• Sekretariatet 20/9. 2 st

    Hej Alla föräldrar. Är det 2 st som kan tänka sig att åka med oss på lördag och sitta i sekretariatet. Vi står för båtbiljetten, mat på båten och skjuts till och från hallen. Behöver snabbt svar. Mvh Ann-Sofie Herrjunorer 18 sep 7kommentarer
  • BINGOLOTTER! 5/10

    Hej! Jag har fått dispans att med datum på inlämning av antal bingolotter. Absolut sista datum är 5/10 Inlämningen sker via SMS till mig (Simon 0762299755) med namn på spelare och förälder samt antal lotter. Betalningen kommer sedan ske via swish till mig på samma nummer. Nu ger vi allt vi kan! Kolla runt i släkten/grannskapet så vi får ihop en rejäl beställning! Må väl! Herrjunorer 5 sep 0kommentarer
  • Lite kort från föräldramötet

    • Hur ser ledarstaben ut • Coach: Magnus, Jonas och Rickard • Fystränare: Robert Andreas • Sponsor ansvaring: Danne • Media: Simon • Admin: Ann-Sofie Upplägg hur säsongen kommer se ut Vi kommer att spela i Pantamera HJ 3 södra Vi kommer ej att spela GFL pga för få spelare i truppen Några kommer spela i GFL med andra lag, men där ser vi att HJ är första prio Hur många spelare kommer åka med på match Svar: 15 spelare 2 målvakter 3 ledare och 1 kamera ansvarig 2 bussar + en bil Matchställ är ett nytt beställt som Ann-Sofie kommer att dela ut, man ansvarar själv för att det är tvättat och att det kommer med till match. Matchdag:info kommer också ligga under varje match i kalendern. Viktigt att man går in och läser vad som gäller med tider,mötesplats inför varje match. Vi åker upp med morgonbåten och hem med kvällsbåten. Har vi hemma match möts man på terminalen och beronde på väder och matchstart så åker vi bil till hallen eller går. Borta match där vi har bussar, möts vi vid VisbyBilcity Medtag på resan: Frukost kall mat ex pastasallad matchställ blåa strumpor ( kommer att delas ut varje spelare som ansvarar för att det blir tvättat och medtaget till match) borta dtäll har vi inget, vi kommer få låna av B:laget när vi behöver. Vem tar sek vid hemma matcher Ledarna tar det ,men finns föräldrar som gärna åker med och hjälper till. OBS!! anmäla sig på laget.se när kallelse kommer ut, viktigt att man kommer ihåg Ledarna kommer kolla av på tisdags träningen innan match hur många som är spelbara till helgens match och därefter ta ut truppen. Efter att truppen är uttagen, kommer en kallelse ut på onsdagen till dom spelarna, viktigt att svara på den så fort som möjligt. Försäljning under säsongen : bingolotter till uppesittarkvällen 23dec Simon tar upp beställning från varje spelare (förälder) hur många lotter dom kan sälja. En lapp har delats ut som man kan ta upp beställningar på. Vi kommer att hålla nere på försäljningar denna säsong så en önskan från oss är att man ger 100% på dom 2 vi har Idrottsrabatt 4 st till varje spelare, Skicka till Annsofie om man önskar eller tror man kan sälja fler än 4 st 0707410204 Ibk lotten kommer även detta år Spelarråd Hjalmar, Joen, Emil D och Emil E Rabatter hos klubbhuset 30% på skor och klubbor. Man gör en gemensam beställning. En i nov och en i feb Ann-Sofie tar upp beställningar och skickar in I kassan har vi ca 54900 kr Licens avg samt medlemsavgift 750 kr 400 kr Sargvakt 3 pass har skickat schemat på snap och lagt inte det i kalendern på laget.se, kan man inte får man själv byta pass med någon. Meddela Ann-Sofie (bäst via snap) att man bytt pass Den 11/9 kommer vi ha träningmatch mot Hansa Hoburg den kommer vara på vår träningstid. Ni föräldrar är välkomna att titta Mvh Ledarstaben Herrjunorer 5 sep 0kommentarer
  • Visa fler nyheter