Barnarpscupen spelschema + lag
Hej! Nu på lördag är det dags för Barnarpscupen, ni som har fått anmälan, se nedan info inför lördagen. Viktigt, samling kl.08.00 i WIK:s klubbhus. Ni går igenom korridoren och byter om i första omklädningsrummet på er högra sida. Vi kommer att dela ut matchkläder till alla (matchtröja, shorts och strumpor). När man är ombytt och klar åker man direkt till Barnarp, eftersom första matchen är redan kl.09.00. Om vädret blir som dom lovar, så kommer de bli lite kyligare än vad vi hade hoppats på i slutet av maj. Det kommer att bli en lång dag så vi vill att ni packar med följande: - Underställ - Mysbyxor/Överdragsbyxor som killarna kan ha på sig mellan matcherna - Varm tröja/jacka som killarna kan ha på sig mellan matcherna. - Fingervantar, gärna fler om man har. - Mössa (inte keps!) Sedan ska man även packa med sig benskydd, fotbollsskor, vattenflaska med namn och glöm inte att smycken inte är tillåtet. Det kommer finnas en kiosk på plats som är öppen, tänk på att barnen kommer ev behöva äta mat och mellis, ta gärna med egen picknick eller köp på plats. Vi har packat med en WIK-flagga, men vi undrar om någon har ett pop-up tält liggandes hemma som vi smidigt kunde använda och samla vårt lag vid pauserna och om det ev regnar. Skriv en kommentar om ni tar med det. Ladda ner spelschemat till din mobil via länken: spelschema. Lag 1: Spelare: Asthon, Eric, Wille, Charlie, Gillis, Max, Melker, Seth och William Tränare/ledare: Sebbe, Calle och Lisa Lag 2: Spelare: Alexander, Loui, Olle, Anton, Edvin, Folke, Kian K, Ludvig och Alfons Tränare/ledare: Bojan, Emelie och Sandra Glöm inte att det är medaljutdelning med sitt lag efter att sista matchen är spelad. Vi ses på lördag! /// Bojan, Sebbe, Emelie, Calle, Sandra och Lisa.
P-17
22 maj
4kommentarer
New Body
Hej! New body försäljningen pågår fram till söndag 25 maj. Nedan följer info och även länken för att registrera konto för att sälja. Som ni tidigare fick utskickat från Anna P15 Hej på er! Nu kör årets Newbody försäljning igång och den håller på till 25 maj. För att sälja måste man registrera ett sälj konto, använd denna länk till det: https://portal.newbodyfamily.com/reg/TFZAROB (Denna länken är endast för P15) När ni registrerat ert säljkonto på Newbody så finner ni länken som ni skall dela i sociala medier för att sälja samt koden som behövs till katalogerna. Varje lag har sina egna länkar så om ni har flera barn och vill stötta olika lag inom WIK så måste ni registrera säljkonto på varje lag med lagets unika länk, så ni som föräldrar till flera aktiva barn i WIK kommer få flera mail av mig där infon är samma MEN länken är olika! Nytt för årets försäljning är att alla lag kommer tjäna pengar till sin lagkassa! Varje lag får 50% av lagets intjänade vinst till sin lagkassa.
P-15
21 maj
0kommentarer
Viktigt!
Hej alla föräldrar. Vi behöver er hjälp! Vi har idag pratat allvar med tjejerna om hur viktigt det är att vi bemöter varandra med respekt. Vi upplever att det blir många tråkiga kommentarer och tråkig attityd mot varandra, och även mot oss tränare på träningarna. Det förekommer även skitsnack/viskande bakom ryggen. Ta gärna ett snack med era tjejer om hur viktigt det är att vi är sjyssta mot varandra. Vi tränare har bestämt och även berättat för tjejerna, att om man inte respekterar detta, får man sitta vid sidan av och titta på resten av träningen. / Tränarna
F-16
21 maj
0kommentarer
Kioskbemanning vecka 26 & 37
Nu ligger ett NYTT UPPDATERAT dokument uppe med säsongens kioskbemanning (se dokument/2025). Vårt lag ansvarar för kiosken vecka 26 & 37, har du fått en dag som inte passar är det ditt ansvar att byta med någon annan. Vi har enbart kioskbemanning vid 4 tillfällen så alla behöver inte stå men det är vårt lag som är ansvariga så jag hoppas att vi hjälps åt ifall någon har fått en tid då de inte kan. VIKTIGT! Under Dokument/2025 finns ett dokument som heter Kiosk123, detta är instruktioner från föreningen och ska läsas av alla som ska stå i kiosken.
F-09/10
21 maj
0kommentarer
Frammedagen på lördag – OBS! Träningen är inställd
På lördag är det dags för årets Frammedag. Det innebär att den ordinarie träningen på lördag är inställd, då vi istället deltar i aktiviteterna under Frammedagen. Våra aktiviteter och bemanning Vårt lag ansvarar för tre aktiviteter, som alla är placerade vid samma område. Det innebär att en person per aktivitet räcker åt gången. Just nu finns det tider där två föräldrar är anmälda samtidigt – vi ber er gärna att se över om någon kan byta till ett obemannat pass istället, så vi kan täcka upp hela dagen. Vi behöver också ytterligare några föräldrar som kan ställa upp, särskilt under de tider som ännu är helt tomma i schemat. Har ni frågor eller vill meddela förändringar i schemat kommentera nyheten! Vi ses på Frammedagen! 🌟 Schemat för lördagen: Försäljning 08:30 – 10:00 1. Amanda Lindblad Magnusson 2. Mateo Condric 3. Mathilda Stålknapp 4. Anton Winström 10:00 – 10:30 1. Ellinor Welander 2. Daniel Jakobsson 10:30 – 11:00 1. Martina Tengvall 2. Frida Lundahl 11:00 – 11:30 1. Martina Tengvall 2. Frida Lundahl 11:30 – 12:00 1. Martina Tengvall 2. 12:00 – 12:30 1. Nadira Adibi 2. — 12:30 – 13:00 1. — 2. — 13:00 – 13:30 1. — 2. — 13:30 – 14:15 1. Mårten Bohlin 2. Viktor Ödebrink 3. Mia Freyschuss Fotbollsramp 08:30 – 10:00 1. Amanda Lindblad Magnusson 2. Mateo Condric 3. Mathilda Stålknapp 4. Anton Winström 10:00 – 10:30 1. Ronnie Pettersson 2. Joakim Stavåker 10:30 – 11:00 1. 2. Tin Torkic 11:00 – 11:30 1. Sinisa Jerkovic 2. Robin Långström Hancic 11:30 – 12:00 1. Fredrik Palm 2. — 12:00 – 12:30 1. Omid Adibi 2. — 12:30 – 13:00 1. — 2. — 13:00 – 13:30 1. — 2. — 13:30 – 14:15 1. Mårten Bohlin 2. Viktor Ödebrink 3. Mia Freyschuss Fotbollsmatch med sarg 08:30 – 10:00 1. Amanda Lindblad Magnusson 2. Mateo Condric 3. Mathilda Stålknapp 4. Anton Winström 10:00 – 10:30 1. Jimmy Nors 2. Ninos Beniamin 10:30 – 11:00 1. Susanna Larsson 2. Madeleine Andersson 11:00 – 11:30 1. Emil Kvarnström 2. Blerim Abiti 11:30 – 12:00 1. Marcus Henriksson 2. — 12:00 – 12:30 1. Emma Lindelöf 2. — 12:30 – 13:00 1. — 2. — 13:00 – 13:30 1. — 2. Johan Yngve 13:30 – 14:15 1. Mårten Bohlin 2. Viktor Ödebrink 3. Mia Freyschuss
Fotbollsskolan P/F19
20 maj
3kommentarer
Lördagshäng
Hej! Efter några tunga matcher känner vi att vi behöver hänga några timmar och snacka skit. :) På lördag hejar vi på kompisarna mot SIS sen ses vi i klubbhuset och fikar och hänger en stund. (Ca 16-18). Finns det någon som kan tänka sig att skänka 30 bullar, en plåt med kakor eller något annat gött? (Gör inget om det blir mycket för äter godsaker gör de nog gärna. :) Skriv en kommentar här om du kan fixa och vad - så inte alla har med bullar. :) Hojta även för allergi/speckost.
P-13
19 maj
9kommentarer
Information Barnarps-cupen 24/5
God afton! Nästa lördag är det Barnarpscupen som står på schemat. Till denna cup fick vi enbart anmäla 2 lag, vilket gör att vi inte kommer att kunna ta med alla fantastiska killarna. Så vi kommer att gå efter närvarolistan från träningarna denna cupen, men nästa cup kommer ALLA kunna få möjligheten att vara med eftersom vi kunde anmäla 4 lag! Ni som kommer att få vara med Barnarps-cupen kommer att få en anmälan via laget.se från oss. Här nedan ser ni informationen som gäller den dagen. Barnarpscupen Tid: 9.00 - 16.30 Samling: 8.00 på Waggeryds IK Plats: Barnarps IP, Konstapelgatan 51 556 32 Jönköping Parkering: Vi åker i god tid eftersom det är ont om parkeringsplatser runt idrottsplatsen, vilket gör att vi ev får gå en längre sträcka. Spelschema: Återkommer med spelschema när lagen är indelade efter anmälan. Viktigt! Om ni som är anmälda skulle bli sjuka eller inte kan vara med av någon annan anledning, kontakta ledare snarast. Barnen skall komma till Waggeryds IK och byta om på plats eftersom Barnarps IF bygger om sina omklädningsrum. Där kommer killarna att få låna matchtröja, shorts och strumpor. Benskydd är obligatoriskt att ha på sig och inga smycken är tillåtna enligt SvFF regler. Barnen ska ta med sig en egen vattenflaska med namn på! Under matcherna vill vi att bara spelare och ledare håller till på lagets avbytarsida. På andra sidan vill vi att alla ni föräldrar/syskon/mor-farföräldrar och vänner står och hejar på oss. ALLA barn måste ha en vuxen som tar ansvar för sitt barn vid tex toalettbesök, fylla vattenflaska osv. Det kommer vara väldigt mycket folk på plats och andra aktiviteter att göra, så viktigt att vi hjälps åt. Det kommer finnas en kiosk på plats som är öppen samt olika aktiviteter för barnen under hela dagen. För mer info om Cupen och kartor kika gärna här. / Ledarna
P-17
12 maj
4kommentarer
Visa fler nyheter