Cup-info
Hej på er, Här kommer lite info kopplat till cupen Umeå Floorball Festival, 7-9 oktober. Alla våra 13 spelare i laget ska med på cupen - tummen upp på det! På cupens webbsida finns lite information. Nu finns spelschemat publicerat. För att planera transporten till och från Umeå behöver vi veta vilka som behöver skjuts, vilka som har skjuts ordnat och vilka som kan ta med fler i sin bil. För att vi ska ha allt samlat, skriv därför en kommentar här nere i nyheten med info: - om ni ska köra och vilken dag ni ska köra upp och hem i så fall. (För alla kanske inte stannar hela helgen, utan bara är där någon dag) Hur många fler ni kan ta med i bilen utöver er själva, eller om ni inte har någon plats över. - om er tjej behöver åka med någon annan Vi tänker att när vi kommer till Umeå på fredag åker vi direkt till hallen där vi ska spela och inte till skolan vi ska bo på. Samling i hallen 45 minuter innan fösta match, alltså kl 17.25 eftersom matchstart kl 18.10. Första matchen spelas i Vildmannahallen, som har adress: Umeå Företagspark 139, 903 47 Umeå. Vill ni se karta till hallarna kan ni klicka på hallnamnet i spelschemat och därefter klicka på Visa på karta. Vi åker till skolan vi ska bo på först efter vi spelat vår första match. Vi ska bo på Hagaskolan med adress: Utmarksvägen 1, Umeå. Det är Lotta, Mimmis mamma som kommer bo med tjejerna på skolan. Tänker att vi försöker fixa något gemensamt enkelt kvällsfika på plats för alla tjejerna, så de får stilla hungern på kvällen. I deltagarkortet som ni har betalt för er tjej ingår följande: - 2 nätter hårt golv (skolsal) - Frukost lördag och söndag - Lunch lördag och söndag - Middag lördag - Cupmössa - Diplom Packlista med tips för vad som är bra att ha med finns här på laget-sidan: klicka på Mer, sedan Dokument och sedan Cuper. Förmodligen har säkert någon intressant info missats att ta med här - i så fall får det väl komma i efterhand. ;)
F-08/10
26 sep 2022
10kommentarer
Inbetalning för Paradiscupen
Hejsan, Vi är anmälda till Paradiscupen 2-4 januari i Örnsköldsvik, som ni tidigare fått info om. Vi behöver nu betala avgiften för cupen och den består av två delar: en avgift för laget på 3 000 kr som vi delar på alla anmälda spelare, plus en avgift på 250 kr för varje spelare. Så totalsumman för respektive spelare är 480 kr, som ni betalar in till mig och sedan betalar jag in hela lagets kostnad till cupen. Summa att betala: 480 kr Betala till konto: 9024.99.381.64, Länsförsäkringar bank Betala senast: 30 november Märk inbetalningen med: ert barns namn De som är anmälda till cupen är: Elsa S Ida Lilly Mimmi Molly Milla Nora Alice Elsa E Emma Minna Linnea Madicken Spelschema har vi inte fått än, så det får ni så snart det väl är utlagt. Vi är anmälda utan någon gemensam övernattning, så tanken är att vi åker dit och hem varje dag. Men naturligtvis är det fritt fram för dem som själva väljer att stanna kvar om de vill. Tänker att vi nog behöver fixa samåkning till cupen - att vi hjälps åt så alla våra spelare får skjuts. Men återkommer om den logistiken senare när vi närmar oss mer och har koll på bland annat spelschemat. Har ni funderingar är det bara att ni hör av er, //Lotta, Mimmis mamma lotta@ehinger.se
F-08/10
23 nov 2021
2kommentarer
Sportlotter
Hej, alla spelare har eller kommer att få ett kuvert med ett antal lotter att sälja. Lotterna kostar 50 kr styck. Det finns två skrapfält vilket innebär två vinstchanser på varje lott. Det finns även fyra rabattkuponger på varje lott. Bland annat en rabatt på 50 kr på ICA så man kan lätt få tillbaka pengarna om man köper en lott (försäljningsargument). När ni sålt lotterna redovisar ni till mig genom att swisha summan för alla lotterna till mig på 070-6272571 eller betala in summan till bankkonto (ni hittar uppgifterna i inlägget om medlems- och träningsavgift) Skriv i meddelanderaden spelarens namn. Sista dag för redovisning och inbetalning är 30/11. Mvh Åsa
F-08/10
27 okt 2021
0kommentarer
Visa fler nyheter