• Summering av dagen!

    Jag vill rikta ett stort tack till alla föräldrar som hjälpte till – både inför, under och efter sammandraget. Ert engagemang gör verkligen skillnad och uppskattas verkligen. Ett extra tack till Sofie och Tobias- ni har gjort ett fantastiskt jobb med att organisera och strukturera den här dagen! Tack också till våra fantastiska tränare och alla härliga killar som kämpade, peppade och höll humöret uppe hela dagen. Vilket härligt lag vi har – både på och bredvid planen! P-2016 8 nov 3kommentarer
  • Matchtröjor och övrig information

    Idag delades matchtröjor ut till de spelare som deltog på träningen. Matchtröjorna är avsedda att användas vid matcher, inte på träningar. De spelare som ännu inte har fått sin tröja kommer att få den vid nästa träning. Matchstället består av matchtröja, svarta strumpor och svarta shorts. För de som saknar egna svarta shorts finns det tio par att låna under säsongen. Efter säsongens slut lämnas både matchtröja och shorts tillbaka. Meddela gärna mig, Camilla, om ni behöver låna shorts, så tar jag med dem till träningen på tisdag. För er som är nya i laget vill vi påminna om att medlemsavgiften behöver vara betald. Fakturan finns under Fakturor på laget.se, alternativt i er mejlkorg. Utan betald medlemsavgift är spelaren inte försäkrad och får därför inte delta i träningar eller sammandrag. Om ni inte hittar fakturan alt ännu inte fått någon, skicka gärna ett SMS till mig (Camilla), så hjälper jag till att se till att en faktura skickas ut under veckan. Om ni vet att ni är bortresta vid något av sammandragen där ert barn förväntas delta, uppskattar vi om ni meddelar detta så snart som möjligt efter att kallelsen skickats ut. Det underlättar planeringen för laget och gör att vi kan ge barnen bästa möjliga förutsättningar. Önskar er en fortsatt trevlig söndagskväll! // Camilla P-2016 2 nov 0kommentarer
  • Arbetsuppgifter/-beskrivning sammandrag 1 Hortlax 8/11 2025

    Hej! Nu har vi äntligen kunnat välkomna våra nya lagmedlemmar in i sina respektive grupper och därmed har schemat med arbetspass inför säsongens första sammandrag kunnat färdigställas. Det är alltså vi som anordnar det första sammandraget i Hortlax Sporthall nästa lördag den 8 november 2025 med följande barn som ska spela: • Grupp 1 (Axel, Max, Milton, Edwin, Sixten) • Grupp 3 (Elton, Hilding, Måns, Elliot, Arthur) Ni hittar dokumentet med namn: "Arbetsuppgifter/-beskrivning sammandrag 1 Hortlax 8/11 2025" under Dokument - Hemmasammandrag, detta innehåller både arbetspass och arbetsbeskrivningar. OBS! Dokumentet har uppdaterats sedan det först lades ut med en del justeringar, bland annat att vi inte får göra klämmackor i Hortlax sporthall samt att arbetspassen är justerade pga. andra matchtider. Viktigt att komma ihåg: • Samling för ALLA arbetspass kl. 08.30 för genomgång, iordningsställande och info om dagen. • Sista arbetspassen avslutas 16:30, ALLA stannar och hjälper till med städningen efteråt! OBS! Vid eventuell frånvaro är föräldrarna ansvariga för att hitta ersättare till sina arbetsuppgifter/-pass! Föräldrar till barn som deltar i sammandraget har följande uppgifter: • Lämna 6 st lotteripriser per barn (ca 25 kr st. totalt värde 150 kr) helst på träningen nu på tisdag 4/11, annars på lördag morgon kl 08.30 • Baka långpanna/chokladbollar fördelat enligt schemat i dokumentet • Finnas på plats hela dagen 08:30-16:30 för att delta i arbetspassen enligt schemat i dokumentet Föräldragruppen genom Sofie Svanberg Om ni har någon fundering är ni välkomna att kontakta mig på 070-6474547 P-2016 2 nov 1kommentar
  • Visa fler nyheter