﻿<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><rss version="2.0" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"><channel><category>laget.se</category><title>laget.se - Nyheter från Vinbergs IF P-2013</title><atom:link href="http://www.laget.se:810/VIF-P13/Home/NewsRss" rel="self" type="application/rss+xml" /><link>https://www.laget.se/VIF-P13</link><description>Här hittar ni alltid de senaste nyheterna från oss samtidigt som det läggs upp på hemsidan</description><item><guid isPermaLink="false">ca73e1bd-b1c0-a0c4-f52a-dbc2c0b621a8</guid><title>Korvgrillning!</title><description>Imorgon avslutar vi träningen med lite korvgrillning :)&lt;br&gt;&lt;br&gt;Meddela gärna ev specialkost i kommentarsfältet.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Meddela också gärna om ni inte kommer.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-23 12:32&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8120652/Korvgrillning</link><pubDate>Tue, 23 Jun 2026 10:32:47 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">4f26cf62-50a2-8acb-e5f1-9e756d899f25</guid><title>Sista rycket!</title><description>Denna veckan blir sista veckan innan vi tar lite sommarlov även från fotbollen.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Imorgon, måndag, spelar vi den framflyttade matchen mot Särö Kullavik. Laguppställningen är den samma som skulle spelat förra söndagen. Se nedan. OBS! Om man inte kan så hör av er så vi kan plocka in ersättare. De som inte spelar matchen tränar som vanligt.&lt;br&gt;&lt;br&gt;På onsdag kör vi sen sista träningen innan vi tar sommarlov. Preliminärt kör vi igång igen v33.&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Vinberg-Särö Kullavik, mån 18:00 på Vinåvallen, samling 17:00&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Cornelius&lt;br&gt;Darmin&lt;br&gt;Hugo&lt;br&gt;Ingemar&lt;br&gt;Louie&lt;br&gt;Lucas&lt;br&gt;Samuel&lt;br&gt;Ebbe&lt;br&gt;Elton&lt;br&gt;Jamie&lt;br&gt;Philip&lt;br&gt;Viggo&lt;br&gt;Wilmer&lt;br&gt;Xamse&lt;br&gt;&lt;br&gt;Väl mött!&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-21 15:11&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8119658/Sista-rycket</link><pubDate>Sun, 21 Jun 2026 13:11:39 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">e0f3499f-8b5b-03c5-9603-f9c83c1c0575</guid><title>Hämtning av chips!</title><description>Hej, på torsdag går det att hämta chipsen hemma hos Samuel på Erik Falks väg 10 mellan 15-17. Är det så att nån av er inte kan då, så meddela nedan och ge förslag på tid så löser vi (förhoppningsvis) det. Kan man inte överhuvudtaget på torsdag så får man hämta det nästa vecka!&lt;br&gt;&lt;br&gt;/Maria &amp; Elenor&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-16 11:06&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8117759/Hamtning-av-chips</link><pubDate>Tue, 16 Jun 2026 09:06:29 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">8aabb4e2-2544-93ab-215e-05821db161d1</guid><title>Inställd träning på onsdag </title><description>Många av grabbarna ska vara med på fotbollsskolan i veckan och vi har dessutom en del skador/sjukdomar just nu. Så med det i åtanke väljer vi att vila deras kroppar och ställa in onsdagens träning!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Är man ändå sugen på att hänga på Vinåvallen så är ett tips att komma och heja fram Rasmus och resten av A-laget som spelar hemmamatch kl 19:00 mot Väröbacka 🤩💚&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-15 20:47&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8116510/Installd-traning-pa-onsdag-</link><pubDate>Mon, 15 Jun 2026 18:47:22 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">0dba0bd7-dcd7-0007-0fe5-cbe9d1c20582</guid><title>Matchen mot Särö är framflyttad!</title><description>Särö lyckas inte få ihop lag till morgondagens match och vill därför flytta fram den. Matchen kommer istället att spelas måndagen den 22/6 kl 18:00. Om någon av er som är uttagna till matchen inte kan nu när den flyttas så hör av er så får vi ta in ersättare.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Väl mött!&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-13 13:01&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8115212/Matchen-mot-Saro-ar-framflyttad</link><pubDate>Sat, 13 Jun 2026 11:01:11 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">0f3d8917-eb67-2a0c-1bfc-8113324c0503</guid><title>Kioskuppdrag lö &amp; sön</title><description>Sista rycket nu med kiosken! Lördagens match får Hugo och Leo ta hand om och Samuel och Elton får avsluta kiosken på söndag. Ebbes föräldrar har nog kioskkassen hemma hos sig (rätta mig om jag har fel) så den ska hämtas och vid behov fyllas på. Festis och chips finns hos Philip! &lt;br&gt;För kännedom så har vi även tackat ja till ett uppdrag via Sven-Ola som kommer generera 17500kr till killarnas lagkassa. Det kommer att genomföras till hösten och vi återkommer med mer info när det närmar sig. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Tack till er alla för era insatser!&lt;br&gt;&lt;br&gt;/Maria &amp; Elenor&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-12 10:35&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8114775/Kioskuppdrag-lo---son</link><pubDate>Fri, 12 Jun 2026 08:35:47 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">9062b04e-55a1-615e-c3b4-b0923648d73a</guid><title>Helgens laguppställningar</title><description>I helgen är det dags för de sista matcherna för den här omgången. Det är två hemmamatcher och lagen ser ni nedan. Vi har en del skador i laget just nu och de som inte har tränat något denna veckan är inte med i laguttagningarna utan får vila.&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Vinberg-Skrea, lördag 13/6 kl 11:00, samling 10:00&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Cornelius&lt;br&gt;Darmin&lt;br&gt;Elmin&lt;br&gt;Gustav&lt;br&gt;Hugo&lt;br&gt;Ingemar&lt;br&gt;Leo&lt;br&gt;Leon&lt;br&gt;Louie&lt;br&gt;Lucas&lt;br&gt;Samuel&lt;br&gt;Vidar&lt;br&gt;Vilgot&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Vinberg-Särö Kullavik, söndag 14/6 kl 11:00, samling kl 10:00&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Cornelius&lt;br&gt;Darmin&lt;br&gt;Hugo&lt;br&gt;Ingemar&lt;br&gt;Louie&lt;br&gt;Lucas&lt;br&gt;Samuel&lt;br&gt;Ebbe&lt;br&gt;Elton&lt;br&gt;Jamie&lt;br&gt;Philip&lt;br&gt;Viggo&lt;br&gt;Wilmer&lt;br&gt;Xamse&lt;br&gt;&lt;br&gt;Väl mött!&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-11 18:15&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8114458/Helgens-laguppstallningar</link><pubDate>Thu, 11 Jun 2026 16:15:11 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">dab5433e-32fe-756d-322f-3c4fe607bcad</guid><title>Träning med P12</title><description>På torsdag är det följande gäng som tränar med P12:&lt;br&gt;Cornelius&lt;br&gt;Gustav&lt;br&gt;Ingemar&lt;br&gt;Leon&lt;br&gt;Philip&lt;br&gt;Samuel&lt;br&gt;Viggo&lt;br&gt;&lt;br&gt;Då vi har mycket skador just nu så vill vi vänta tills efter träningen imorgon innan vi tar ut helgens lag så vi återkommer med detta.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Väl mött!&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-09 21:27&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8113446/Traning-med-P12</link><pubDate>Tue, 09 Jun 2026 19:27:17 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">0f394a48-390a-0fee-0b29-9c1d852c3c64</guid><title>Planering v23</title><description>På måndag är det träning som vanligt men på onsdag väljer vi att ställa in träningen pga att match borta mot Trönninge i kombination med föräldramöte på skolan gör att vi får det tight på ledarfronten.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Veckans matcher spelas båda på bortaplan. På onsdag möter vi Trönninge BK och på fredag IF Centern. Laguppställninhgarna ser ni nedan.&lt;br&gt;&lt;br&gt;På torsdag tränar följande gäng med P2012: &lt;br&gt;Elmin&lt;br&gt;Elton&lt;br&gt;Ingemar&lt;br&gt;Jamie&lt;br&gt;Philip&lt;br&gt;Samuel&lt;br&gt;Vidar&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Trönninge BK - Vinberg, ons kl 18:00 på Håstens IP, samling 16:45 vid kiosken&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Charlie&lt;br&gt;Cornelius&lt;br&gt;Darmin&lt;br&gt;Elmin&lt;br&gt;Gustav&lt;br&gt;Leon&lt;br&gt;Louie&lt;br&gt;Lucas&lt;br&gt;Samuel&lt;br&gt;Sebastian&lt;br&gt;Vidar&lt;br&gt;Viggo&lt;br&gt;Vilgot&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;IF Centern - Vinberg, fre kl 18:00 på Kärlekens IP, samling 16:30 vid kiosken&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Ebbe&lt;br&gt;Edwin&lt;br&gt;Elton&lt;br&gt;Hugo&lt;br&gt;Ingemar&lt;br&gt;Jamie&lt;br&gt;Jamil&lt;br&gt;Leo&lt;br&gt;Leon&lt;br&gt;Oskar&lt;br&gt;Philip&lt;br&gt;Vilgot&lt;br&gt;Xamse&lt;br&gt;&lt;br&gt;Väl mött!&lt;br&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-31 21:10&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8107959/Planering-v23</link><pubDate>Sun, 31 May 2026 19:10:06 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">06e5a3dd-da43-1f9c-22ee-019d33845412</guid><title>Hemmamatch=kiosk</title><description>Hej!
På söndag är det dags för hemmamatch och en chans att fylla på killarnas sparkonto genom kiosken. Förra veckans dubbelkiosk gav nära 1000kr i vinst. Bra jobbat!
Denna gången tänkte vi att Louie och Charlie kan ta hand om försäljningen. Kiosken finns hemma hos Elenor och vore fint om någon hämtade upp den. Vi hoppas på att det kan gå att brygga kaffe i Vinbergs IF:s kiosk även denna gång, om det går att ordna nyckel? 
Hälsningar Maria och Elenor 
&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-29 13:52&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8106912/Hemmamatch-kiosk</link><pubDate>Fri, 29 May 2026 11:52:18 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">af18a09f-f825-087d-6e43-ea0f9bd4a5cd</guid><title>Helgens laguppställningar</title><description>Efter en riktigt bra träningsvecka så är det nu dags för matcher igen. På lördag spelar vi borta mot Lilla Träslov och på söndag är det hemmamatch mot Åsa. Vi ställer upp med nedan gäng!&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Lilla Träslöv-Vinberg, Östervi kl 10:00, samling kl 08:30 vid kiosken&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Cornelius&lt;br&gt;Darmin&lt;br&gt;Edwin&lt;br&gt;Elmin&lt;br&gt;Elton&lt;br&gt;Leo&lt;br&gt;Lucas&lt;br&gt;Oskar&lt;br&gt;Philip&lt;br&gt;Samuel&lt;br&gt;Vidar&lt;br&gt;Viggo&lt;br&gt;Vilgot&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Vinberg-Åsa, Vinåvallen kl 15:00, samling kl 14:00&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Charlie&lt;br&gt;Darmin&lt;br&gt;Ebbe&lt;br&gt;Elton&lt;br&gt;Gustav&lt;br&gt;Ingemar&lt;br&gt;Jamie&lt;br&gt;Jamil&lt;br&gt;Leon&lt;br&gt;Louie&lt;br&gt;Oskar&lt;br&gt;Sebastian&lt;br&gt;Vidar&lt;br&gt;Xamse&lt;br&gt;&lt;br&gt;Väl mött!&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-28 17:59&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8106412/Helgens-laguppstallningar</link><pubDate>Thu, 28 May 2026 15:59:02 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">a1c2ec0c-9262-a69f-2045-6c97f1ed28d9</guid><title>Kiosk söndagens matcher</title><description>Då var det dags igen för hemmamatcher och lite kioskförsäljning. Ebbe och Gustav får starta kioskförsäljningen den första matchen och sen får Darmin och Elmin ta över den andra matchen. Kioskkassen är hemma hos Philip och kan hämtas där, förslagsvis imorgon fm? Det behövs kompletteras lite, bl.a. kaffe och lite sötsaker. Dryck och chips finns. Man handlar själv i vanlig ordning och ber sen om ersättning för sina utlägg av Tommy som för över pengar till er från killarnas lagkassa. 
Hade varit toppen om nån som har nyckeln till kiosken kan ta med den till den första matchen så kan man koka kaffe på plats och ev. låna termosar?

Vi är uppe i dryga 5000kr med chipsförsäljningen och hoppas på att öka den summan den sista veckan som återstår av försäljningen. Så heja er!

/Maria &amp; Elenor &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-22 16:53&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8102971/Kiosk-sondagens-matcher</link><pubDate>Fri, 22 May 2026 14:53:41 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">ff2426cf-cc97-d4bc-131b-8df357574d31</guid><title>Laguppställningar och planering v22</title><description>På söndag spelar vi match mot Kungsbacka kl 12:00 och mot HBK kl 14:00. Laguppställningarna ser ni nedan.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Efter några veckor med onsdagsmatcher så har vi nästa vecka en vanlig träningsvecka. Och på torsdag är det följande gäng som tränar med P2012:&lt;br&gt;- Cornelius&lt;br&gt;- Elton&lt;br&gt;- Gustav&lt;br&gt;- Leon&lt;br&gt;- Lucas&lt;br&gt;- Viggo&lt;br&gt;- Vilgot&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Vinberg-Kungsbacka, kl 12:00 på Vinåvallen, samling kl 11:00&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Charlie&lt;br&gt;Cornelius&lt;br&gt;Ebbe&lt;br&gt;Elmin&lt;br&gt;Elton&lt;br&gt;Gustav&lt;br&gt;Hugo&lt;br&gt;Ingemar&lt;br&gt;Jamie&lt;br&gt;Jamil&lt;br&gt;Leo&lt;br&gt;Leon&lt;br&gt;Samuel&lt;br&gt;Wilmer&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Vinberg-HBK, kl 14:00 på Vinåvallen, samling kl 13:00 -&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Darmin&lt;br&gt;Edwin&lt;br&gt;Elmin&lt;br&gt;Ingemar&lt;br&gt;Leo&lt;br&gt;Louie&lt;br&gt;Lucas&lt;br&gt;Philip&lt;br&gt;Sebastian&lt;br&gt;Vidar&lt;br&gt;Viggo&lt;br&gt;Vilgot&lt;br&gt;Xamse&lt;br&gt;&lt;br&gt;Nästa vecka spelar vi match borta mot Lilla Träslov på lördag kl 10:00 och hemma mot Åsa på söndag kl 15:00. Vi återkommer med laguppställningar för dessa matcher. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Väl mött!&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-22 13:35&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8102855/Laguppstallningar-och-planering-v22</link><pubDate>Fri, 22 May 2026 11:35:03 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">256643d0-0faa-52ec-d45a-2644aaa1bc69</guid><title>Planering vecka 21</title><description>Vi vill börja med att tacka alla för en helt fantastisk helg! Fotboll när den är som allra bäst! Vi är så stolta över våra killar, både hur de spelar fotboll men också hur de är utanför plan. Och vi blir extra glada och stolta när föräldrar till de som lånats in från det yngre laget berömmer hur väl deras barn blivit omhändertagna och välkomnade av gruppen. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Nu ser vi fram emot en ny vecka fylld av fotboll, men vi känner att vi behöver vila lite så imorgon måndag så blir det ingen träning. På onsdag är det sedan dags för match igen. Vi möter Varbergs Gif på bortaplan. Laguppställningen ser ni nedan. Resten av grabbarna tränar som vanligt.&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Varbergs Gif - Vinberg, kl 18:30 på Påskbergsvallen, samling kl 17:00 vid kiosken&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Charlie&lt;br&gt;Cornelius&lt;br&gt;Darmin&lt;br&gt;Elton&lt;br&gt;Gustav&lt;br&gt;Hugo&lt;br&gt;Leo&lt;br&gt;Leon&lt;br&gt;Lucas&lt;br&gt;Oskar&lt;br&gt;Philip&lt;br&gt;Samuel&lt;br&gt;Viggo&lt;br&gt;&lt;br&gt;På torsdag är det träning med P2012 för följande gäng:&lt;br&gt;Elmin&lt;br&gt;Ingemar&lt;br&gt;Vidar&lt;br&gt;Jamie&lt;br&gt;Leon&lt;br&gt;Philip&lt;br&gt;Samuel&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;br&gt;På söndag är det dubbelmatch på Vinåvallen. Vi möter Kungsbacka kl 12:00 och HBK kl 14:00. Vi återkommer med laguppställningarna senare i veckan.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Väl mött!&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-17 21:01&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8099806/Planering-vecka-21</link><pubDate>Sun, 17 May 2026 19:01:11 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">7c65886c-c87c-31ca-1463-3a3157443847</guid><title>Lagen till cupen</title><description>På cupen kommer vi spela med nedan lag. Vi samlas allihopa kl 10:40 utanför Falcon Alkoholfri arena Entre 2. Efter invigningen som är slut vid 11:30 är det "fri lek" och samling sker 45min innan match vid respektive plan. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Det är vanligt matchställ som gäller och se även till att ha med bra överdragskläder för att inte bli kalla/blöta mellan matcherna. Glöm inte heller vattenflaskan. Och återigen påminner vi om att energi kommer behöva fyllas på! &lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Vinberg Grön&lt;/b&gt;, första matchen spelas kl 14:35 på plan 7, samling 13:50&lt;br&gt;Abbe&lt;br&gt;Darmin&lt;br&gt;Elmin&lt;br&gt;Ingemar&lt;br&gt;Jamil&lt;br&gt;Leon&lt;br&gt;Lucas&lt;br&gt;Sebastian&lt;br&gt;Vidar&lt;br&gt;Viggo&lt;br&gt;Vilgot&lt;br&gt;Xamse&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Vinbergs Vit&lt;/b&gt;, första matchen spelas kl 15:30 på plan 6, samling 14:45&lt;br&gt;Charlie&lt;br&gt;Cornelius&lt;br&gt;Elton&lt;br&gt;Gustav&lt;br&gt;Hugo&lt;br&gt;Jamie&lt;br&gt;Julian&lt;br&gt;Julius&lt;br&gt;Leo&lt;br&gt;Louie&lt;br&gt;Oskar&lt;br&gt;Philip&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi ses imorgon! Det ska bli så kul!&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-14 11:27&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8097930/Lagen-till-cupen</link><pubDate>Thu, 14 May 2026 09:27:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">2075a5fc-0436-b174-5c42-a7c51ba3b95c</guid><title>Försäljning av chips</title><description>Hej! 
Nu är det dags för killarna att sätta igång att sälja chips och fylla på kassan till Gothia Cup. Denna gång valde vi att sälja Gårdschips för att få lite variation. 

Det innebär lite andra rutiner. Ni registrerar er på den här länken: &lt;a href="https://login.lagshoppen.se/registrering/cmozkgmec10jqn06hau6yg8mr"&gt;https://login.lagshoppen.se/registrering/cmozkgmec10jqn06hau6yg8mr.&lt;/a&gt; Där finns tydliga instruktioner för att komma igång. Sedan sker allt digitalt, säljarna delar sin webbshop där kunder beställer och betalar direkt. Det finns även möjlighet att få bonusar till både gruppen och den enskilda säljaren. 

Vår säljperiod är 11/5-1/6, därefter kommer leveransen ca två veckor senare. Om ni har några frågor är det bara att höra av er. 
Lycka till! 
&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-10 21:04&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8095028/Forsaljning-av-chips</link><pubDate>Sun, 10 May 2026 19:04:27 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">890c51fb-049b-a92c-e576-65c573a0767e</guid><title>Onsdagsmatch och cup</title><description>På Onsdag spelar vi match borta mot Astrio. Vi samlas klockan 17:00 vid kiosken och gänget som ska med denna gången ser ni nedan. Resten av killarna tränar som vanligt.&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Astrio - Vinberg, Söndrums IP C 18:45, samling 17:00 vid kiosken&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Darmin&lt;br&gt;Elmin&lt;br&gt;Gustav&lt;br&gt;Ingemar&lt;br&gt;Jamie&lt;br&gt;Jamil&lt;br&gt;Louie&lt;br&gt;Lucas&lt;br&gt;Sebastian&lt;br&gt;Vidar&lt;br&gt;Viggo&lt;br&gt;Vilgot&lt;br&gt;Xamse&lt;br&gt;&lt;br&gt;Till helgen är det sen äntligen dags för Falkenbergscupen! Det visade sig att det är en invigning på Falcon Alcoholfri Arena som börjar redan kl 11:00.  Alla lag samlas på framsidan av arenan vid Entré 2 till höger. Vi ses där kl 10:40.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Matcherna på fredag startar sedan kl 14:35 resp 15:30. Det kommer med andra ord bli en lång dag så se till att ha med gott om energipåfyllning och/eller pengar så det kan införskaffas. Och glöm inte vattenflaskan! Ta även med kläder efter väder.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vilka som spelar i vilket lag är inte bestämt än. Vi avvaktar veckan för att se hur sjukdoms- och skadeläget ser ut.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Spelschema hittar ni &lt;a href="https://www.procup.se/cup/cupresclassgroup_skin03.php?ev=39736&amp;lang=SVE&amp;Klass=P13" target="_blank"&gt;här&lt;/a&gt;, men sammanfattningsvis så gäller att både lagen spelar två gruppspelsmatcher fredag eftermiddag och en på lördag förmiddag. På lördagen kommer båda lagen även spela en kvalmatch som avgör vilket slutspel man hamnar i. Slutspelet spelas sedan på söndagen. Då blir det 1-3 matcher beroende på hur det går :)&lt;br&gt;&lt;br&gt;Väl mött!&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-10 15:59&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8094689/Onsdagsmatch-och-cup</link><pubDate>Sun, 10 May 2026 13:59:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">1dbcf3c7-bbd7-7462-061c-bec8695f8e60</guid><title>Festival, cup och seriematcher!</title><description>Nu är vi i gång på rikigt! Veckorna fylls av fotbollsaktiviter av alla de slag. Så kul!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Påminner om att det är fotbollsfestival på lördag. Som vanligt så bjuds det på hamburgare till alla deltagare. Vi ser fram emot en härlig dag tillsammans.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Nästa helg är det dags för Falkenbergscupen. Eftersom den första inbjudan vi skickade ut endast var en intresseanmälan så kommer vi skicka ut en ny inbjudan där ni får svara skarpt. Sista anmälan är nu på söndag den 10/5. Cupen startar fredag eftermiddag och sista matcherna spelas på söndagen. Spelschema mm hittar ni &lt;a href="https://www.procup.se/cup/cupresclassgroup_skin03.php?ev=39736&amp;lang=SVE&amp;Klass=P13" target="_blank"&gt;här&lt;/a&gt;. &lt;br&gt;&lt;br&gt;På grund av cupen kommer nästa omgångs två seriematcherna spelas ons 13/5 borta mot Astrio och ons 20/5 borta mot Varbergs gif och sedan spelas båda matcherna omgången efter hemma på Vinåvallen sön 24/5.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Väl mött!&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-05 08:16&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8091038/Festival-cup-och-seriematcher</link><pubDate>Tue, 05 May 2026 06:16:29 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">696acce2-5e5a-85a7-f126-d305470d2842</guid><title>Laguppställningar och träning med P2012</title><description>På söndag är det dags för vår första seriematch för året och på onsdag nästa vecka spelas nästa match. För laguppställningar se nedan.&lt;br&gt;&lt;br&gt;De som inte spelar match på onsdag tränar som vanligt.&lt;br&gt;&lt;br&gt;På torsdag nästa vecka (den 7/5) är det dags för våra killar att börja vara med P2012 och träna. De tränar kl 18:30-20:00 på C-plan (samma plan som vi tränar på). Väldigt roligt att så många vill vara med! Vi kommer rulla runt så att alla får vara med. De som är välkomna denna gången ser ni nedan. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Just nu är det många av våra killar som lider av krämper av olika de slag. Några av de som är med i listorna nedan vet vi är lite osäkra. Hör av er om de inte kan vara med så vi kan ta in ersättare!&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;LGM-ViIF, Morups IP kl 11:00, samling kl 10:00&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Cornelius&lt;br&gt;Darmin&lt;br&gt;Gustav&lt;br&gt;Ingemar&lt;br&gt;Jamie&lt;br&gt;Leo&lt;br&gt;Leon&lt;br&gt;Louie&lt;br&gt;Philip&lt;br&gt;Samuel&lt;br&gt;Sebastian&lt;br&gt;Vidar&lt;br&gt;Viggo&lt;br&gt;Wilmer&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;VIF-FFF, Vinåvallen kl 18:00, samling kl 17:00&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Charlie&lt;br&gt;Cornelius&lt;br&gt;Edwin&lt;br&gt;Elmin&lt;br&gt;Elton&lt;br&gt;Hugo&lt;br&gt;Jamie&lt;br&gt;Jamil&lt;br&gt;Leon&lt;br&gt;Louie&lt;br&gt;Lucas&lt;br&gt;Oskar&lt;br&gt;Wilmer&lt;br&gt;Xamse&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Träning med P2012 7/5 kl 18:30-20:00&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Elmin&lt;br&gt;Elton&lt;br&gt;Gustav&lt;br&gt;Ingemar&lt;br&gt;Philip&lt;br&gt;Vidar&lt;br&gt;Viggo&lt;br&gt;&lt;br&gt;Väl mött!&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-30 08:09&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8087755/Laguppstallningar-och-traning-med-P2012</link><pubDate>Thu, 30 Apr 2026 06:09:20 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">4e9c51e5-ea79-addc-0d22-7ab5b0bff6ed</guid><title>Kassaklirr</title><description>Hej på Er,

Det har öppnats en möjlighet att dra in ytterligare pengar till grabbarnas lagkassa.

Denna gången består jobbet i att etikettera om förpackningar med Party Poppers. Ett jobb som kommer att ge 4 500 kr till kassan.

På måndag efter träningen kommer varje spelare få med sig en kartong med artiklar (200 förpackningar) och etiketter. De har en vecka på sig att utföra jobbet.
Måndagen den 4 maj tar de med sig de ometiketterade artiklarna till träningen igen.

På måndag kommer jag att lägga ut en instruktionsvideo i WhatsApp-gruppen.

Kämpa på! :)

&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-25 11:51&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/VIF-P13/News/8083711/Kassaklirr</link><pubDate>Sat, 25 Apr 2026 09:51:30 GMT</pubDate></item></channel></rss>