• Säsongen 2024 & Tröjnummer

    Hej ! Så här har vi formerat lagen under 2024: Lag Gul: Arvid, Noel L, Jonel, Mårten, Isak, Carl, Gustav, Simon , Elliot, Meherawi, Viggo & Matteus. Ledare: Henrik & Viktor Lag Svart: Benjamin, Isac, Noah, Noel S, Milton, William, Leo, Maximillian, Åke, Mille, Douglas & Liam. Ledare: Fredrik & Patric Vår ambition har varit att tillgodose spelarnas önskemål samtidigt som vi måste få till en så bra balans I lagen som möjligt.. Till nästa säsong kan det se annorlunda ut men det kommer vi ta ett beslut om i ledargruppen till hösten. Självklart i samråd med spelarna.. Vi kommer i första hand kika mycket på närvaron på träningar vid uttagningar till matcher. Meddela oss gärna vid kallelser, varför inte spelarna dyker upp alternativt är sjukt. Vi uppmuntrar till mångsidigt idrottande vilket vi tror är gynnsamt på lång sikt..Har man fler sporter som man utövar som krockar med fotbollen så har vi full förståelse för detta och ska inte hindra att man blir uttagen till match. Dock är rekommendationen från SVFF att ta ut max 10 spelare till matcher vilket vi också försöker följa i mesta möjliga mån (speltid). Därför måste visa spelare stå över matcher ibland. När vi inte får ihop lag, lånar vi från det andra laget i första hand, därefter från P11 och P 13. Vi kommer som vanligt dela ut uppgifter som, tvätt, matchvärd & eventuell Kiosk. Detta går att läsa i kallelsen om man blivit tilldelad någon uppgift. Det är kul att dra sitt strå till stacken och nödvändigt för att vi ska få verksamheten att gå runt. Vi har hela tiden haft ett gott samarbete i vårat lag och hoppas fortsätta i samma anda.. Vi har inget körschema utan i kallelsen till bortamatch kommer det att komma en fråga om bil och där noterar man om det finns platser i bilen. Annars brukar vi kunna samåka med varandra. Vi vill också ge grabbarna möjlighet att önska tröjnummer. Ett första val och ett andra val vill vi att ni anger till ansvarig ledare för respektive lag. Tänk på att välja nummer efter fysiken på grabben så vissa inte behöver springa runt i tvångströja och andra i ett tält:-) Vi vill ha in önskemål senast imorgon. Svart laget har följande tröjnummer att välja på: 3-4 , 6-7 (152) , 8-17 (164) Kontakta Fredrik på tfn: 070 - 7766176 ( jour) För Gula laget gäller följande nummer: 10-17 (152) , 31-36 (164) Kontakta Viktor på tfn: 073-7527454 (dagtid) Vi kommer också börja dela ut sportlotten under maj månad precis som i fjol som vi fått av föreningen för att stärka lagens lagkassor. På hösten brukar vi dela ut bingolottos kalendrar av samma anledning.. Återigen varmt välkomna & som vanligt kontaktar ni oss ledare om ni har funderingar gällande verksamheten.. Vill man vara med och engagera sig som ledare I vårat lag är man varmt välkommen att höra av sig till oss. Tillsammans mot nya mål ! P2012 30 apr 0kommentarer
  • Inställd Träning!

    Hej! Imorgon är det Valborg och då ställer vi in träningen. En chans för killarna att få lite återhämtning efter en intensiv men förhoppningsvis väldigt givande helg i Tidaholm. Vi syns igen på torsdag allesammans, vi har för avsikt att träna på kristi himmelsfärd (9/5) nästa vecka. Kan bli justering av tid men isf meddelar vi det i god tid.. Ha en skön valborg;-) P2012 29 apr 2kommentarer
  • GIFF-CUPEN-Hålltider Gula laget

    Så var det då äntligen dags för GIFF-CUPEN:-) Här nedan följer lite hålltider under helgen som är preliminära men som vi ska försöka förhålla oss till så gott det går.. Lördag 13.30 Samling Gruveredsvallen för uppsnack och se så att vi får med oss samtliga. 14.00 Avfärd mot Tidaholm och Forsenskolan. 14.30 Incheckning, vi checkar in och S & L. bekantar sig med faciliteterna och våra sovplatser. 15.30 Efter ombyte till våra ställ åker vi mot Ekedalen (IP, 52293, Tidaholm) och vi samåker med svart lagets L. & S som kommer kika på våra matcher. 16.30 - 19.30 tre matcher på IP , tänk på att ha med mellanmål till grabbarna då det är sen middag. 19.45 Ledare och spelare åker för att käka middag, anhöriga styr färden hemåt. 20.15. Middag Rosenbergsskolan. 20.45 Återvänder till Forsenhallen för att varva ner. 22.00 cirka, läggdags tid att försöka få några timmars skönhetssömn. Söndag: 07.00 cirka, "tuppen väcker oss". 07.45. L. & S till R. för frukost. 08.00-08.30 Frukost. 08.45 Vi åker till den nya spelplatsen, Nyborg (52230, Tidaholm) vid Ulvesborg och möter upp anhöriga. Vänligen var ute i god tid då det kommer vara tufft med parkering enligt säker källa.. 09.30- 12.00 laget spelar tre matcher (se kalendern för exakt spelschema). Ta gärna med lite mellanmål till killarna mellan matcherna. 12.30 Spelare, ledare och anhöriga åker mot Rosenbergsskolan för lunch. S. & L. käkar lunch ihop medan A. har med sig lunch eller käkar ngt i nära anslutning till skolan. 13.45 - 14.45 städning och utcheckning vid Forsenhallen för S. & L. 15.00 Vi säger hejdå till varandra efter en förhoppningsvis mycket minnesvärd Cup:-) Att tänka på: Medtag sovsäck, liggunderlag (luftmadrass max 90 cm bred), kudde och toalettartiklar. Mellanmål till grabbarna att ha under lördagen och söndagen mellan matcherna. Gula laget: Noel. L, Arvid, Jonel, Mårten, Gustav, Isak B , Carl, Elliot & Leo. Söndag även Casper. Ledare: Henrik, Viktor & Martin. Hör av er till ledarna vid funderingar rörande cupen. Tillsammans mot nya mål ! P2012 24 apr 0kommentarer
  • Visa fler nyheter