• Försäljning Ravelli

    Hej Nytt år och nya utgifter innebär att vi måste fylla på lagkassan så att grabbarna kan delta på cuper och turneringar även under 2024. Vi tänkte testa Ravelli denna gång, lite som Newbody fast mycket bättre. Kolla in sortimentet på ravelli.se/se/produkter/alla Bra förtjänst dessutom till lagkassan. Varje spelare skall sälja minst 5 paket (man får sälja mer om man vill) all förtjänst går till lagkassan. Vill man inte sälja väljer man friköp och det kostar 275sek/spelare och går bra att swisha direkt (dock senast 2024-02-29) till 070-37 34 987 och man skriver i kommentarsfältet nedan spelarens namn och friköp. Registrera er på länken nedan genom att ange spelarens namn som säljare https://partner.ravelli.se/se/register/10718-adolfsbergs-ik-p-12/23193-adolfsbergs-ik-p-12 Efter att ni har registrerat er kommer ni få en egen länk till spelarens egen webbshop som man kan dela på sociala medier, mail, sms osv. Kataloger kommer att delas ut nästa vecka som kan vara bra att lägga på sin arbetsplats. (Återkommer ang utdelning av katolger) Sista datum för försäljning är 2024-02-29 Har ni frågor eller funderingar hör av er på 070-37 34 987 Mvh Föräldragruppen AIK P-12 P2012 23 jan 21kommentarer
  • Fotbollsfesten i Norrköping

    Vi siktar på att åka till Norrköping på fotbollscup i början av augusti (2-4:e augusti). Cupen heter Fotbollsfesten och ni kan läsa mer om cupen på cupens hemsida https://fotbollsfesten.se/ Vi kommer skicka ut en intresseanmälan för att kolla intresset att hänga med och vi hoppas att många lirare kan har möjlighet att hänga med Vi kommer återkomma med mer detaljer kring cupen. Deltagaravgiften är 1 495 kr/spelare och vi kommer betala delar av avgiften med lagkassa men räkna med att cupen kommer kosta 700-900 kr/spelare och då igår samtliga måltider och boende i skolsal mm Heja AIK P2012 21 jan 0kommentarer
  • Arbetslista Örebrocupen Futsal 2023

    Hej Som tidigare meddelats så behöver föräldrar till de spelare som ska vara med på Örebrocupen Futsal hjälpa till att jobba under cupen. Det vi ska göra är att sitta i sekretariatet (tidtagning i Hall B, Gamla idrottshuset), bemanning av entrén mot Eyrabadet samt att hålla koll i hela Idrottshuset så inga obehörga kommer in. Jag har gjort en arbetsfördelning enligt nedan där 1 st förälder (vuxen person) per spelare måste vara på plats under passet. Tyvärr spelar våra lag den 29/12, men de flesta av våra matcher är i Hall B. Fredag 29/12 Plats: Gamla Idrottshuset, Sekretariat, Hall B Tid: 07.40 – 10.45 Vide Gunnarsson Molin Vilmer Rosander 10.45 – 14.00 Arvid Harfeldt Ivar Orman 14.00 – 17.15 Albin Eliasson Jack Pihlström 17.15 – 20.15 Noah Campbell Alexander Alp 20.15 – 22.50 Artin Khalili Bavin Omer Qadr Lördag 30/12 Plats: Gamla & Nya Idrottshuset, Entré och hålla huset "tätt" Tid: 13.30 – 16.30 Emil Gert Auder Ari Karim Samuel Dag Axel Carlring Om tiderna inte passar så försök att hitta någon att byta med snarast, och meddela bytet som kommentar här på laget. Det är viktigt att det är rätt personer på passet då jag måste skicka in en lista med kontaktuppgifter till klubben senast 25/12. Sekretariatet måste alltid vara bemannat av minst 1 person. Jag har satt två personer på detta per pass, men det går bra att dela på tiden (bara sitta halva sin tid) om man kommer överens om det med sin "partner" och den andra personen då tar den andra delen av passet. P2012 18 dec 2023 5kommentarer
  • Visa fler nyheter