• Info Katrineholmslägret 29-31/8

    Samling kl.15.45 vid Ica Vintrosas parkering på fredagen, vi behöver åka kl.16 för att vara i Katrineholm och äta middag kl.17.30 och sedan ha ett träningspass kl.19.00 på fredagen. Under lördagen kommer det bli mer träning, inne o ute, teambuilding och på söndagen kommer det bli träning och internmatcher. Vi behöver hjälp med skjuts DIT på fredag em och HEM på söndag, vi behöver 4 bilar (14 platser) förutom ledarbilen. MAN FÅR INTE PACKA I EN RESVÄSKA, för då får vi inte med allas packning. Ni som kommer och hämtar På söndag behöver vara i Katrineholm kl.15, men man får gärna komma redan kl.13 för att se på internmatcher. Föreningen och lagkassan sponsrar en del av kostnaden så ni i F08/09 behöver swhisa 750kr till lagkassans swhis nr: 123 011 15 75 Märk: namn o läger I priset ingår: 4 träningspass i hall och matchspel på söndag, fys, teori och teambuilding Boende fre-sön 2 middag 2 frukost 2 lunch Packning: Inneskor Löparskor Tofflor Träningskläder , tänk på att det blir 2-3 träningspass på lördagen så ta med många strumpor Duschgrejer Myskläder Badkläder Madrass Kudde Täcke/sovsäck Jag har säkert glömt något men tjejerna har varit iväg förr och har själva koll på vad det behöver :) Är det något ni undrar hör av er! Damjunior & F16 E 20 aug 10kommentarer
  • Vill du bli sponsor till VBHC 2025?

    Bli sponsor till Vintrosa Beachhandbollcup 2025. Den årliga beachhandbollen i Vintrosa äger rum på vårt kära IP i Vintrosa. Fyra fina sandplaner där det kommer kämpas om pokalerna i denna spektakulära sport. Passa på att synas lite extra bland engagerad publik och spelare från olika platser i Sverige. Som sponsor får du: Ert företagsnamn utropat i högtalare under hela cupen. Möjlighet att sätta upp banderoll, beachflagga eller skylt på området under cupen. Visa ditt engagemang för rörelse, gemenskap och framtidens handbollsspelare. Datum: 9-10/8 Plats: Vintrosa IP Vi lockar både deltagande lag, publik och lokala åskådare. Intresserad? Kontakta oss via: Emma Johansson 0763250555 Emma_johansson11@live.se Damjunior & F16 E 29 jul 0kommentarer
  • Arbetsuppgifter för VBHC 2025

    Hej! På VBHC i år har F08/09 ansvar för grillen både lördag och söndag, samt sekretariat för en bana på lördagen. Då tjejerna spelar endast på söndagen och nu är så gamla får de själva vara med och jobba under lördagen, i seket och i grillen tillsammans med de föräldrar som inte jobbar i grillen på söndagen. Är det så att man inte kan den tiden man är uppsatt på, ansvarar man själv för att byta pass med någon annan. Har ni några frågor så hör av er till mig! Schema för grillen under beachcupen 9-10/8 Lördag 9/8 9.00-13.00: Rebecca, Ella K, förälder till Rebecca, förälder till Moa 11.00-15.00: Tyra L, Tyra S, förälder till Tyra S 13.00-17.00: Sandra, Vanessa, förälder till Vanessa 16.00- tills det är slut + städ: Tora, Ella G, förälder till Ella G Söndag 10/8 Föräldrar till tjejerna 9.00-13.00: Moa, Tyra L, Sandra 11.00-15.00: Clara, Tora, Meja 13.00-17.00: Troya, Manda, Hilda 16.00- tills det är slut + städ: Lynx, My, Linnea Det är viktigt att vi rengör grillen och grillgallret ORDENTLIGT! ‘ Schema för sekretariat lördag 9/8 - 1 bana Här är det tjejerna själva som sitter i seket. Tiderna är ca-tider, vi byter inte under en match utan vi får byta när en match är slut. Vi vet ännu inte vilken bana vi kommer sitta vid, har vi bana 2-4 så är sista matchen klar vid 16.30 eller 17.00. Får vi bana 1 så pågår det matcher fram till 19.00 och då förlänger vi varje pass nedan med ca 15 minuter. Återkommer så fort vi fått besked från tävlingsledningen vilken bana vi ska ansvara för. Lördag 9/8 07.45 - 09.45: Clara, Lynx 09.45 - 11.45: Moa, Hilda 11.45 - 13.45: Linnea, Meja 13.45 - 15.45: My, Troya 15.45 - 17.15: Ally, Lovisa Informera eran dotter vilken tid dom ska hjälpa till på Beachcupen! Hör av er om det är något som är oklart! Mvh Åsa och Ulrika Damjunior & F16 E 27 jul 0kommentarer
  • Visa fler nyheter