• RIktlinjer för städ, allmänhetens mm

    Riktlinjer för städning av omklädningsrum, domarrum, cafe: •Städmaterial finns i städförrådet, som ligger i omklädningsrum 5. Nyckeln till städförrådet finns i sliprummet. Nyckeln har en diskborste på sig. •Städning av toaletter: torka av toalett och handfat med rengöringsmedel, använd olika disktrasor till det. Torka av spegel med fönsterputs. Rengör toalettstol med wc-rent. Fyll på med nytt papper (tork och handtork) om det behövs. Fyll på med ny handtvål och handsprit om det behövs. Töm papperskorgar och sätt ditt nya påsar, OBS viktigt att sätta dit nya! •Städning av golv och duschutrymme: sopa golvet. Ta bort eventuellt hår och skräp i duschutrymmet. Moppa golvet med rengöringsmedel och vatten, även i duschutrymmet. Torka även av bänkarna i omklädningsrummen. Töm soppåsar och sätt i nya!! Omklädningsrum som ska städas är: 3, 4, 5, och domarrum. Toaletter som ska städas är: i omklädningsrum 3, 4, 5, domarrum, handikapptoaletten, caféet. •Städning i ishallen: Plocka skräp på läktaren, tömma soppåsar och släng dem i soptunnorna utanför ishallen, vid ingången till omklädningsrum 3 och 4. Sopa av mattorna vid båsen och plocka upp eventuellt skräp. •Förslagvis behövs det minst 3-4 personer till städning. Riktlinjer för allmänhetens åkning: •Entre öppet bara vid ingång vid skolan. Ha de andra dörrarna låsta. Även omklädningsrum ska vara låsta. •Uthyrning av skridskor: se till att hålla ordning på storlekar och ställ tillbaka på rätt plats. •Gratis inträde för medlemmar, vid uppvisning av medlemskort. •Hjälmkrav, får inte beträda isen utan hjälm! •Avgränsa isrinken med halva för puck, halva utan puck. •Använd bara de små målen, ej de stora och nya målen som bara är till för a-lagets matcher! •Siste person låser alla dörrar och plockar bort skräp från läktaren m m. •Förlagsvis behövs det 2-3 personer under allmänhetens åkning. Riktlinjer vid bemanning av a-lags match: •Seek-grupp på plats ser till att det blir låst i hallen och låst vid gästande lags omklädningsrum efter matchen. •Plocka även upp eventuellt skräp på läktare m m. Team 09 17 nov 2021 0kommentarer
  • Sommarhockey och bemanning

    Hej! Sommarhockeyn kommer pågå under vecka 14-24 med träningar för 08/09/10 på tisdagar och torsdagar. Vi skall bemanna på varje träning under veckorna 15, 18, 21 och 24. Vi skall vid dessa tillfällen gå över ishallen med städ, fylla på papper, tömmer sopor m.m. Bemanning: V15. Tisdag, Joel Forsell V15. Torsdag, Melvin Jernberg V18. Tisdag Liam Mikaelsson V18. Torsdag Gaston Johansson Eriksson V21. Tisdag, Joel Forsell V21. Torsdag Oscar Lacktröm V24. Tisdag Nils Wahlqvist V24. Torsdag Alexander Forsberg Söndag 11:e april 16:30-20:30 , Melvin Jernberg, Erik Borgström Ansvarar för att stänga hallen + isvård på markerade tider. Dubbelkolla gärna spolning med hyresgäst. Städning utförs. Söndag 9:e maj 08:00-15:15 Emil Hansson, Alexander Forsberg Ansvarar för att öppna hallen + isvård på markerade tider Söndag 30:e maj 08:00-15:15 Emil Hansson, Erik Borgström Ansvarar för att öppna hallen + isvård på markerade tider Lördag 5:e juni 12:40-17:15 Nils Wahlqvist, Robin Norström Ansvarar för att stänga hallen + isvård på markerade tider. Som tidigare så ansvarar mam själv för att byta pass om man inte kan vid utdelat tillfälle. Jag mailar ut fil med schema för isvård till berörda under lördagar och söndagar. Team 09 28 mar 2021 0kommentarer
  • Avslutningshelg säsong 20/21 samt bemanning V.13

    Hej! Söndag 28/3 är säsongens sista träning. Efter träningen bjuds barnen på korv och dricka samt får medalj. Hoppas på att så många som möjligt kan delta. Vecka 13 har team 08-09 ansvarsvecka. Vi ska bemanna torsdagen 1/4 i samband med träningen. NILS och VINCENT bemannar denna gång. Följande ska utföras: -veckostädning Sommarhockey/eftersäsong kommer pågå mellan v. 14-24 och vi återkommer med träningstider och bemanningsschema. Team 09 23 mar 2021 0kommentarer
  • Visa fler nyheter