Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Västerås SK Bandy P-10
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Västerås SK Bandy P-10.
P-10
Följ oss för uppdateringar
Liten sammanfattning rörande infomötet om Mälarenergi cup den 10:e Mars 2018.
Mötets syfte var att få igång tänket & förståelsen för vad som behöver fixas inför & under själva cupdagen.
Ledarna tar självklart hand om lagen & allt som rör dessa.
Till de övriga uppgifterna behövs ni föräldrar & ev storasyskon, far/morföräldrar osv osv osv
Vi kom fram till att vi behöver besätta dessa (nedan) områden, & fick redan under mötet en massa namn på intresserade.
Ni som var med, kolla igenom så att listan stämmer, & ni som inte var med, fundera på vad just du skulle kunna hjälpa till med under den dagen. Inget krav på deltagande men, ju fler som hjälper till desto mindre att göra för var & en. Det är vi, alla tillsammans, som gör VSK P10 till vad det är & vad det ska bli :)
Sarg/is gruppen: (ställa ordning planer, sarger fram & tillbaka samt ”sargvakter” under match)
Lars-Erik Lunå: 073-925 32 52
Stefan Ritzvi: 0703-42 03 61
Daniel Johansson: 070-794 32 44
Christian Gesser: 0705-70 48 47
Christoffer Olsen: 070-365 33 30
Jonas Harkman: 076-865 26 90
Mathias Waller: 0701-81 57 32
Zana Hameh: 073-919 37 36
Speakerbås gruppen: (matchtid, meddelanden, presentation av lagen & domarna inför match osv)
Joakim Sjögren: 072-85 80 676 (visst blev det rätt?)
Städgruppen: (grovstäd/sopning omklädningsrum, & ev insamling av kvarglömda saker)
Madeleine Gustafsson: 076-762 36 00
Zana Hameh: 073-919 37 36
Slip-gruppen: (serva lagen med slipning vid behov)
Erik Thenander:
Christoffer Olsen: 070-365 33 30
Fredrik Emilsson: 070-277 84 46
Guidning & allmän info under dagen: (service till deltagande lag & publik)
Marit Sihm: 072-083 01 53
Cecilia Wendelin: 076-091 20 35
Dodona Lenkeit: 070-939 20 38
Stefan Björkström: 070-17 49 677
Summerar vi detta konstateras att det ser ganska ljust ut.
Lite tunt i speakerbåset, där vore det bra med ett par tre personer till?
Städgruppen behöver också ett par namn till, men vi kan ju hjälpa till många när väl dagen är slut :)
Noteras vidare att vi inte ansvarar för kiosken denna dag.
Bra om varje ”grupp” kan utse en ”kontaktperson” som får lite utökat ansvar att samordna just det området?
Vi planerar ev att ha ett avstämningsmöte närmare cupdagen & på det viset behöver inte alla känna att dom måste komma, även om det såklart är mycket välkommet.
Återkom till mig (Stefan) med tankar & önskemål rörande ovan, stort som smått, om just du vill medverka i någon grupp osv. Kommentera gärna i kommentarsfältet, förslag, frågor & funderingar.
Allt gott så länge
Kommentera
Endast sidans medlemmar kan kommentera