• INSTÄLLD TRÄNING!!!

    Imorgon tisdag 26/9 är träningen inställd!! Kumlahallen är stängd pga lampbyte. Hjälps åt att sprida detta!! Seniorlag Herrar 25 sep 2023 0kommentarer
  • Fotografering

    Fotografering för A-laget! Måndag 2/10 klockan 19:40- 20.00 Kumlahallen Hagaby Svart matchställ! Seniorlag Herrar 19 sep 2023 0kommentarer
  • Stötta Ekeby IF-1971

    Äntligen! Alla ni som längtat efter att få köpa bingolotter-julkalender och Sverigelotter, tiden är inne! Ekeby IF säljer nu för hela föreningens räkning, lotter till uppesittarkvällen! Vi har följande: Enkellott 100kr Dubbellott 200kr Trippellott 300kr Julkalender 100kr Du beställer via Bingolotto@ekebyif.se Allt finns på plats på kansliet, och kan hämtas under helgerna i cafeterian i Kumlahallen. Du betalar med Swish eller kontant, och hämtar sedan ut dina lotter-kalendrar i caféet. Dessa går att hämta måndag-torsdag 17:30-20:30, och lördagar och söndagar mellan 09:00-16:00 Genom att köpa lotter av oss i Ekeby IF, kan vi fortsätta bedriva en välfungerande barn och ungdoms verksamhet, alla pengar vi får in via denna försäljning kommer att gå till verksamheten. Ekeby IF-1971, En stad, En klubb, En dröm Ekeby IF 18 sep 2023 0kommentarer
  • Skolinnebandy 2023

    Ekeby IF arrangerar Skolinnebandy 2023 Den 28-29 oktober är det Skolinnebandy för elever i årskurs 2–4 och 5–7. Lördag 28/10 årskurs 2-4 Söndag 29/10 årskurs 5-7 Vi spelar 4 - 4 på liten plan och mixade lag som gäller. Vi spelar på tre planer samtidigt i Kumlahallen. Med mixade lag menar vi att det ska vara både killar och tjejer som spelar samtidigt. Det ska vara MINST en vuxen med som ledare, förälder eller lärare. Det är bara tillåtet att deltaga med rena klasslag! Några vanliga funderingar och frågor vi får är: Kostnad? – Alla lag måste betala 60kr/barn. Betalning sker till: Plusgiro 794328-5 eller Swish 123 694 61 31. Kom ihåg att märka för vem betalningen gäller (VIKTIGT!) Betalningen sker lagvis för alla lagdeltagare. Detta ska kunna visas upp på plats. Tröjor? – Alla ska ha hämtat ut sina tröjor senast torsdagen innan arrangemanget. Resultat? – Alla resultat läggs upp via cuponline.se sök efter Skolinnebandy 2023 Prisutdelning? – Vi har prisutdelning när alla matcher i årskurs 2-4är klara, ca 16.30 på lördagen. Vi har prisutdelning när alla matcher i årskurs 5-7 är klara, ca 16.30 på söndagen. Måste vi vänta kvar för prisutdelning? – Ja, priser presenteras på plats. All info till vinnande lag sker på plats efter placeringsmatcher. Arrangemang? – Det finns cafeteria, sjukvårdsvärdar, entrévärdar, sarg/planvärdar och även sekretariat. Vi har tävlingsansvariga på plats under hela eventet. Detta är ett event skapat för barn och det viktiga är INTE att vinna. Priser? – Det kommer att finnas olika priser, dels kan ett lag i varje åldersgrupp vinna sin serie, dels finns ett Fair Play-pris. Fair Play-priset är ett biobesök för hela klassen, 25 elever plus lärare, vid angivet datum i december på Kumla Folkets hus. Fair Play-priset vinns av det lag som röstas fram av deltagande lag och domarna. Alla lag har varsin röst och man röstar på det motståndarlag som man tycker har spelat sjystast och mest rättvist. Domarna har även en röst vid ett lika resultat Det kan vara samma lag som vinner både serien och Fair Play-priset. Det kan även vara olika lag. Priset går till hela den klassen som vinner. Prisutdelning sker samtidigt till alla barn i Kumlahallen. Alla klasseri årskurs 2–4 får en pokal, och egen t-shirt. Alla deltagare i årskurs 5–7 får en egen t-shirt. Ansvarig vuxen? – Det måste finnas minst en ansvarig förälder med på plats under hela arrangemanget. Matchstart? – Matcherna startar vid givet klockslag, oavsett om bägge lagen är på plats eller ej. OBS! Glöm ej att ställa om till vintertid. Alla matcher spelas i Kumlahallen. Viahallen – stora hallen Vissberga – gamla badet Byrsta – glashallen rakt in vid entrén. Övriga frågor? Måste vi ha ett mixat lag (både tjejer/killar)? – Ja, det måste vara mixade lag! Har vi möjlighet att förvara väskor och ombyte på plats? – Ja, det finns möjlighet att förvara kläder och annat på plats. Vi ansvarar dock ej för något. Hur gör vi med värdesaker? – Vi har ett rum för förvarning, men det är på eget ansvar. Finns det försäkring med i anmälan? – Nej, Ekeby IF frånsäger sig allt ansvar för eventuella skador, trasig utrustning eller personskada. Kumla kommun har dock en bra försäkring för skolbarn, se efter vad som gäller för just dig. Finns det mat att köpa i cafeterian? – Ja, smörgåsar, hamburgare, sallad, korv med bröd, frukt, godis mm. Antingen betalar du kontant, eller så swishar du. Hur ser schemat ut? – Spelschemat gör vi när anmälningstiden är slut. Vill du ha schemat till ytterligare mejl? Skriv till skolinnebandy@ekebyif.se Ekeby IF-1971 En stad-en dröm-en klubb! Seniorlag Herrar 16 sep 2023 6kommentarer
  • Skolinnebandy 2023

    Ekeby IF arrangerar Skolinnebandy 2023 Den 28-29 oktober är det Skolinnebandy för elever i årskurs 2–4 och 5–7. Lördag 28/10 årskurs 2-4 Söndag 29/10 årskurs 5-7 Vi spelar 4 - 4 på liten plan och mixade lag som gäller. Vi spelar på tre planer samtidigt i Kumlahallen. Med mixade lag menar vi att det ska vara både killar och tjejer som spelar samtidigt. Det ska vara MINST en vuxen med som ledare, förälder eller lärare. Det är bara tillåtet att deltaga med rena klasslag! Några vanliga funderingar och frågor vi får är: Kostnad? – Alla lag måste betala 60kr/barn. Betalning sker till: Plusgiro 794328-5 eller Swish 123 694 61 31. Kom ihåg att märka för vem betalningen gäller (VIKTIGT!) Betalningen sker lagvis för alla lagdeltagare. Detta ska kunna visas upp på plats. Tröjor? – Alla ska ha hämtat ut sina tröjor senast torsdagen innan arrangemanget. Resultat? – Alla resultat läggs upp via cuponline.se sök efter Skolinnebandy 2023 Prisutdelning? – Vi har prisutdelning när alla matcher i årskurs 2-4är klara, ca 16.30 på lördagen. Vi har prisutdelning när alla matcher i årskurs 5-7 är klara, ca 16.30 på söndagen. Måste vi vänta kvar för prisutdelning? – Ja, priser presenteras på plats. All info till vinnande lag sker på plats efter placeringsmatcher. Arrangemang? – Det finns cafeteria, sjukvårdsvärdar, entrévärdar, sarg/planvärdar och även sekretariat. Vi har tävlingsansvariga på plats under hela eventet. Detta är ett event skapat för barn och det viktiga är INTE att vinna. Priser? – Det kommer att finnas olika priser, dels kan ett lag i varje åldersgrupp vinna sin serie, dels finns ett Fair Play-pris. Fair Play-priset är ett biobesök för hela klassen, 25 elever plus lärare, vid angivet datum i december på Kumla Folkets hus. Fair Play-priset vinns av det lag som röstas fram av deltagande lag och domarna. Alla lag har varsin röst och man röstar på det motståndarlag som man tycker har spelat sjystast och mest rättvist. Domarna har även en röst vid ett lika resultat Det kan vara samma lag som vinner både serien och Fair Play-priset. Det kan även vara olika lag. Priset går till hela den klassen som vinner. Prisutdelning sker samtidigt till alla barn i Kumlahallen. Alla klasseri årskurs 2–4 får en pokal, och egen t-shirt. Alla deltagare i årskurs 5–7 får en egen t-shirt. Ansvarig vuxen? – Det måste finnas minst en ansvarig förälder med på plats under hela arrangemanget. Matchstart? – Matcherna startar vid givet klockslag, oavsett om bägge lagen är på plats eller ej. OBS! Glöm ej att ställa om till vintertid. Alla matcher spelas i Kumlahallen. Viahallen – stora hallen Vissberga – gamla badet Byrsta – glashallen rakt in vid entrén. Övriga frågor? Måste vi ha ett mixat lag (både tjejer/killar)? – Ja, det måste vara mixade lag! Har vi möjlighet att förvara väskor och ombyte på plats? – Ja, det finns möjlighet att förvara kläder och annat på plats. Vi ansvarar dock ej för något. Hur gör vi med värdesaker? – Vi har ett rum för förvarning, men det är på eget ansvar. Finns det försäkring med i anmälan? – Nej, Ekeby IF frånsäger sig allt ansvar för eventuella skador, trasig utrustning eller personskada. Kumla kommun har dock en bra försäkring för skolbarn, se efter vad som gäller för just dig. Finns det mat att köpa i cafeterian? – Ja, smörgåsar, hamburgare, sallad, korv med bröd, frukt, godis mm. Antingen betalar du kontant, eller så swishar du. Hur ser schemat ut? – Spelschemat gör vi när anmälningstiden är slut. Vill du ha schemat till ytterligare mejl? Skriv till skolinnebandy@ekebyif.se Ekeby IF-1971 En stad-en dröm-en klubb! Ekeby IF 15 sep 2023 0kommentarer
  • Äntligen dags för säsongen 23/24 rörelseglädje/gymnastik!

    EKEBY IF RÖRELSEGLÄDJE! Säsongen 2023-2024 kommer se ut enligt följande: 24 pass under säsongen 23/24 Hösttermin V36-V49 med höstlov v44 höstlov, det innebär 13 pass/veckor-tillfällen under hösten. Jullov v50-v2 Vårterminen Start v3 och pågår till mitten av april med 11 pass. Sportlov v8 och påsklov v14 därefter avslutar vi terminen v15. Tiderna är i största möjliga mån anpassade utifrån att barnen inom rörelseglädje även ska kunna utöva föreningens ytterligare aktiviteter såsom exempelvis innebandy eller fotboll. Samtliga pass inom rörelseglädje är i Tallängens Idrottshall, Hällabrottet (Kumla) TIDER Barn födda 2014/2015 torsdagar klockan 17.00-18.00 Barn födda 2016 onsdagar klockan 17.00-18.00 Barn födda 2017 måndagar klockan 17.00-18.00 Barn födda 2018 lördagar klockan 10.00-11:00 Barn födda 2019 lördagar klockan 09:00-10.00 Barn födda 2020 söndagar klockan 09.00-10.00 Barn födda 2011 söndagar klockan 10.00-11.00 —— VERKSAMHET Vi har grupper för barn födda 2021–2014. Vi arbetar efter rörelselek - alla barn ska kunna utvecklas i sin egen takt. Det är olika moment med fokus på grovmotoriska grundformer, bland annat klättra, hoppa och balansera. Detta för att barnen ska öva på olika färdigheter. Vi har olika ”banor”, det kommer att finnas en röd tråd genom hela säsongen och när barnen blir äldre ökar vi nivån av svårighetsgrad. De äldre barnen får också testa på mer utmanande gymnastiska övningar! Det viktiga är att barnen har roligt och utvecklas individuellt som i grupp. Det finns inga rätt eller fel. Det vi ser som viktigt är att du stöttar ditt barn och att du inte ser detta som barnpassning. Har ditt barn särskilda behov eller behöver extra stöttning behöver du som förälder eller vårdnadshavare kunna vara med på plats. Vi bygger hela verksamheten på ideella krafter. Om du är med kommer du givetvis ombytt för aktivitet. Vi ser gärna att barnen byter om och duschar hemma. —— HUR FUNKAR DET? Alla barn får prova på vid högst 3-4 tillfällen, därefter utgår det en faktura. Medlemsavgiften i föreningen är 250kr och därtill kommer en deltagaravgift om 650 kr samt försäkring/licens 50kr. Alla barn får en egen t-shirt och en vattenflaska. Alla barn får en egen licens och är därmed försäkrade. Faktura utgår via mejl. För att vi ska kunna nå er via mejl behöver du som förälder ansöka om medlemskap för ditt barn, detta gör du under fliken Bli Medlem (via dator) eller via mobilen under fliken ”Mer”- Bli medlem. Hemsida är via laget.se och varje grupp/lag har en egen sida. All information utgår via mejl. Se gärna fliken dokument, och läs nyheter. Du behöver skriva in följande: Målsmans namn, fullständigt personnummer, epost och mobilnummer. Barnets namn och fullständiga personnummer. Om ni ej finns upplagda via hemsidan, når vi ej ut till er via mail . Vill du som vuxen engagera dig, prata med ansvarig ledare, denne kan hjälpa dig samt svara på frågor. —— VANLIGA FRÅGOR? OCH SVAR! Behöver jag svara på anmälan om deltagande? JA- kallelse utgår via mejl. Behöver jag anmäla sjukfrånvaro? Det gör du när du svarar på kallelsen. Kvarglömda saker? Har ditt barn glömt kvar något i lokalen, mejla oss eller direkt till föreningsservice. Vi ansvarar ej för kvarglömda saker/kläder. När kommer fakturan? Vi fakturerar löpande, dels pga att det är barn som tillkommer under säsongen. Annars efter att vi varit i gång ca 2-3 veckor. Om vi påbörjat en säsong och betalat fakturan, men slutar, får vi tillbaka pengarna? Nej. Avgifter som är erlagda kommer ej betalas tillbaka. Mitt barn har extra behov, är vi välkomna? Givetvis. Om ditt barn behöver ha mer hjälp-stöttning under säsongen vill vi att du är med på plats som vårdnadshavare. Du får väldigt gärna prata med och informera oss eller ansvariga på gruppen. Allt för att det ska bli bra för just ditt barn och övriga deltagare. Om vi ska resa bort en längre tid, kan vi pausa medlemskapet? Nej, du betalar för en säsong. Ni är med på de tillfällen ni kan vara med. Finns det max-tak på hur många barn varje grupp kan ha? Ja, detta eftersom lokalen endast rymmer ett visst antal utövare. I de lokalerna vi har är det ett max-tak om 20 deltagare per grupp. Är det krav på att barnet är åldersmässigt i rätt grupp? JA, vi försöker att ha barnen i den åldersgrupps de är födda i, det finns dock alltid undantag. Allt för att få en så bra verksamhet som möjligt. Är det okej att bara lämna mitt barn utan att meddela att vi är på plats? Nej, du som förälder/vårdnadshavare måste alltid meddela att du/ni är på plats, för att vi ska kunna veta att barnet just ditt barn deltar. Kan jag som förälder åka och uträtta några ärenden när barnet deltar vid er verksamhet? Nej-Ja, allt hänger på en dialog och att du som förälder har gjort upp det med ansvarig ledare. Om denne skulle säga nej, måste du kvarstanna vid hallen. Allt för att vi ska kunna ha en bra verksamhet för just ditt barn. Vi har flera barn i olika åldrar, kan de vara med i samma grupp? Ja, det går bra i vissa fall men vi försöker att hålla på åldersgrupperna. Måste barnen vara ombytta och medlemmar för att få vara med? Ja, det är ett krav på att barnen är ombytta och medlemmar för att kunna få vara med! Sjukdom-pandemi-snoriga barn, Vad gäller vid symptom? Tänk på att stanna hemma vid sjukdomssymptom, även om ditt barn ”bara” är lite förkylt och lätt snorigt ska du stanna hemma. Alla barn håller på med samma utrustning och vi vill undvika att smitta sprids. Vi har haft en pandemi och det har varit hårda restriktioner, vi måste alla ta ansvar. Vi har idag ca 20 ledare för rörelseglädjen- gymnastiken och behöver ha fler med ideella krafter för att kunna bedriva verksamheten. Ingen förkunskap krävs, du får all info av oss som är ledare. —— Varmt välkomna! Vänliga hälsningar, Magnus Claesson och Amanda Hagberg Ekeby IF 27 aug 2023 0kommentarer
  • Innebandysäsongen närmar sig för F18 och P18!

    Innebandysäsongen närmar sig för F18 och P18! Vi kommer att starta upp träningar för F18 laget den 3/9 i Vissberga, kl 10:00-11:00 Alla är varmt välkomna och det kommer givetvis att finnas klubbor och glasögon att låna. Laget tränar söndagar 10:00-11:00 och tisdgar 17:30-18:30 Byrsta (Kumlahallen, salen rakt fram i entren) P18 Hoppas alla är laddade för en ny innebandysäsong! Träningstiderna vi fått oss tilldelade är, Lördagar Byrsta, 09:00-10:00 med start 2/9-23 Tisdagar Hagaby 17:00-18:00 med start 5/9-23 Båda tillfällena i Kumlahallen. Ta med din bästa kompis ner och haka på Ekeby IF-1971 Vid frågor, kontakta koordinator@ekebyif.se Ekeby IF 25 aug 2023 0kommentarer
  • Föreningspizzan, nu kan du beställa!

    Ekeby IF säljer föreningspizzan! Vill du säkra din pizza till kommande kalas, kräftskiva, fredagsmys! Beställ via koordinator@ekebyif.se eller genom att kommentera inlägget på Ekeby IF fb sida. Leverans 25 Augusti, Kumlahallen kl 17:00. 4-pack frysta Pizzabottnar för endast 120Kr! Föreningspizzan ger oss ett riktigt bra erbjudande som förening men, även för de som köper! Hållbarheten på pizzabottnarna är 1 år i frys och tre dagar i kyl. Viktigt att man då kommer och hämtar sin beställning, det kommer att levereras i frysbil. Ekeby IF-1971 En stad, En klubb, En dröm... Ekeby IF 14 aug 2023 0kommentarer
  • Klubb-1971

    VÄLKOMMEN TILL 1971-KLUBBEN 2023! Stötta Kumlas största barn och ungdomsförening, vi behöver din hjälp! Som medlem i 1971-klubben stöder du ungdomsverksamheten i Ekeby IF samtidigt som du stärker tillväxten i föreningen. Delar av innehållet i 1971-klubben: Namn på företag/privatperson som är med, publiceras på hemsidan, en jubileumströja 1971 och medlemskap i föreningen. Du/ni betalar endast 1971kr! Bjud in de företag och privatpersoner du tror skulle vilja vara med, marknad@ekebyif.se Låt bollen rulla.,.,., Ekeby IF 14 aug 2023 0kommentarer
  • Cafeteria-schema-lag

    Ekeby IF driver cafeterian i Kumlahallen. Varje lag skall/bör utse en förälder som ansvar för bemanningen av pass till cafeterian och eventen föreningen arrangerar, allt för att ledarna ska slippa hantera även detta. Antal vuxna/pass finns i dokumentet. Cafeterians öppettider kommer anpassas efter vilka matcher som spelas i Kumlahallen, men dessa tider nedanför är de tider vi är skyldiga att ha öppet genom vårt avtal med Kumla kommun. Försäljningen går till en föreningsgemensam kassa som lagen sedan till exempel kan äska pengar från. Summan går alltså inte till respektive lag. Om man inte har möjlighet att bemanna under den tilldelade tiden sköter man det på egen hand, antingen genom byte föräldrar sinsemellan eller mellan lagen. Det är ens egna ansvar, ingen annans. Se info längre ner om att ”köpa in ” arbetskraft, från de äldre lagen. Koder mm för att komma in till cafeterian mejlas till ledare på lagen några veckor innan passen, all info finns att få via respektive ledare. Koder till dörrar byts regelbundet, allt för att minimera riskerna för att obehöriga ska lyckas ta sig in. Under evenemang som skol- och företagsinnebandy hjälps föreningens alla lag åt tillsammans. Se till att vara tillgänglig under dessa helger. Mer ingående information mm finns längre ner i dokumentet. Bemanning sker med föräldrar, grunden är att alla lag inom innebandyn får två veckor, en höst och en vår vecka, samt tillkommande event som skolinnebandy och företagsinnebandy! Allt för att vi ska slippa sälja lotter-kläder-mm. Förslag på bemanning: Mån-Torsdag 17:30-20:30 bemanning med 1 Vuxen Lör-sön 09:00-13:00 bemanning med 2 vuxna Lör-sön 13:00-16:00 bemanning med 2 vuxna Café Kumlahallen Ekeby IF säsongen 2023–2024 Augusti Vecka 33 – Ekeby IF Vecka 34 – Ekeby IF September Vecka 35 – F16 Vecka 36 – F15 Vecka 37- F14 Vecka 38 – F13 Oktober Vecka 39 – F12 Vecka 40 – F10/11 Vecka 41 – F08/09 Vecka 42 – F07 Vecka 43 A-laget Herrar Mån-Tor V43 – Skolinnebandy lördag och söndag Föreningens alla lag bemannar eventet! November Vecka 44 P16 Vecka 45 P15 Vecka 46 P14 Vecka 47 P13 Poolspelsfesten 24, 25 och 26 november 2023 P13 har den ordinarie bemanningen, föräldrar från P18-17 och F18-17 hjälper till att bemanna detta event., samt föräldrar från F/P14-15 Café Kumlahallen Ekeby IF säsongen 2023–2024 December Vecka 48 – P12 Vecka 49 – P11 Vecka 50 – P10 Vecka 51 – Ekeby IF Januari Stängt V52 Vecka 1 – P08 Vecka 2 – F16 Vecka 3 – F15 Vecka 4 – F14 Februari Vecka 5 – F13 Vecka 6 – F12 Vecka 7 – F10/11 Vecka 8 – F08/09 Mars Vecka 9 – F07 Vecka 10 – P16 Vecka 10 – P13 Vecka 12 – P14 April Café Kumlahallen Ekeby IF säsongen 2023–2024 Vecka 13- P15 Vecka 14 – A-lag herrar Vecka 15 – P12 Vecka 16- P11 STÄNGT FÖR SÄSONG Information kring säsongens kommande evenemang Alla lag ska bemanna följande datum med föräldrar, det är ett av få uppdrag där vi som förening vill ha hjälp av föräldrarna som t ex kan agera hallvärdar eller personal i cafeterian. Om det uppkommer några frågor så hör i första hand med ledare för att sedan gå vidare med frågan genom att maila koordinator@ekebyif.se. Om laget har svårt att bemanna cafeterian under sina veckor! Ekeby IF har valt att använda några av de killar/tjejer som varit med från början av Ekeby IF resa, dessa killar/tjejer är i åldern 16–19 år gamla och kan användas fr att täcka de pass som laget/föräldrar inte kan/vill bemanna i cafeterian. Vi avlönar dessa tjejer/killar med ett arvode om 100kr/timmen. Önskar laget/enskild förälder ”köpa” in någon för att täcka upp, meddela koordinator@ekebyif.se i god tid. Företagsinnebandy och 25/3 24 En innebandy cup för företag. Det kommer finnas möjlighet för 16 olika företag att delta under denna helg. Det kommer även finnas en minimässa där företag har chans att marknadsföra sig. Vi kommer vara i behov av fyra föräldrar/anhöriga från varje lag. Uppdelning av roller sker på plats i Kumlahallen. Det är upp till respektive lag att fördela det inom laget. Bemanning ska ske enligt följande schema: 07:00-11:00 F07-F08/09-F10/11-F12/13 10:30-14:00 P08/09-P10-P11-P12-P13 13:30-17:30 F13/14-F15-P14-P15-F16-P16 17:00-20:00 1-2st Ledare från varje lag Café Kumlahallen Ekeby IF säsongen 2023–2024 27-28-29 oktober .Skolinnebandy 2023 En innebandy cup där man klassvis tävlar mot andra klasser i ens årskurs. Vi arrangerar eventet för årskurserna 2-3-4 och 5-6-7 Även under denna helg kommer vi behöva hjälp av fyra föräldrar/anhöriga från varje lag och bemanningen sker enligt följande schema: 28/10 lördag årskurs-2-3-4 07:00-11:00 F07--F08/09--F10/11--F12-F13 10:30-14:30 F15—F16—P08/09-P10—P11-F14 14:00-18:00 P12—P13—P14—P15—P16 17:00-20:00 2st Ledare från varje lag (totalt 20 ledare) 29/10 söndag årskurs-5-6-7 07:00-11:00 F07--F08/09--F10/11--F12-F13 10:30-14:30 F15—F16—P08/09-P10—P11-F14 14:00- 18:00 P12—P13—P14—P15—P16—Herrlag 17:00-20:00 2st Ledare från varje lag (totalt 20 ledare) Poolspelsfesten 24, 25 och 26 november 2023 En innebandy cup, likt skolinnebandyn där vi spelar med lag från P/F14-15 och inbjudna är Värmland-Västmanland-Östergötland-Örebro län. Uppskattningsvis 40 lag som deltar Cupen spelas under två dagar, och det är föräldrar från P18-17 samt F18-F17 som har grundbemanningen. Föräldrar från deltagande lag hjälper till. Det finns en arbetsgrupp som ansvarar för detta. Tack för att just du ställer upp för ditt barn, alla andra barn och för föreningen! Ekeby IF-1971 En stad, En klubb, En dröm.... Ekeby IF 8 aug 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter