• Avslutning

    Hej! På onsdag kör vi sista träningen för säsongen och avslutar med lite fika. Har erat barn några allergier så hör av er till mig. //Marcus DU10 13 apr 0kommentarer
  • Träning flyttad!

    På grund av att bordtennisen har bokning under vår träningstid idag måste vi flytta på våran tid. Just nu står det att våran träning istället är mellan 19:30 - 21:00, men jag ska kolla om vi kan börja 19:00 istället. Alltså INGEN träning 18:00 - 19:30. Återkommer om starttid när jag vet! (Fick nyss veta om detta så därav sen info). / Astrid HU15 13 apr 5kommentarer
  • Föräldrarmöte 7/4- 25 - Protokoll

    Föräldrarmöte i Granloholm sporthall medan Viktor tränade killarna gästades vi av Andreas Uhrner och Erik Bäckman som är lagledare för A-laget och sitter i styrelsen. 6 föräldrar var närvarande. Tanken med mötet var att få en bättre start till nästa säsong, komma med i en serie och att jag som lagledare också vet vad som behövs och vad som förväntas tillsammans med tränare och kassör. Ursprungligen hade vi svårt att lösa av tidigare lagledare tillsammans med tränarbyte och kassör, kassör är vi fortfarande utan. Planering och anmälan till serie görs under augusti/ september så det tittar vi på lite närmare. Tränare finns det inte överflödigt med men styrelsen är hjälpsamma och det finns utbildningar för de föräldrar som vill stötta laget. Vår klubb som många andra baseras på ideellt arbete, vilket Andreas och Erik lyfte. Det är där med en del av barnens framgångar aktiva föräldrar och vuxna runt om dem. Lagkassa har vi som föregående år arbetats ihop. Denna säsongen har laget endast sålt RC-häften, ett krav från klubben, till rabatterat pris (200kr/st isf 300) Detta har tyvärr inte betalats av alla ännu Så VÄNLIGEN gör det. Till mig (en betalning för alla häften, 4st) 070-2757234 från spelande barns förälder. Framåt får vi se hur lagets behov av försäljning/ intäkter i kommande serie för resor till borta matcher och cuper. Denna säsongen har vi ngt erbjudande kvar som vi tittar på. Matchställen har det blivit för få då truppen blivit större. Matchställen är till laget och per säsong vilka ska lämnas in efter varje match så att vi alltid har dem samlade trotts ev. sjukdomar. Avslutning har klubben för alla lag i slutet av april då det bjuds på fika korv/bulle basket förståss. Detta ser vi som vår avslutning OM det inte blir någon cup i maj. I sommar kommer det finnas två sommarläger, slutet av juni och mitten på augusti som är mycket fina dagligen. Hör av er om ni har frågor! / Viktor och Sofie HU13 13 apr 0kommentarer
  • Inbetalning av RC-appar - PÅMINNELSE!

    Jag förstår inte hur man kan strunta i att göra rätt för sig trots många påminnelser. Skäms! Följande personer är fortfarande noterade för att inte ha betalat in sin försäljning av RC-appar: ASSER HANIBALE OSCAR RASHEED SALEH SAMIR Ni är skyldiga laget 1000 kr för 5st RC-appar som kostar 200 kr/styck. Ber er återigen att swisha detta omgående till Anneli på 0705761599. //Andreas Uhrner A-lag 11 apr 0kommentarer
  • Bortamatcher i Hudik 13/04-25

    God förmiddag! Vad kul att så många kunde delta på söndag, jag och Sofie fick spelschemat igår och våran första match är 10:00 och matcherna kommer att hållas i en idrottshall på Norra kyrkogatan 9B. Vi kommer att samlas vid vändplatsen på Balders på söndag 07:45 och vi ger oss av vid 08:00, så det är viktigt att komma i god tid innan vi åker! Vi kommer behöva ta med egen lunch till Hudik men det kommer finnas möjlighet att köpa lunch på en Hemköpsbutik som ligger intill hallen. Se även till att ta med er handduk och rent ombyte så vi kan duscha innan vi åker hem. Ha en trevlig helg nu så syns vi på Söndag! HU13 11 apr 3kommentarer
  • Visa fler nyheter