• lagjobb/ Playa festival söndag 6e juli

    Nu ligger arbetsschemat ute under Dokument. Samling 7,45 för de osm börjar 08,00. ( arbetstid 8-18 ) Samling 9,45 öfr de som börjar 10,00 ( arbetstid 10-18 ) (avtalet säger att det kan bli övertid, men som vi såklart får betalt för, är allt klart tidigare får man såklart gå hem) En ansvarig i laget bestämmer mötesplats. Ansvarig anmäler laget i det svarta tältet på området. Man blir där tilldelad en kontaktperson/arbetsledare. Lunch och middag görs gemensamt och tid bestäms av arbetsledaren. Kyl och micro finns att tillgå. Kläder efter väder, bra skor, vattenflaska rekommenderas. Lappen sätts upp på Thulevallen där alla fyller i sitt telefonnummer. (KOM IHÅG att om ni inte kan ert pass, leta en ersättare själva, hjälps åt i laget) A-lag Herrar 5 jun 0kommentarer
  • Toalettbalsutdelning 11/5 2025 13:00

    Toalettbalsutdelning Hej, söndag den 11/5 är det dax för årets utdelningen och den sker som vanligt på MATFORS ÅKERI på Bällstavägen 35. Vi kör våran beprövade och lyckade lastningsmetod, dvs ALLA åker ner på samma sida och SITTER KVAR i bilen medans ledare och styrelsen lastar bilarna. Veva ner rutan och meddela oss hur många balar ni ska ha och för vilket lag/spelare ni hämtar och om det är för flera. Detta informerar respektive lagledare sina "föräldrar/spelare " Varje lag har 15 min på sig att hämta och ni ska bli avprickad av er lagledare innan ni åker. Ni kommer som vanligt att ges möjlighet att hämta balar åt syskon samtidigt, detta ska ha meddelats i förväg till era respektive lagledare som meddelar det vidare till oss på plats. Vi vill ha 2 ledare/representanter från varje lag på plats 15 min innan erat lag kommer med aktuella anteckningar om vad som ska hämtas. Ledaren kollar så att allt stämmer, att alla hämtat sin del och lämnar sen info till ansvarig från styrelsen på plats. Behöver lagen byta tid så gör ni det med varandra men meddelar detta till carina.svanberg@sundsvall.se. TIDER FÖR HÄMTNING KL.11.15 STYRELSEN TRÄFFAS KL.11.45 P15 och F15 KL.12.00 DAM KL.12.15 DAM U och P12 KL.12.30 P14 och P11 KL.12.45 F14 KL.13.00 HERR A Kl. 13.15 LUNCH Kl.13.30 F16 och F17 Kl. 13.45 F11/12 Kl. 14.00 P16 och P17 Kl. 14.15 HERR U Kl.14.30 P13 KL.14.45 F13 VÄLKOMMEN// STYRELSEN A-lag Herrar 5 maj 0kommentarer
  • information kring vårens föreningsförsäljningar.

    Matforshäftet 4 häften/spelare (minst) Försäljningspris: 200 kr Säljbonus till laget: 30 kr/sålt häfte Säljperiod på häftet 14 april-30 november Matforshäftet gick iväg för tryck idag vilket innebär att det är kommer bli försenat men om ni inte redan gjort det så är det hög tid att börja att ta upp beställningar. Jag vill att alla lagledare i respektive lag samlar ihop beställningar från alla spelare och skickar ett mejl till anci@folkanmatfors.se senast 15 april med följande information: * Lagnamn * Antal spelare i ert lag * Antal häften ditt lag behöver * Namn och kontaktuppgifter på dig som är lagledare. Toabalar 6 toabalar/spelare Försäljningspris: 300 kr Säljbonus till laget: 30 kr/ såld toabal Toabalsutlämningen kommer ske den 11 maj. Vilka tider som gäller för respektive lag samt mer information kommer senare. Börja ta upp era beställningar redan nu så har ni det klart. A-lag Herrar 10 apr 0kommentarer
  • Städdag Thulevallen 1a maj 11-15

    3 pers från varje lag ska närvara. Jag utser 3 stycken om ingen anmäler sig frivilligt. //VIctoria 0705847211 A-lag Herrar 4 apr 0kommentarer
  • Visa fler nyheter