• Utdelning av Sportlotten

    Istället för Idrottsrabatten som vi har haft föregående år så testar vi en ny spännande klubblott som kallas för Sportlotten. Intäkten från lotterna går direkt tillbaka till alla aktiva spelare i form av träningsmaterial (tex bollar, konor, västar) matchställ, cuper m.m. Det är en mycket prisvärd lott som innehåller 3 fina ingredienser: 1. Dubbel skraplott – med fina vinstchanser där man kan vinna både bilar, resor och kontanter. De mindre vinsterna löser man enkelt in i matbutiker. 2. Sveriges största rabatthäfte i mobilen Sportlotten Deals ingår – ta del av massor med fina rabattkuponger från företag, inte bara härifrån utan i hela Sverige! 3. Fysiska rabattkuponger = Pengarna tillbaka direkt!– På baksidan finns fyra fantastiska rabatterbjudanden från några partners. På en enda kupong har man fått tillbaka pengarna på lotten. - ICA Supermarket Almö Livs - 50kr rabatt när du handlar för minst 500kr - Olssons Trävaror - 100kr rabatt när du handlar för minst 500kr - KG Korggubben - 10% rabatt på ett köp - Studio Novali - 20% rabatt på produkter från Maria Nilla Under kommande träningar kommer 5 lotter per spelare att delas ut, dock max 10 st per familj. Betalning sker via digitala lagkassan som tidigare och ni kommer få en betalavi på 250 kr. F2012/2013 för 17 dagar sedan 1kommentar
  • Fotografering på söndag

    En liten påminnelse inför fotograferingen på söndag. Medtag egna fotbollsskor Ta gärna med egna röda strumpor (adidas) om ni har för att underlätta ombyten. Vi kommer låna matchställ tröja och byxa på plats detta för att alla ska se enhetliga ut och ha kläder med rätt sponsortryck. Alla spelare behöver ha med sig en korrekt ifylld och, av målsman, signerad beställningsblankett (länken till denna ligger som en nyhet sedan tidigare). Blankett krävs även om ni inte önskar köpa bilder men vill vara med på fotot. Samling kl 15.45 i Häggvall på söndag. Inga föräldrar får vara i inne i hallen vid fotograferingen. Fotograferingen planeras vara klar runt kl. 17 F2012/2013 11 apr 9kommentarer
  • Vårens arbetsdag - Lördag 20:e april

    Hej! Det har blivit dags för vårens arbetsdag på Fjällebrovallen. Vi har alla sett resultatet av tidigare arbetsdagar och övriga insatser från fantastiska föreningsmedlemmar. Vår anläggning är i toppskick och så vill vi alla att den ska fortsätta att vara. När? Lördag 20:e april kl. 09:00-13:00. Blir det någon mat? Självklart! Vi bjuder på grillade hamburgare och kaffe. Ryktet gör gällande att det möjligen även kommer att finnas fikabröd... 😊 Arbetsuppgifter Anläggningsgruppen kommer att träffas innan arbetsdagen för att gå igenom vad som behövs utföras. En preliminär plan för dagen: 1. Läktare - överliggare samt stolpar 2. Underhåll av fotbollsmål 3. Montering av nyinköpta mål (7v7 och 11v11) 4. Röjning runt anläggningen (ta med röjsåg) 5. Arbete med reklamplanket 6. Övrigt underhåll/städ Resurser För att kunna planera dagen så behöver vi veta hur många ledare och föräldrar som kommer på arbetsdagen. Förra våren dök det upp över 50 personer vilket är otroligt imponerande. Motkravet för den peng som varje lag får till lagkassan inför sommaravslutningen är att minst 2 personer kommer från varje lag. Vi hoppas självklart på fler än så. Vad händer nu? Ni kommer snart att få en kallelse till arbetsdagen. Svara så fort ni kan men senast söndagen den 14:e april. Detta för att anläggningsgruppen ska kunna planera arbetsuppgifterna och maten. Tack på förhand och hoppas att vi ses! Hälsningar Anläggningsgruppen För en ändå bättre anläggning för våra barn. EN FÖR ALLA - IFK VALLA F2012/2013 8 apr 0kommentarer
  • Visa fler nyheter