• Info

    Det är dags att redovisa lotterna. Ni kan lämna pengarna till mig så fort som möjligt. Den 9-15/8 bemannar vi cafeterian på Åbyvallen. Jag vill veta snarast om det är någon som är borta den veckan eller vissa dagar den veckan. Vi gör ett träningsuppehåll till i slutet av juli- hör av mig närmare om när vi kör igång träningarna igen. Nästa match är den 7/8 mot GIF Ha en skön sommar! Åsa Dam U Div 3 30 jun 2010 0kommentarer
  • match 23/6 kl 19.00

    I morgon spelar vi match mot Årsunda kl 19.00. vi samlas på Åbyvallen kl 17.30. Dam U Div 3 22 jun 2010 0kommentarer
  • Match 17/6 & 18/6

    Torsdag den 17/6 spelar vi DM match mot Hille på Hille Ip. Vi samlas på Åbyvallen kl 17.30. Matchen börjar 19.00. Fredag den 18/6 har vi bortamatch mot Ockelbo/Åbyggeby kl 18.30. Vi samlas på Åbyvallen kl 16.45 för att åka Åbyggeby IP Dam U Div 3 16 jun 2010 0kommentarer
  • Visa fler nyheter