Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Åby IF Åby IF U (F-15- 19)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Åby IF Åby IF U (F-15- 19).
Åby IF U (F-15- 19)
Följ oss för uppdateringar
Hej,
Hoppas alla har en bra sommar i värmen!
Nedan lite generell information fån klubben om kommande Forwardcupen 2018.
( När det gäller F-07 egna planer under cupen återkommer vi med lite info efter att ha pratat ihop oss )
"Det är fantastiskt roligt att kunna informera att vi i skrivande stund totalt är 188 deltagare som kommer följa med på årets sommar cup som föreningen anordnar.
Totalt 154 spelare, 34 ledare. Vi har som ni ser i den bifogade filen anmält 11 lag. Vi har fått indikationer på att några lag kommer behöva hjälp från andra lag när det gäller inlåning av spelare. Viktigt är att ni inom ledargrupperna pratar ihop er med varandra så det finns en plan innan cupen. Håkan och jag finns som bollplank om så behövs. Vi från förenings håll har meddelat Forwardcupen om att de vid lottningen tar hänsyn och inte lägger matchtider samtidigt för de lag som flaggat för att de behöver hjälp. Nedan har ni information för spridning till spelare, föräldrar.
Datum/Tider: Avresa torsdag den 9 augusti kl:17.30 från Åby IP.
Samling för samtliga kl:17.00 inne på Åby IP för avprickning, inpackning i
bussarna. (Totalt 2st stora bussar + våra 4st minibussar)
Efter incheckning på vår skola/förläggning i Örebro är det kvällsmål som
serveras mellan 19.00-21.00.
Cupen spelas fredag 10 augusti – söndag 12 augusti.
Hemresa från Örebro är söndag 12 augusti ca 15.00 (beroende på hur det
går för oss i cupen) blir vi hämtade med 2 stora bussar och 4 minibussar.
Packning:
Respektive lag: Alla lag ansvarar själva för sin utrustning (Dressar vit, röd
som vi från kansliet lämnat i era fack senast onsdag den 2
augusti, bollar 5 st, vattenställ/flaskor, förbandslåda mm).
Spelare/ledare/domare:
Luftmadrass/liggunderlag, sovsäck/täcke, kudde, hygienartiklar,
duschandduk, Fotbollskläder för 3 dagars cupspel, fotbollsskor,
benskydd, vattenflaska, vanliga kläder efter väder, badkläder, fickpengar.
Betalning: Deltagaravgiften från samtliga lag ska vara betalda senast 28 juli på Åby IF
bankgironr: 878-6295.
Information från Forwardcupen:
Ni hittar information om cupen på http://forwardcupen.se/
Facebook: https://www.facebook.com/Forwardcupen/
Några datum som kan vara bra att ha koll på vad gäller Forwardcupen:
Under vecka 28
- Presenteras spelprogram och skolförläggning på hemsidan. Alla lag kommer som förra
året bo på Rosta Skolan.
12 juli
- Forwardcupens app lanseras.
- Spelprogrammet publiceras i appen och på Forwardcupen.se
20 juli
-Sista dag för anmälan av specialkost.
31 juli
- Sista dagen för avbokning av deltagar- och bussavgifter för full återbetalning. Därefter återbetalas 50 %.
- Att betala extra (komplettera tidigare inbetalning) för deltagar- och bussavgifter via bankgiro. Därefter betalning kontant eller swish Mer vid ankomst.
Vid eventuella frågor kontakta kansliet Håkan eller Manne.
Mvh
Ledarna
Kommentera
Endast sidans medlemmar kan kommentera