• Lite olika info :)

    Hej på er! Här kommer lite info av olika slag. Kickoff söndag 21/4 kl 10-16 Vi träffas på Åkreäng IP kl 10, ombytt och klar att starta igång dagen. Var gärna på plats 10-15 minuter innan så hinner allt snack avhandlas, skor knytas, hår sättas upp osv. Kom ihåg att lämna alla örhängen, halsband, klockor och andra smycken hemma. Kläder efter väder såklart! Vi kommer vara ute i princip hela dagen. Agendan varvas med träningsövningar där man kanske blir lite varm och andra aktiviteter där det istället kan behövas nån form av överdragskläder så de inte blir kalla. Alla behöver fotbollsskor och löparskor då dagen bjuder på lite olika aktiviteter. Ta gärna med nåt mellis i form av en frukt eller liknande, om man vet att man kan behöva påfyllning under dagen. Spelschema Spelschemat börjar ta form och just nu ligger vår första match den 11 maj i Åre/Duved. Dock hoppas vi att den blir flyttad till den 12/5 (eller annan dag) eftersom vi har fått till oss att det är gymnastiktävling den 11/5. Har ni något annat datum ni vet att ni inte kan får ni gärna höra av er så vi vet ifall det är många borta just den dagen. Lagfoto 22/4 Årets lagfoto sker på måndag den 22/4 inne på sporthallen på Kastal. Skriv gärna ut den blankett ni alla fått per mail från klubben och ta med ifylld till fotograferingen. Självklart är det helt frivilligt att köpa foton efter detta, men klubben vill gärna ha bild på alla algen. Vi samlas på sporthallen kl 19.15 och beräknas att vara klara ca kl 19.50. Klädsel: svarta shorts, svarta strumpor, fotbollsskor, matchtröja. Storsjöcupen 2024 Vi behöver veta antalet spelare till Storsjöcupen och har skickat ut en kallelse till den som vi önskar att ni svarar på senast imorgon torsdag. Vi gissar väl att de allra flesta ska med, men för protokollets skull behöver vi en anmälan på detta. Lagkassa/Sponsring Vi jobbar för att få till det här med sponsringen till lagkassan, så förbered gärna era potentiella sponsorer. Om ni redan nu vet att ni har nån som är sugen och vet hur mycket kan ni få meddela detta till Annica, så vi har lite koll. Mycket info på en å samma gång, men hör av er om ni har frågor! Ha en fin kväll! Med vänlig hälsning, Örjan Marie Annica F-11/12 Fotboll 17 apr 0kommentarer
  • Inför Kickoff 21/4

    Hej på er! Vi håller på att lägga en plan för vår Kickoff den 21/4 och behöver er hjälp med några saker. Dels behöver vi någon som kan hjälpa oss att fixa med lunch. Det är fritt fram att själv skapa menyn för den/de som tar på sig uppdraget. Det finns grill att tillgå om man väljer att tex grilla hamburgare. Inköp fixar ansvarig och får betalt från lagen. Vi behöver även någon som vill hålla i lite teambuildingövningar under dagen. Tid för detta är 11.00-11.30/11.45 & 14.30-15.00. Först till kvarn! Med vänlig hälsning, Örjan Marie Annica F-11/12 Fotboll 11 apr 5kommentarer
  • Ändrad träningstid torsdag

    Hejsan! Vi har lyckats tjata till oss en tidigare träningstid på torsdag, så den tiden blir 18.15-19.45 istället. Hoppas ni alla tycker att det fungerar bättre än den senare tiden! Med vänlig hälsning, Örjan Marie Annica F-11/12 Fotboll 9 apr 0kommentarer
  • Tider i kalendern

    Hej på er! Nu börjar kalendern så smått fyllas med tider både för matcher och träningar. Vad gäller träningar så kan det bli lite olika tider och dagar under en period. Meningen är att vi ska träna på konstgräsplanen, men den är inte spelbar än. Vecka 15 tränar vi på Kastalskolan: - Torsdag 19.00 - Söndag 17.00 Kalendern uppdateras vartefter vi får nya tider, så håll koll där. När konstgräset är spelbart har vi följande träningstid: - Tisdagar 18.15-19.30 - Torsdagar 19.00-20.15 - Söndagar 18.15-19.30 (inte säkert att denna används varje vecka) Matcherna är lottade av förbundet och finns upplagda redan nu i kalendern. Men både datum & tider kan fortfarande ändras, men som det ser ut just nu så har vi vår första match den 12 maj borta mot Åre, tid ej fastställd. Hör av er om ni har frågor! Med vänlig hälsning, Örjan Marie Annica F-11/12 Fotboll 4 apr 0kommentarer
  • Hjälpa F10 på cup

    Hej på er! Vi har fått frågan om det finns några som är intresserade av att följa med F10 på cup eftersom dom är lite för få för att klara sig själva. Dom står just nu som reserver till Hudik cup 14-16/6 och hoppas få en plats där. Får dom ingen plats där så kan det bli en annan cup. Det kommer vara en kostnad kopplad till detta, oklart i dagsläget hur stor. Dom funderar över detta och återkommer senare. En gissning är att man får stå för deltagarkortet, vilket brukar kosta 1000-1500/person, men som sagt, det återkommer vi till när vi fått svar kring det. Meddela nån av ledarna på sms eller liknande om nån spelare är intresserad av detta. Med vänlig hälsning, Örjan Marie Annica F-11/12 Fotboll 3 apr 0kommentarer
  • Visa fler nyheter