• Kioskpass 15/11

    Hej från föräldragruppen! I princip har nu alla aktivas föräldrar antingen redan bidragit denna termin, eller är inplanerade för att hjälpa till på olika evenemang framöver - stort tack för det och toppen att vi alla kan hjälpas åt! Snart är det dags för terminens nästa uppdrag: kioskpass på A-lagsmatch kl 15-20 den 15/11. De som anmält sig är (barn i parantes): Kalle (Bertil) Gustaf (Alfred R) Natalie (Dante) Lina (Frank) Maria (Charles) Vi skulle bli väldigt glada om någon ytterligare kan hjälpa till så blir det lite mindre stressigt för de som är där. Kan du? Återkom så fort du vet!! PF-17 4 nov 2kommentarer
  • Säsongens första sammandrag

    Stort tack till alla inblandade idag, småstjärnor som föräldrar! Trots lite inledande strul lyckades vi ro hem det här sammandraget. Det var härligt att se alla spelglada killar spela och kämpa tillsammans igen. Den 15/11 kommer vi äntligen att få gå ut tillsammans med A-laget när de möter Strängnäs. Kallelse för detta kommer längre fram. Tack igen för det fantastiska engagemanget! PF-17 19 okt 0kommentarer
  • Ansvarsområden söndag 19/10

    Hej! Snart är det dags för sammandrag och så här ser det ut för de föräldrar som erbjudit sig att hjälpa till denna gång. Längre ner finns mer specifik information angående respektive uppdrag. - Ställ upp omklädningsrum tillsammans med vaktmästare 8.45: Johan (Alfred Å) - Bygga sarg 9:00 Clara, Linus (Dennis) + Johan (Alfred Å) - Kiosk 9:00-11.00 Maria, Andrea, Patrik (Viggo, Elvin, Oliver) - Kiosk 11.00-13.00: Daniel, Matilda (Olle, Ebbe) - Ass tränare till lag 2: Linus eller Clara (Dennis) - Ass tränare lag 1: Maria (Sigge), därefter var det behövs - Sekreteriat/Speaker 9.45-11.30 Andrea (Elvin) - Sekreteriat/Speaker 11:30-13.00 Andreas (William) till sista matchen för killarna) - Alla: hjälps åt att hålla rent och snyggt på läktare och toaletter - Stäm av med varandra om det är någon som behöver hjälp Ni får förstås byta med varandra om det skulle behövas! Mer detaljer: Vaktmästaren kommer och låser upp runt 08:45, så att vi kommer in. -ställ upp omklädningsrum tillsammans med vaktmästare. Numret till vaktmästaren är: 0704477450 - Bygg i ordning två planer enligt separat beskrivning, ställ fram stolar som avbytarbänk. Planerna bör vara klara runt 09:30, men första matchen är 10:00 - Bemanna sekretariatet från 09;45-13:00, vaktmästaren tar fram klocka. Första matchen är 10:00. Vid 13:00 skall folk från Endre komma och ta över. - Ta fram kiosken och ställ i ordningen den, vi får låna kioskartiklar i från A-laget. Kiosken skall vara öppen 10-13, men matcher pågår fram till 14:30 så om vi vill får vi ha kiosken öppen till 14.00, men inget måste. Det bestämmer ni själva. Mer infon om kiosken längre ner. KIOSKEN: Dricka/godis finns i förrådet i entren (koder skickas separat till de som ska stå i kiosken). Det är trädörrana rakt framför en när man kommer in i entrén. Till höger har IBK sitt förråd. Det är vagnar i förrådet som man kan rulla upp och packa upp ifrån. Sex burkar korv och korvbröd är beställt, burkarna bör förvaras svalt. Man tar betalt via iPads, sen är det Swish betalterminaler som gäller. Swish är enklast. Dem skall ligga i förrådet där kioskgrejerna finns. Kod till ipads är 198819. Dyker det upp några frågor eller funderingar gällande kiosken så kan ni ringa följande personer: Sofie Nilsson - +46 70-492 28 86 Calle Rehnberg - +46 70-666 17 85 Felix Sundh - +46 70-437 48 93 ( Ni ringer till Schweiz då så att ni vet) Tack på förhand PF-17 17 okt 7kommentarer
  • Visa fler nyheter