• Save the date 4/5

    Som vi informerade på föräldramötet planerar vi att ha en uppstartsdag med övernattning för alla spelare och tränare i vår. Preliminärt blir det lördagen den 4 maj! Vi startar upp dagen kl.12.45 med träning på Torvallen sen hänger vi tillsammans till ca kl.12.00 på söndagen. Vill man inte sova över är det okej att sova hemma, mer info kommer när vi fått klart med lokal. /Ledarna P-13 23 mar 0kommentarer
  • Påsklotter för er som är intresserade

    På påskdagen den 31 mars genomför Bingolotto sitt årliga påskbingo. Ope-If erbjuder lagen att sälja lotter till påskbingot och därmed tjäna in en extra slant till lagkassan. För P-13 har vi i år valt att inte ställa några krav på att sälja påsklotter. Men om det är någon som tänker spela själv eller vill sälja några lotter till bingosugna släktingar, vänner och bekanta och därmed bidra till lagkassan är det välkommet. Blir i så fall ett ytterligare bidrag till säsongens aktiviteter! Ni som är intresserade kan skriva i kommentarsfältet nedan eller skicka ett sms om hur många lotter ni önskar. Så hämtar vi upp dem på kansliet och återkommer med info om när och var ni kan hämta dem. Senast kl. 12.00 på fredag 21 mars behöver vi ha "beställningarna". Hälsningar Sandra Hedman, föräldraansvarig samordnare 070-678 35 68 P-13 19 mar 6kommentarer
  • Obligatoriskt föräldramöte och anmälan till cuper

    Hej! Närmsta dagarna, med start idag, kommer vi stt skicka ut två kallelser via laget.se och ett formulär där vi vill ha in svar/anmälan ifrån er. 1. Vilka vill delta på Storsjöcupen? Vi ledare har kommit överens om att Storsjöcupen inte kommer att kosta något för spelarna iår. Dom avgifterna betalas av lagkassan. Det gör att två cuper vi deltar på: Valhalla cup och Storsjöcupen kommer att vara gratis. Däremot kommer alla föräldrar till de barn som spelar Storsjöcupen att behova utföra arbetsinsatser under cupdagarna. 2. Anmälan till obligatoriskt föräldramöte för Ope P-13 Vi kommer att skicka ut en anmälan där det är barnet som kallas/anmäls MEN det är en förälder som ska delta. Minst en förälder för varje barn. 3. Vilka vill vara med på Hudik cup? Det kommer att kosta en avgift att delta på denna cup. Formuläret vi sänder ut kommer att ha frågor om spelaren vill åka med. Om kostnaden avgör om spelaren har möjlighet att åka med osv. Svara på dessa anmälningar så snart de skickas ut, tack. Har ni frågor är det bara att ni hör av er! /ledarna P-13 24 feb 0kommentarer
  • Visa fler nyheter