• Inbrott

    Tyvärr har vi haft inbrott i klubblokalen inatt. Ett fönster är sönderslaget och någon har gått igenom lite skåp. Ett kassaskrin stod framme på bänken och var tomt (vad vi vet var det tidigare bara några mynt i skrinet samt några gamla sedlar). Svårt att säga om något är försvunnet från kyl/frysar, men de är i alla fall inte tömda. Påminner om vikten av att låsa och larma dörrar ordentligt, samt inte ha pengar (kassaskrin) framme och lättillgängligt. LEDARE 15 jul 2019 0kommentarer
  • Semester

    Kansliet är stängt för semester och öppnar igen den 29 juli. Trevlig sommar och semester till alla! Hälsningar Inger LEDARE 7 jul 2019 0kommentarer
  • Städning av ungdsomsledarrum

    Hej alla Ledarrummet kommer att rensas på sånt som inte används - kläder, mikro, kylbagar m.m. Det som ni vill ha kvar måste tas om hand senast SÖNDAG 30 juni - eftersom rummet töms på MÅNDAG den 1 juli. Hälsningar Inger LEDARE 27 jun 2019 0kommentarer
  • Visa fler nyheter