Nu är vi igång!
Vid första fotbollsträningen hade vi ett informationsmöte där följande föräldrar valdes som ansvariga: Sammandraget på Sandevi 18/5 Magnus Wahlqvist och Daniel Willhammar Sandareds IF är ansvariga för sammandraget och vårt lag har ansvaret för kioskerna under dagen. Samtliga barn och föräldrar kommer att få hjälpa till under dagen. De ansvariga återkommer med ytterligare information om detta. Lottansvarig Jessica Jäfverfeldt Istället för frallor kommer föreningen i år istället att sälja lotter. Varje lag har blivit tilldelade x antal lotter. För barn i P11 så innebär det att ni ska sälja 6 lotter/barn. Ta kontakt med Jessica vid nästa träning så får ni era lotter. Kioskansvarig Jenny Förster Källgren Två veckor (en på våren och en på hösten) kommer vårt lag att ansvara för att kiosken är öppen vid exempelvis seriematcher och Fotbollsskolan. Jenny återkommer när hon har lagt upp ett schema för när respektive barn/föräldrar ska vara i kiosken. Trivselgrupp Elisabeth Frendin och Malin Tull Gustafsson Gruppen ska ansvara för att öka trivseln och sammanhållningen i laget genom att etc. ansvara för sommaravslutningen etc. Vill ni bidra med något till föreningen eller hjälpa till så tveka inte att kontakta ansvariga ovan, tränarna eller kansliet. Sandareds IF är en ideell förening som bygger på engagemang från oss! Stort tack till alla er som medverkar till detta!
P11
16 apr 2019
0kommentarer
Äntligen börjar fotbollen!
Säsongens första fotbollsträning är lördagen den 13 april kl 10.00-11.15. Ca kl 10.15 kommer vi att ha ett möte för alla föräldrar där vi informerar om säsongen, sammandrag etc. Kommande träningar är enligt nedan: - måndagen 22 april (Annandag påsk) kl 10.00-11.15 - lördagen 27 april kl 10.00-11.15 - torsdagen 2 maj kl 17.30-18.45 Därefter är träningarna i år på torsdagar kl 17.30-18.45. Kolla i kalendern där vi löpande lägger in träningar, sammandrag etc. Om ni vet någon kille som gärna vill börja spela fotboll så är de gärna välkomna att börja i vårt lag! Vi ser fram emot att köra igång säsongen 2019 och träffa er igen! //Tränarna
P11
20 mar 2019
0kommentarer
Lagfoto
Hej! Onsdag 27/3 är det lagfotografering på sandevi. Vi har tilldelats tiden 17.30, samling 17.15 för ombyte till matchställ (tröja, shorts och strumpor).
P11
19 mar 2019
0kommentarer
Medlemsavgifter 2019
Hej och välkomna till ett nytt år i Sandareds IF! Medlemsavgiften för våra killar som spelar 5-manna är 150 kr i medlemsavgift + 350 kr i träningsavgift. Totalt 500 kr som betalas in till BG: 683-2943. Märk med namn, lag och personnummer. Samtliga spelare skall ha betalat in sina avgifter senast 31/3 till kansliet, annars får man inte delta i sammandragen. Träningsavgiften används bland annat till att köpa tävlings-/träningsmaterial, avgifter för licenser, anmälningar till seriespel, betalning för domare, betalning av plan- och hallhyror osv. Medlemskort i Sandareds IF ger en rabatt på 10 % hos ICA Köpet, en gång i månaden. Dessutom får du bra rabatter hos Färgbolaget, Intersport och Sandareds Träningscenter. Utöver detta får du hyra klubbstugan på Sandevi till ett förmånligt pris. Har ni några frågor? Kontakta kansliet på Sandevi: 033-25 56 61 eller kansli@sandaredsif.o.se
P11
4 feb 2019
0kommentarer
Intersport kommer till Sandevi
Tisdagen den 19 Februari kommer Intersport till klubbstugan och visar årets sortiment av träningskläder för SIF. Vårt lag kommer som tidigare att låna matchställ av föreningen vid sammandragen. Men om det är någon av spelarna som vill köpa exempelvis träningsoverall så är detta ett bra tillfälle att prova ut storlekar och lägga beställning. Nedan följer information från InterSport: Detta är en ypperlig chans för alla spelare att prova årets träningsutrustning. 17:00 P/F12, F10/11 17:30 P11, P10 18:00 P07, P06, F08/09 18:30 P09, P08, F06/07 19:00 Herr, P07 19:30 P05, P04 Försök att komma och prova på ert lags utsatta tid. Om det inte passar så kan ni givetvis komma en annan tid eller prova samma kläder som hänger i butiken. Gör era beställningar på webben, senast den 28 Februari. Avhämtning sker i Knallelandsbutiken. PS: I samband med er Webbeställning så kan ni också ansluta ert Clubkort till ”Club Intersport/Sandareds IF”, och ge SIF 3% i bonus på det ni handlar på Intersport Sverige. Missa inte att ansluta er, SIF kan genom er få ännu bättre bonus tillbaka om ni väljer att handla på Intersport. Steg 1: Se sortimentet på www.intersport.se ( Se steg 4 ) Steg 2: Prova Er förenings kläder, vid klubbträffen eller i butiken, (glöm ej att hänga tillbaka proverna på rätt plats.) Steg 3. Notera gärna vilka storlekar mm ni provar på ”kom ihåg” talongen. Tag med bladet hem. Steg 4. Gå in på www.intersport.se välj ”Team” upp till höger, välj därefter er förening i rulllistan. Steg 5 Gör er beställning på Webben, fyll i ev namn och initialer. Gå till kassan och betala via kort, eller faktura genom Klarna. Steg 6 Vi summerar beställningarna den sista samt 14:e varje månad. Leveransbesked kommer via sms ca 3 veckor senare. Information om avhämtning, finns i detta SMS. Vi ses den 19 Februari. Mvh Anders P / Intersport
P11
4 feb 2019
0kommentarer
Visa fler nyheter