• Sponsor uppvärmningströja

    För att få bättre pris på uppvärmningströjorna så finns möjlighet att sälja reklamplats på tröjorna. Vet ni någon som kan tänka sig att betala pengar för att få sin logga tryckt på våra tröjor? Hör av er till mig för mer info. /Ulrika DJ - F 07/08 27 okt 2019 0kommentarer
  • Laget mot Sundborn/Hälsinggården 27/10

    Hej! Här är laget till söndagens match: Elsa Klara Linnéa Julia Ida JE Agnes P Ester Josefine Mira Meya Ida G Maja Moa Samling: kl.9.00 i Vasashallen Matchstart: kl. 10.00 Alla föräldrar följer med in och hjälper till att bygga upp sargen. /Ledarna DJ - F 07/08 24 okt 2019 1kommentar
  • Kiosk

    På föräldramötet bestämde vi att ha kiosk under våra hemmamatcher för att tjäna pengar till Mälarenergi cup. Jag har gjort grupper om 3-4 spelare i varje, vars föräldrar ansvarar för kiosken. Det innebär att man ordnar det som ska säljas (bakar, handlar, kokar kaffe mm) och ansvarar för försäljningen. Om man inte kan så ansvarar man själv för att lösa det, t ex byta med någon annan. Malin (Jonnas mamma) fixade en plastback förra säsongen. I den förvaras tillbehör till kiosken t ex engångsartiklar, överblivna torrvaror, växelkassa, swischskylt mm. 27/10 Moa, Maja och Meya 24/11 Josefine, Elsa, Ida J-E och Mira 1/12 Linnea, Greta och Julia 12/1 Jonna, Wilma och Ester 18/1 Moa, Maja och Meya 16/2 Josefine, Elsa, Ida J-E och Mira 15/3 Linnea, Greta och Julia Fanny, Agnes P och Lilly ansvarar för att bemanna sekretariatet varje match. De har därför inget kioskpass. DJ - F 07/08 16 okt 2019 6kommentarer
  • Visa fler nyheter