• Årets uppesittarlotter är här!

    Årets Uppesittarlotter och Adventskalendrar är här och finns att hämta på kansliet av ansvarig från lagen. Kanske en perfekt gåva till far på söndag? Samtliga spelare i föreningen ska sälja 10 Uppesittarlotter samt 1 Dubbel Uppesittarlott. Om familjen har mer än två barn behöver inte det yngsta barnet sälja lotter. Om laget säljer fler lotter än sina tilldelade lotter enligt ovan går resterande vinst till lagkassorna. Utöver ovanstående finns det ett begränsat antal Adventsalendrar att sälja där vinsten går till lagkassorna. Varje spelare ska sedan betala in minst 1200 kr till den som är ansvarig för lotter i respektive lag. Därefter betalas hela lagets summa in till klubbens bankgiro 5437-8450. Sista dag att sälja lotter och kalendrar: 23 december Sista dag att betala in för försäljningen till lagansvarig: 23 december Sista dag för lagansvarig att betala in till klubbens bg: 31 december I samband med slutredovisningen skickas ett mejl till info@lockerud.nu där det tydligt framgår hur mycket som betalats in och för vad. Frågor? Kontakta kansliet info@lockerud.nu 073-500 62 29 Ungdomsgruppen 6 nov 2024
  • VPC

    Bra jobbat allihop med VPC Känns som vi hade två lyckade dagar utifrån vad jag hört :) Utvärdering kommer att komma så vill bara med detta inlägg tacka för gott sammarbete och påminna er om att maila mig om hur många arbetade timmar det blev för ert lag så jag kan rapportera vidare och ni få era pengar :) Saknar från följande: P17 P16 P14 P12 F17 F15/16 F13/14 Hälsningar Johanna Ungdomsgruppen 29 okt 2024 0kommentarer
  • Newbody

    Hej på er. P13 har planer att sälja Newbody under november månad för att samla in till lagkassan och undrar om något mer lag vill göra detsamma så man kan dela på fraktkostnader:) Hanna R mamma i P13 kommer stå som huvudadministratör och lägger till en ansvarig från varje lag som vill sälja och denne blir då gruppadminstratör för sitt lag. Försäljning syns för respektive lag på deras försäljningssida. Vid frågor skriv här i kommentarsfältet eller kontakta Hanna direkt på 0739925013 Ungdomsgruppen 18 okt 2024 3kommentarer
  • Uppdateringar Arbetspass och dokument

    Hej! Har nu kollat igenom arbetsschemat igen och hittat följande 3/11 Matcharr F11/12 – De har egen borta match samma dag så denna byts till F15/16 (ni har två matcharr sedan innan men både de två är tillsammans med F17) 9/3 Matcharr P13 – Ja Johan det stämmer enligt kalendern är det bortamatch, jag dubbelkollar detta en gång till, sen kan vi ta bort den från er. Laget har 5 pass i calles med Arena så blir 6st arbetspass ändå. 2/11 matcharr P14 flyttas till P17 då det blivit för många pass på P14 Hoppas inte jag rör till det för er nu och säg till om ni hittar fler tokigheter 😊 Uppdaterat schema ligger nu i dokument. Nu finns det även ett uppdaterat dokument om matcharrangemang 😊 Ladda ner och lägg upp i era lag så alla kan läsa inför era arbetspass! Trevlig helg! /Johanna Ungdomsgruppen 5 okt 2024 1kommentar
  • VPC - infocenter

    Hej! Inför arbetet i infocentret behöver det ordnas kuvert med kaffebiljetter och information samt fruktpåsar till varje lag. Då vi är sena med informationen har kuverten ordnats av VPC-gruppen till alla fyra speldagar. Dessa finns att hämta i svarta backar inne i kansliet. I dessa backar finns även skyltar att sätta upp på omklädningsrum vilket behöver göras på morgonen. Fruktpåsarna för första helgen kommer även dem att ordnas av VPC-gruppen. Därmed behövs inget extra möte innan vpc. Fruktpåsarna för andra helgen behöver ordnas under fredag 11/10. Här behöver vi hjälp av fler föräldrar, vi ses i Calles kl 17.00 och sorterar då frukt. Ju fler vi är desto fortare går det. Kolla i ert lag vilka som kan hjälpa oss att packa (måste inte vara de som ska arbeta i infocenter, även om det är en fördel) även dessa timmar får ni betalt för till laget. Tyvärr har jag ingen mer information gällande huvudsek. Nu taggar vi för två roliga helger med massa innebandy för våra barn :) Ungdomsgruppen 2 okt 2024 6kommentarer
  • Visa fler nyheter