• Tider och uppdrag Veteran VM

    Hej Nedan följer era uppdrag och tider: kolla noga så ni har koll på era tider då det är olika tider beroende på vilket uppdrag du har: 17 aug förmiddagspasset: Hospitality Center: Christer Brunell: Evenemangsvärd Arbetstid: 08,00 – 13,00 Elliott Brunell: Evenemangsvärd Arbetstid: 08,00 – 13,00 Liam Lindegård: Evenemangsvärd Arbetstid: 08,00 – 13,00 Catering Center och Volontärservice: Gabbi Tomazic: Servering och underhåll Arbetstid: 07,00- 14,00 Erik Tomazic: Servering och underhåll Arbetstid: 07,00- 14,00 Dariyan Garmiano: Servering och underhåll Arbetstid: 07,00- 14,00 Teammanager: Anna Brunell Arbetstid: 07,00 – 14,00 Arena kiosken: Filip Ingmarsson: Funktionär 2 Arbetstid: 07,30-14,00 Elias Karlsson: Funktionär 4 Arbetstid: 07,30-14,00 17 aug eftermiddagspasset: Hospitality Center: Maria Bjurén: Service och renhållningsansvarig Arbetstid: 13,30-18,00 Hannes Berger: Arena service Arbetstid: 13,30 – 18,00 Mattias Fritzson: Parkeringsansvarig Arbetstid: 13,00 - 20,00 Catering Center och Volontärservice Charlie Henberg: Servering och underhåll Arbetstid: 13,30-19,30 Hugo Fritzson: Servering och underhåll Arbetstid: 13,30-19,30 Gustav Kankkonen : Kläder och utrustning Arbetstid: 13,30-19,30 Arena kiosken: Rebecka Berger: Funktionär 2 Arbetstid: 14,00 – 20,30 Erik Wising: Funktionär 3 Arbetstid: 14,00 – 20,30 Johanna Henberg: Funktionär 4 Arbetstid: 14,00 – 20,30 18 aug förmiddagspasset: Hospitality Center: Malin Pröbstl: Evenemangsvärd Arbetstid: 08,00-13,00 Linus Johansson: Parkeringsansvarig: Arbetstid: 06,30- 13,00 Filip Jankulowski: Arena service Arbetstid: 09,00-13,30 Catering Center och Volontärservice Srdjan Kostadinov: Servering och underhåll Arbetstid: 07,00- 14,00 Benjamin Basovic: Servering och underhåll Arbetstid: 07,00- 14,00 Borys Bona: Servering och underhåll Arbetstid: 07,00- 14,00 Arena kiosken: Anton Pröbstl: Funktionär 2 Arbetstid: 07,30-14,00 Hugo Rönnegård: Funktionär 3 Arbetstid: 07,30-14,00 Viggo Kostadinov: Funktionär 4 Arbetstid: 07,30-14,00 18 aug eftermiddagspasset: Hospitality Center: Jenny Pettersson: Parkeringsansvarig Arbetstid: 13,00 – 20,00 Mio Pettersson Sagaseta: Arenaservice Arbetstid: 13,30- 18,00 Catering Center och Volontärservice Servering och underhåll: Stefan Didriksson Arbetstid: 13,30-19,30 Servering och underhåll: Liam Johansson Arbetstid: 13,30-19,30 Team manager: Merit Forslin Arbetstid: 13,30- 19,30 Arena kiosken: Anna Behn: Funktionär 1 Arbetstid: 14,00- 20,30 Gabriel Forslin: Funktionär 2 Arbetstid: 14,00- 20,30 Isak Mpandou Behn: Funktionär 3 Arbetstid: 14,00- 20,30 Viktor Basic: Funktionär 4 Arbetstid: 14,00- 20,30 25:e aug förmiddagspasset: Hospitality Center: Jessika Ingmarsson: Evenemangsvärd Arbetstid: 09,00-13,00 Srjdan Kostadinov: Evenemangsvärd Arbetstid: 09,00-13,00 Nicola Cuklev: Service och renhållningsansvarig Arbetstid: 09,00-13,30 Christian Ljungdahl: Parkeringsansvarig Arbetstid: 06,30-13,00 Arena kiosken Anna Behn: Funktionär 1 Arbetstid: 07,30-14,00 Dragan Bacic: Support Arbetstid: 07,30-14,00 25:e aug eftermiddagspasset: Hospitality Center: Linda Larsson: Evenemangsvärd Arbetstid: 13,00 - 17,00 Daniel Johansson: Service och renhållningsansvarig Arbetstid: 13,30 - 18,00 Catering Center och Volontärservice Admir Basovic: Servering och underhåll Arbetstid: 13,30 – 19,30 Cihan Köse: Kläder och utrustning: Arbetstid: 13,30 - 19,30 Arena kiosken Thomas Forslin: Funktionär 1 Arbetstid: 14,00 – 20,30 Cecilia Lindegårdh Support 14,00-20,30 P-09 Fotboll 9 aug
  • Info inför Veteran VM

    Hej Här kommer ganska mycket information inför veteran VM. Allt som står här plus mer ingående dokument hittar ni under dokument och mappen: Veteran VM. Det är många dagar och flera pass som vi skall bemanna, det är därför viktigt att ni tar del av den information vi lägger ut. Viktigt att ni säger till om något verkar fel. Under dokument på laget.se hittar ni uppdragsbeskrivningar för dom olika rollerna som vi skall bemanna, se nästa utskick för vilken roll du kommer ha och läs igenom så du har lite koll på vad det innebär, allt står säkert inte där, och är något oklart så löser vi det på plats. Vi kommer vara ute på Björlandavallen. Vi som funktionärer kommer inte kunna parkera bredvid arenan, utan kommer att hänvisas till parkeringsplatserna vid Björlandaskolan och vid pendelparkeringen vid Skra Bro (här kommer det enligt utsaga gå en shuttlebuss bort till arenan) så var ute i god tid. Vårt uppdrag är att ta hand om alla runt omkring arrangemang tillsammans med spelare och föräldrar till F09. Allt som har med tävlingarna att göra sköts av andra funktionärer. Ni kommer få kläder på plats, ha mörka byxor och gärna mörka skor, sandaler är inte tillåtet och för er som jobbar förmiddag så kommer det serveras lunch och för eftermiddagspasset serveras middag. Veteran VM börjar redan den 12 aug vilket gör att när vi börjar våra pass den 17:e så är mycket redan på plats och det blir antagligen enklare för oss att bara hoppa in och bemanna. Vår uppfattning i föräldragruppen är att vi inte tror att dessa uppdrag kommer bli särskild betungande utan att vi ev kommer stöta på en del dötid under dagarna, det är då viktigt att vi ändå gör ett bra jobb, (vi får betalt per timme). Prata gärna med killarna om att man inte står med sin telefon utan finns det tid för annat så kan man följa tävlingarna som pågår. Dom uppdrag som skall utföras är följande: Hospitality Team: 3 st evenemangsvärdar. 1 st Service och renhållningsansvarig 1 st parkeringsansvarig 1 st arenaservice Denna grupp kommer bemanna välkomst/ infocenter, där vi svarar på frågor från publik och deltagare. Gruppen är även ansvarig för parkeringen utanför arenan och hänvisar till dom övriga parkeringarna. Service- renhållningsansvarig tillsammans med arenaservice ser till att det är snyggt och prydligt runt om kring området, och är också dom som byter av parkeringsansvarig så den kan gå och äta och liknande. Volontär och cateringcenter: 3 st Servering och underhåll 1 st Teammanager 2 st kläder och utrustning. Denna grupp kommer ansvara för volontärcenter där varje funktionär inför varje pass bockar av sig och får sina kläder. Dom ansvarar även för cateringcenter där alla funktionärer kommer äta sin lunch/middag. Vi ansvarar för att ta emot maten, duka upp, och efteråt plocka undan och hålla rent. Kiosken: 4 st funktionärer. Här ansvarar vi för kiosken, kokar kaffe och säljer det som finns i kiosken, vanliga kiosk/cafe uppgifter. I uppdragsbeskrivningarna som ligger på laget.se ligger mer detaljerad info om varje uppdrag. Vad ni skall göra och era tider kommer i ett eget utskick, ta gärna och prata med era killar om deras roller så dom har lite koll innan dom kommer, om ni ser att det saknas roller i vårt schema så beror det på att det bemannas av F09 och deras föräldrar. Tider och positioner kan justeras på plats, och vi behöver vara beredda att hoppa in och hjälpa varandra, sluttiderna är inte huggna i sten så var beredd på att stanna en stund till om det behövs, vi behöver också lösa av varandra så att alla kan få komma iväg och äta. Om det dyker upp frågor så går det bra att ni hör av er till oss i föräldragruppen, Malin har lite mer koll just nu, så hör av er till henne i första hand. Vi hoppas på fina dagar och mycket bra friidrott! / Föräldragruppen. P-09 Fotboll 9 aug
  • Inför invigningen

    Hej! Här kommer info till alla som ska vara med och jobba under invigningen. Samling senast 17.45 utanför paradingången Nya Ullevi. Där går vi gemensamt in och anmäler oss i receptionen. Klädsel: ALLA killar ska ha grå uppvärmningströja på sig. Bra om alla vuxna försöker ha en svart överdel. Valfri nederdel. Väskförbud gäller på Ullevi så inga väskor, oavsett storlek får tas med in. Vill man ha med sig en jacka så får man ha den på armen. OBS! Jag har mailat in namnen på alla som ska vara med, så om man i familjen skickar någon annan än den som blivit kallad så behöver ni meddela mig detta snarast! Ca 22.00 är vi klara med vårt uppdrag. P-09 Fotboll 11 jul 0kommentarer
  • Visa fler nyheter