• Vi kör igång igen!!!

    Tjena grabbar! Nu är semestern över och skolan börjar, men med det så börjar även vi lira innebandy igen, äntligen!!! :-) Vi startar nu på måndag den 22/8 kl. 18.30-20.00 och kör även onsdagar 18.30-20.00. Mikael Strömkvist, Fredrik Werdelin och Ewa Hallberg tar hand om laget i år. Välkomna allihopa! Pojkar 08-09 21 aug 2022 2kommentarer
  • Sommarinnebandy onsdagar 18.30-20.00!

    Hej allihop! För er som inte funnit någon sommarsport eller fortfarande känner ett stort sug efter att spela innebandy så startar vi upp Sommarinnebandy med start redan nu på onsdag (18/5)! Sommarinnebandyn är öppen för Herrar som Damer, Senior som Junior (09:or och äldre). Vi kör i Stora Horredshallen på onsdagar 18.30-20.00. Vi kommer anpassa oss efter de som dyker upp och hur många vi blir. Hoppas flera av er är sugna på innebandy igen för isf ses vi på onsdag :-) /Daniel Ståhl Pojkar 08-09 15 maj 2022 0kommentarer
  • Påminnelse, missa inte årsmötet den 2 september!

    Årsmötet 2021 kommer äga rum i Stora Horredshallen torsdagen den 2 september med start 18.30! Under årsmötet kommer vi gå igenom förra säsongen, ekonomiska uppgifter, bestämma medlemsavgifter, samt kommer val till styrelse och valberedning ske, så alla medlemmar är välkomna att närvara. Vi kommer också rösta om vi skall anta nya stadgar (klicka HÄR för att läsa våra nuvarande stadgar och förslaget till nya stadgar). Det är även ett perfekt tillfälle att ställa frågor till styrelsen och ta upp idéer inför kommande säsong. Dagordning för årsmötet 2021-09-02: 1. Val av ordförande och sekreterare för mötet 2. Val av protokolljusterare och rösträknare 3. Fråga om mötet har utlyst på rätt sätt 4. Faställande av dagordning 5. a) Styrelsens verksamhetsberättelse för det senaste verksamhetsåret b) Styrelsens förvaltningsberättelse (balans- och resultaträkning) för det senaste räkenskapsåret 6. Revisorernas berättelse över styrelsens förvaltning under det senaste verksamhets-/räkenskapsåret 7. Fråga om ansvarsfrihet för styrelsen för den tid revisionen avser 8. Faställande av medlemsavgifter 9. Val av a) föreningens ordförande för två år b) kassör för två år (ordförande och kassör väljs omlott) c) val av övriga ledamöter, hälften för ett år och andra hälften för två år d) två revisorer för en tid av ett år (i detta val får inte styrelsens ledamöter delta) e) tre ledamöter i valberedningen för en tid av ett år, av vilka en skall utses till sammankallande 10. Beslutande av nya stadgar 11. Övriga frågor ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Ledarmötet kommer äga rum direkt efter årsmötet, så är du ledare/tränare så var vänlig att närvara. Ta gärna med er era passagebrickor och nycklar. Om ni inte redan begärt ut och visat upp ett "begränsat utdrag ur belastningsregistret" så vore det toppen om ni kunde ha med ett sådant. Utdraget hittar man på polisens hemsida under fliken "Belastningsregistret - begär utdrag", och därefter "Övrigt arbete med barn". Vi kommer gå igenom träningstider, hallen, material/utrustning, utbildningar och serier m.m. Vi ses då! /Styrelsen Pojkar 08-09 25 aug 2021 0kommentarer
  • Visa fler nyheter