• Info, samling & packlista inför cupen

    Sista rycket nu! Här är all info: - R E S A U P P - Bilar: Astrid, Leen & Julia Spelare: Linda, Astrid, Elsa W, Julia, Kowsar, Menal, Raz, Riham & Samiya Samling: 09:30 Gullans Destination: Solna gymnasium Med en plats över i bilen kan någon extra förälder åka med. Tåg: Isole, Yara & Elsa S. Samling: tågstationen 09:00 Vi åker ut till Sundbybergs IP/löthallen för att hämta Cup & reskort. Vi möter upp bilgänget på Solna gymnasium efter. - H E M R E S A - Bilar: Elsa S & Astrid Spelare: öppet Samling: öppet Vi tar en uppsamling allesammans efter den sista matchen på lördagen för att se hur långt vi kommer och snackar ihop oss om söndagen. Efter att vi alla tagit ett gemensamt beslut postar jag en uppdatering här på laget med info om när, var, vilka och hur inför samling på söndagen. Vid frågor är det bara att ringa eller messa mig på 0730777162 - P A C K L I S T A - * Matchställ * Skor * Handduk(bra med en extra utöver hotellets) * Laddare * Vattenflaska * Fickpengar (varav 50:- till frukost) * Necessär/hygien * Duschtvål/schampoo (gå ihop om ni kan tänka er dela) * Tandborste & tandkräm * Kläder för 5-15 grader(skippa sommarkläder): - hoodie/wct/kofta - Jeans/mjukis/träningsbyxa - jacka - T-shirt * Shooting jacket * Pyjamas * Underkläder * Strumpor/träningsstrumpor * Hårtofsar * Uteskor * Tofflor * Mindre väska (till och från hallarna) * Boll(inte obligatoriskt) Hotellet har lakan, badlakan, handdukar, tvål osv. I övrigt, packa lätt och smart, för er egen skull. Tänk en runda extra innan, under och efter att ni har packat så att allt ni behöver är med. Viktigt! Alla spelare har fått med sig sitt eget matchställ. Alla har ansvar för sitt eget ställ. Stället återlämnas otvättat första tisdagsträningen efter cupen. Ses på torsdag! FU16 - 2009 7 maj 3kommentarer
  • Inför cupen

    Hej alla! Tänkte att det kan vara bra att synka lite inför cupen nu när det snart är dags. Vi blir 12 spelare, 1 coach och 1 förälder som åker upp. Vi bor på Biz hotell i Solna. Tjejerna delar på tre rum. Fördelningen får vi se hur vi gör med. Vi har ett litet logistikproblem på torsdagen då första matchen är kl 14:00 i löthallen, varpå lunch serveras på Solna gymnasium innan och incheckningen på hotellet är från 15:00. Jag har pratat med hotellet och receptionen är tyvärr obemannad fram till 13:30 så vi hinner inte lämna av packningen innan match. Jag tänkte försöka kolla med cupkansliet om man kunde få lämna packningen på Solna gymnasium tills efter matchen (iom att vi äter lunch där) så att vi slipper släpa den runt halva norrort. Om det går bilar upp och chauffören/chaufförerna kan tänka sig se matchen så kanske det är ett alternativ också, att låsa in väskorna i bilen/bilarna. Grundplanen var att jag och Isole tänkte åka tåg upp lite tidigare för att hämta ut cupkorten och SL-kort i Löthallen(?) för att sen möta upp resten av gänget kring lunch vid Solna Gymnasium, om det gick bilar. Frågan är, har vi bilar? Är det några som kan skjutsa? Annars tar vi alla 10:14 tåget upp. Tågbiljett och pendel upp kostar 129:- + 26:- per spelare(samma kostnad hem). Det vore bra om alla hade fickpengar som täcker resa upp och resa ner om vi åker tåg, samt några slantar till frukost(ingår inte i hotellpriset, kyl finns på rummen så jag tänker att vi köper frukostprylar på affär till varje rum) Jag kommer att vara med hela tiden och mitt nummer är 0730777162 Skriv gärna om ni kan skjutsa så att vi vet om det blir bil eller tåg. Det är isf. 12 platser som behövs. Med vänlig hälsning, /Daniel FU16 - 2009 4 maj 12kommentarer
  • Helgens matcher

    I helgen är det dags igen för två matcher. På lördag är det match i Katrineholm kl. 13.00. De jag har skivit upp som ansvariga för skjuts är Leen och Isole. Jag hade även Ferdus med som förslag men hon spelar inte längre. Isoles familj körde förra veckan. Hur ser det ut för er andra finns det någon som kan köra? Vi kan skjusa. På Söndag ska vi sitta i Sekretariatet kl. 13.45. Här upptäckte jag att har missat att skiva in ansvariga så finns det några frivilliga. Jag Kan sitta i sekretariatet. Meddela gärna i kommentarena nedan om du kan skjutsa eller sitta i skretariatet. Tack på för hand Mvh Angelika, Astrids mamma. FU16 - 2009 11 apr 9kommentarer
  • Visa fler nyheter