• Info kring cupen

    Hej Nu är arbetsschemat klart inför helg. Om man nu får förhinder/sjukdom inför sitt pass så får man lösa det på egen hand, (kompis,syskon, mm). men det hoppas vi att vi undiker såklart :) här är en länk till information om sin arbetsbeskrivning och arbetsschemat https://drive.google.com/drive/folders/1AQhfrmzlrUFv-xX5BO6Z3rW29nHygmL8?usp=sharing Vill även passa på att slänga ut en fråga om en sponsring till cupen från något företag info från city är Ordna sponsorer: Vi vill att alla lag ska ordna en sponsor som bidrar med 2000 kr. Som tack för det får företaget följande: -Logga på umecupen.se -Namnge en klass i Umecupen -Loggan visas på storbildsskärmar i Umeå Energi Arena under Umecupen -möjlighet att lägga ut broschyrer/flyers i de hallar där Umecupen spelas Prata med någon av ledarna eller kontakta Per eller Sofia :) Mvh Per och Sofia F-11 4 apr 2022 0kommentarer
  • Arbetsschema cup

    Hej Nu ska vi se om jag fick till det tillslut, in i länken och fyll i det pass som passar, senast fredag kl 23:59. de som inte har fyllt I kommer bli utplacerade där det finns luckor https://docs.google.com/spreadsheets/d/1CrPaJJyrZHuQEDkKVnHbCwXae3tXoVI8/edit?usp=drivesdk&ouid=102986918565471118421&rtpof=true&sd=true mvh Per och Sofia F-11 30 mar 2022 2kommentarer
  • Citycampen under höstlovet 2-4 november

    Anmälan till höstlovsinnebandy Citycampen 2-4 november 2021 på Vildmannahallen. Är ditt barn mellan 7-12 år och vill spela innebandy även under höstlovet tillsammans med några av våra spelare från damlaget? Då ska du se till att anmäla hen till årets Citycamp 2021. Har du flera barn som vill vara med behöver du skapa en anmälan/barn. Citycampen är tisdag, onsdag och torsdag (2-4 november) på Vildmannahallen och vi kommer varva innebandyteknik och spel med utomhusaktiviteter. Du väljer att boka in ditt barn på fm mellan 8.30-11.30 eller eftermiddag 12.30-15.30. Tyvärr kan du inte boka hela dagen då vi vill att så många barn som möjligt ska kunna vara med. KOSTNAD OCH INBETALNING 300 kronor/spelare. Betalningen sker i samband med anmälan via Swish eller bankgiro, kom ihåg att märka noga med barnets namn vid betalning så vi lätt kan hitta igen den. Barnen kommer att bli indelade i grupper utifrån ålder. Swish nr. 123?304 85 68 Bankgiro 441-1195 SISTA ANMÄLNINGSDAG 24 oktober Efteranmälan kostar 500 kr. FRÅGOR ELLER FUNDERINGAR? Kansliet 090-70 38 80 eller maila till info@umeacity.se F-11 11 okt 2021 0kommentarer
  • Visa fler nyheter