• Laget mot Leksand/Insjön 20/10

    Hej! De som ska vara med och spela mot Leskand/Insjön på söndag är: Elsa A Agnes A Josefine Klara Linnéa Agnes P Ida JE Meya Mira Julia Maja Fanny Moa Samling: kl 11.30 i Insjöns Sporthall. Matchstart: kl 12.30 Skriv i facebookgruppen om eventuell samåkning eller om ni behöver hjälp med skjuts. /Ledarna DJ - F 07/08 16 okt 2019 0kommentarer
  • uppvärmningströjor

    Vi har fått en förfrågan om att få köpa uppvärmningströjor tillsammans med 06-laget. Tröjorna kostar 185 kr med logga och nummer. Vi undersöker också vad det skulle kosta att få namn tryckt. De som vill ha en tröja meddelar Karin på måndag, då kommer det även att finnas tröjor att prova. //Ledarna DJ - F 07/08 16 okt 2019 2kommentarer
  • Intresseanmälan till match!

    Hej! På söndag är det äntligen dags före seriepremiär borta mot Leksand/Insjön kl 12.30 i Insjöns sporthall. Jag har skickat ut en kallelse till matchen. Det är en intresseanmälan. Det betyder att du ska svara om ditt barn kan vara med eller inte. Svara senast tisdag kväll! På torsdag kommer vi att skriva ut vilka som ska vara med på matchen här på laget.se. /ledarna DJ - F 07/08 13 okt 2019 0kommentarer
  • Visa fler nyheter