Viktig info om Fritidskortet
OBS! viktigt! Ansökan om bidrag/fritidskortet går inte att göras förrän ni fått fakturan med medlems/deltagaravgiften. Då ska det OCR nr som står på avin + BG nr på avin skrivas in när ni ansöker. Vidarebeordra denna info ut till föräldrar, då det kommit in pengar redan men då vet vi inte från vem då det inte är kopplat till någon faktura!
Ledare
23 sep
0kommentarer
Information Boden Energi Arena
Detta är ett utskick med information till er som har kommande matcher/arrangemang på Bodens Energi Arena. Numera finns det en anslagstavla i cafeterian, som ni föreningar kan använda er av vid arrangemang. Efter avslutad aktivitet skall lappar tas bort så att tavlan är fri att använda för nästkommande förening. Det är absolut förbjudet att stifta upp anslag och dylikt på väggarna. Tack för förståelse. Med vänlig hälsning, Felicia Enström Bokningsadministratör Lokalbokningen fritidsanläggningar Kommunledningsförvaltningen Bodens Kommun
Ledare
15 sep
0kommentarer
Inställda tider - Boden Energi Arena OBS! uppdaterad
Följande datum så är alla träningar på BEA inställda: Onsdag 1/10 Onsdag 5/10 Söndag 12/10 Onsdag 22/10 Söndag 2/11 Onsdag 5/11 Onsdag 17/12 Måndag 29/12 Med vänlig hälsning, Felicia Enström Bokningsadministratör Lokalbokningen fritidsanläggningar
Ledare
12 sep
2kommentarer
Supporter t-shirt
Trevliga nyheter! Nu kan du beställa vår egen supporter-tröja. En perfekt present eller en tröja du kan ha på våra matcher samtidigt som du stöttar föreningen! - Pris 199 kr - beställ genom att ange namn, storlek och antal i beställningslänken - betalning sker vid upphämtning - upphämtning på kansliet Vill du ha en supporter-tröja? Beställ senast 10 september Beställ här
Ledare
3 sep
0kommentarer
FU1 och FU 2 Utbildning
Funktionärsutbildning FU1 – Tisdag 9/9 kl. 17:30 FU2 - Torsdag 11/9 kl. 17:30 Plats: BBK:s kansli (Reservdatum på annan plats om inte ovanstående datum funkar 6-7/9) Ni som har gått FU1 och suttit några matcher anmäler er till Fu2. Ni som är nya eller har lagföräldrar som är ny och vill hoppa på det roliga uppdraget som funktionär anmäler er till Fu1. Anmälan till bbkhandboll@bbkhandboll.se senast onsdag 3/9 Ange vilken utbildning, datum, namn, mejl och personnummer + lagtillhörighet på de som anmäler sej Viktigt att denna information går ut till alla ledare/föräldrar i laget, enligt riktlinjerna så ska minst tre företrädare/lag kunna arbeta som funktionärer/bemanna sekretariat, men gärna fler!
Ledare
13 aug
0kommentarer
Ungdomsledarmötet inför uppstart av säsongen 2025/26
Vi kör som förra året att vi delar upp det i två möten För U12 och äldre Måndag 1 september kl. 18:00 på BBK:s kansli (Lundagårdsgatan 25) För U11 och yngre Torsdag 18 september kl. 18:00 på BBK:s kansli (Lundagårdsgatan 25) Min 1 ledare/lag måste delta men gärna fler (ledare, lagledare och de som har andra uppgifter) Information om kommande säsong om vad allt det innebär!
Ledare
8 aug
1kommentar
Visa fler nyheter