• P12 Bemanningschema VaraCupen 4/12 2022

    Hej alla fotbollsföräldrar till spelare i P12! Årets upplaga av Varacupen i Sparbankshallen är i full gång redan för de andra lagen och söndag 4/12 är det vårt lags tur att spela. Första matchen sker kl 13:15 och den sista avslutas enligt plan 19:30. Lagledarna informerar som vanligt om lagindelning och speltider. BEMANNING Liksom tidigare år ansvarar ungdomslagen i föreningen för bemanning de dagar de spelar. Det vill säga, vi föräldrar får ställa upp och bemanna på lite enkla uppgifter i hallen så som kiosk, städ och sekretariat fördelat på två pass. Förutom dessa uppgifter ansvarar vi för speaker under hela em samt att jag har ett övergripande huvudansvar för att välkomna lagen, se till att allt flyter på, osv. Och för sistnämna kommer jag behöva ha assistans beroende på om problem uppstår som jag blir upptagen med att lösa. Följande bemanning gäller sön 4/12: Huvudansvarig, kl 13:00 - 19:30, Pass 1 & 2, Elton Heder Speaker, kl 13:00 - 19:30, Pass 1 & 2, Helmer Olsson Assist Huvudansvarig, kl 13:00 - 16:30, Pass 1, Olle Haglund Spanare 1, kl 13:00 - 16:30, Pass 1, Alex Johansson Spanare 2, kl 13:00 - 16:30, Pass 1, Charlie Hölmark Kiosk & Städ, kl 13:00 - 16:30, Pass 1, William Gilbertsson, Oscar Bergqvist, Vali Husseini Assist Huvudansvarig, kl 16:30 - 19:30, Pass 2, Vilgot Tigerberg Spanare 1, kl 16:30 - 19:30, Pass 2, Alvin Flink Spanare 2, kl 16:30 - 19:30, Pass 2, Vide Skjutare Kiosk & Städ, kl 16:30 - 19:30 , Pass 2, Theo Larsson, Lion Karlsson, Niftalem Temesgen Notera! - Vid ev. förhinder/byten av pass sköter ni själva sinsemellan eller med andra föräldrar i laget. - Överlämning sker 15 min innan sitt pass börjar. Alltså viktigt att ni är på plats i god tid, senast 15 min, innan ert pass så att överlämningen sker så smidigt som möjligt och ni får den info ni behöver för att ta över ansvaret när ert pass börjar. - De som bemannar på Pass 1 tar över efter Lag F12’s bemanning, som spelar VaraCupen på fm 4/12. - Överlämning mellan Lag F12 och P12 sker alltså kl 12:45-13:00 (15 min innan Pass 1 startar för Lag P12). Länk till tydligt bemanningsschema och info: https://drive.google.com/file/d/1eZjEDPlyZeuwpIcxvrTMCYpK0P-tzAJK/view?usp=sharing Önskar er en fortsatt fin dag! Malin Heder 072 545 94 02 P-12 21 nov 2022
  • P12 Bemanning VaraCupen 4/12 2022

    Hej alla fotbollsföräldrar till spelare i P12! Hoppas alla haft en skön sommar! Vill börja med att sända ett väldigt sent men STORT TACK till alla som bemannade på Jordgubbensdag i år! U-sektionen som samverkar med arrangörerna har fått till sig en hel del förbättringsförslag från lagens bemmaningsansvariga, vilka kommer tas i beakt inför nästa års planering ihop med arrangörerna. Nu börjar det planeras inför det stundande årliga eventet VaraCupen i Sparbankshallen, som i år går av stapeln 4/12 för våra killar. Därmed dags att redan nu boka in datumet i kalendern! Liksom tidigare år ansvarar ungdomslagen i föreningen för bemanning de dagar de spelar. Bemanningen består av olika enkla uppgifter i hallen så som kiosk, städ och att hjälpa till i sekretariat. Mer info kommer inom kort men därför bra att samtliga redan nu bokar in datumet 4/12 i kalendern! Önskar er en fortsatt fin dag! Malin P-12 8 sep 2022
  • VIKTIG INFO ang Jordgubbensdagsbemanning!

    Hej Fotbollsföräldrar, Nu är jordgubbensdagsbemanning helt klart och vi har mottagit info från huvudasnvariga gällande stationsnamn. Här kommer lite viktig info särskilt tillo er som ska bemanna stationer på jordgubbensdag enl. nedanstående lista: --- "Station" "Slänggunga": Fredag 2022-07-01 kl 18:00 - 21:00 Helmer Olsson & Henning Ohlsson "Snördragning 1": Fredag 2022-07-01 kl 18:00 - 21:00 Elton Heder (Notera! Måste vara vid samlingsplats kl 17:40, alltså 20 min innan) "Snördragning 1": Fredag 2022-07-01 kl 21:00 - 23:30 Kasper Aleryd "Snördragning 1": Fredag 2022-07-01 kl 23:30 - 02:00 Vilgot Tigerberg --- "Station" "Snördragning 1": Lördag 2022-07-02 kl 09:00 - 12:00 Gustav Karlsson & Elliot Persson (Notera! Måste vara vid samlingsplats kl 08:40, alltså 20 min innan) "Snördragning 1": Lördag 2022-07-02 kl 12:00 - 15:00 Jack Birgersson "Snördragning 1": Lördag 2022-07-02 kl 15:00 - 18:00 Joel Karlman Daun "Snördragning 1": Lördag 2022-07-02 kl 18:00 - 21:00 Oliwer Lind "Snördragning 1": Lördag 2022-07-02 kl 21:00 - 23:30 Liam Larsson & & Miklo Jaden Wänlund "Snördragning 1": Lördag 2022-07-02 kl 23:30 - 02:00 Ruben Hybbinette --- SAMLINGSPLATS: Utanför Kommunhusets entré Notera! Huvudansvariga (Sören och Tord) kommer att finnas utanför kommunhusets entré vid varje bemanningsbyte, övrig tid finns minst en av dem på området och går runt och ser att allt verkar OK. SAMLINMGSTID: Viktigt att de första som bemannar stationer varje dag är på plats 20 min innan 18:00 på fredag resp. likaså 20 min innan 09:00 på lördag, de 20 minuterna behövs för lite stationsinstruktioner. Därefter så lär första bemanningen nästa bemanning vad som skall göras, osv. Vid ev. frågor och funderingar, vänligen kontakta härmed huvudansvariga Sören och Tord. De nås på följande uppgifter: Sören Svantesson, 070 218 11 74, soren.svantesson@telia.com Tord Johansson, 070 376 51 21, johantord@gmail.com Önskar fortsatt fin dag! Bästa hälsningar, Malin Heder 072 545 94 02 P-12 30 jun 2022
  • Visa fler nyheter