• Styrelsen informerar

    Hej alla Medlemmar, Styrelsen vill börja med att tacka er alla för era insatser och bidrag i verksamheten. Utan er hade den summeringen vi nu gör, inte varit möjlig. Budget har hållits av ansvariga och vi börjar nu summera för ett bokslut till sista april. Det är fantastiskt att se hur vi månad efter månad har ordning i böckerna. Summerat jämfört med föregående verksamhetsår så har vi gått från ett minus till ett plus. Detta hjälper budgetarbetet att nu ta nästa steg och att utveckla föreningen till 2024/2025 års verksamhetsår. Från styrelsens sida så har detta varit vårt primära mål att få en budget i balans. När de sportsliga utmaningarna nu avtar med säsongsavslut går styrelsen in i en intensiv period kommande månader. Utlysning av årsmöte görs härmed till er alla medlemmar - tisdagen den 11:e Juni, start 18:00 till 20:00. Agenda och plats kommer i anslutning till mötet. Innan dess ligger bokslut, revisorers granskning men också flera möten med er medlemmar och föräldrar. Vi vill därför också göra en pålysning kring nästa års serieanmälningar. Med start vecka 17 kommer möten att utlysas. Detta enskilt till ledare samt föräldragrupper. Kallelser kommer att skickas ut från sittande sportgrupp. Ber er alla hålla er uppdaterade på dag och tid. Syftet med mötet är att klargöra serieindelningar, ledare för respektive spelargrupp men också att lyssna till er medlemmar och föräldrar kring den plan som nu utarbetas. Styrelsen kommer att sätta stor vikt på samspelet mellan föräldrar och ledare nästa verksamhetsår. Som ett led i att bygga framtida HCL kultur finns nu en ny utgåva av klubbens policy släppt. Vänligen bekanta er med denna som ett första steg av nya styrdokument. Den ligger på denna hemsida under filer och dokument. Katalog 'Klubbens medlemsdokument' Styrelsen kommer även att släppa utbildningspolicy samt nya rollbeskrivningar, kommande veckor. Mer info inom kort, kring dessa styrdokument. Avslutningsvis, ännu ett tack till er alla för era insatser och väl mött i kommande veckors möten. Styrelsen genom Martin Sjögren J18 15 apr
  • Bemanning 23/3 J18

    Lördagens match bemannas enligt följande: (Kioskpersonal, matchvärd samt onlinerapportör samlas 1,5 timmar innan nedsläpp, övriga efter eget omdöme) Sekreteriat: matchdator/onlinerapp: Gustav klockmästare: Wilmer A speaker/musik: Levi Utvisningsbåset: Vincent och Douglas Kioskpersonal: Kevin och Noel J Matchvärd: Hugo vid problem med bemanning, hör av er via sms J18 21 mar 0kommentarer
  • Arbetslista hemmamatch tisdag 19/3

    Hemmamatch mot Mariestad BOIS den 19:e mars Tisdagens match bemannas enligt följande: (Kioskpersonal, matchvärd samt onlinerapportör samlas 1,5 timmar innan nedsläpp, övriga efter eget omdöme) Sekreteriat: matchdator/onlinerapp: Axelssons klockmästare: Mark Döse speaker/musik: Fredriksson Utvisningsbåset: Olmats och Bodin Kioskpersonal: Vincent och Felix Matchvärd: Berggren vid problem med bemanning, hör av er via sms J18 17 mar 0kommentarer
  • Visa fler nyheter