• Arbetslista hemmamatch tisdag 19/3

    Hemmamatch mot Mariestad BOIS den 19:e mars Tisdagens match bemannas enligt följande: (Kioskpersonal, matchvärd samt onlinerapportör samlas 1,5 timmar innan nedsläpp, övriga efter eget omdöme) Sekreteriat: matchdator/onlinerapp: Axelssons klockmästare: Mark Döse speaker/musik: Fredriksson Utvisningsbåset: Olmats och Bodin Kioskpersonal: Vincent och Felix Matchvärd: Berggren vid problem med bemanning, hör av er via sms J18/Team 08 17 mar 0kommentarer
  • Styrelsen informerar

    Hej alla i HCL. Styrelsen börjar nu närma sig slutet av verksamhetsåret. Som Ordförande och Ledamot för HCL har det var varit en spännande och utmanande resa sedan oktober 2023. Som Styrelse har vi avverkat 7 möten där vårt största fokus har varit att skapa trygghet i klubbens ekonomi. Vi ser positivt på resultatet till bokslutet i maj. Detta är glädjande och viktigt för HCL's fortsatta utveckling. Som Styrelse har vi lagt stort fokus på våra styrdokument där Fas 1 har handlat om att göra en översyn på vår Klubb policy. Efter en remissrunda i föreningen och justeringar beslutades på styrelsemötet den 5:e Mars en ny utgåva av vår Klubb policy. Fas 2 inleds nu och handlar om att kommande veckor bearbeta de styrdokument som omnämns i vår klubb policy. Att nämna bland annat utbildningspolicy och ledarkontrakt. Dessa kommer att beslutas kring på nästa styrelsemöte den 9:e April. Fas 3 handlar om kommunikation och att möta er ledare, medlemmar och föräldrar. Som Styrelse, genom mig, ber vi att få återkomma kring detaljer, datum och utskick under början av april. Fokus på kommunikation kommer med andra ord att ligga i April där vi avser att publicera vår Klubb policy. Vi vill också passa på att informera att styrelsen nu är inne i budgetplanering för nästa verksamhetsår. Där läggs tid under mars och april tillsammans med utvalda funktioner och medlemmar i HCL. Vi vill med detta rikta ett stort tack för allas medverkan i arbetet med vår klubbpolicy. Vi vill också tacka för era fantastiska insatser som ledare, spelare och föräldrar - utan er hade vårt arbete i styrelsen varit omöjligt. Styrelsen genom Ordförande Martin Sjögren J18/Team 08 8 mar
  • Inför BillysCup 16 Mars 2024

    Antar att ingen missat vår stundande Lördag den 16:e Mars och BillysCup i Sparbanken Lidköping Arena. Vi kommer ha diverse lotterier under denna dagen och nu önsker vi att få hjälp av våra medlemmar att komma in med alla tänkbara produkter vi kan ha som vinster och lotta ut. Driver du ett företag, jobbar i butik på fabrik eller dytlikt - prata gärna med ansvarig om dom/ni kan tänka sig att sponsra med lite priser... -Kan ju inte bli mer ungdomshockey än det här :) Lägg dina priser i mittenskåpet med jalusi utanför kansliet, hälsar Lotta. Tack på förhand för att du gör BillysCup till en fantastisk upplevelse för våra 8 och 9 åringar. J18/Team 08 6 mar 0kommentarer
  • Visa fler nyheter