Från nya coachen
Hej på er tjejer! Nu är det oktober och en månad tänkt med uppehåll, men jag vet att det är jobbigt och svårt för en del att hålla sig lugna och vila. Så därför har jag ändå bokat in vissa saker i oktober, dels för att vi ska få träffas och för att vi ska hålla igång lite smått. Det är bra om ni tar ett löp pass själva i veckan. Titta in i kalendern så får ni se. Gå gärna in i gästboken och skriv om ni inte kan. Kommer ev. presentera en till tränare inom kort Jonas
Dam U Div 3
2 okt 2010
0kommentarer
Zonträning 27/9 17.30-19.30
Måndag den 27/9 är det distriktsträning på Åbyvallen kl 17.30- 19.30. Alla i laget får vara med. Jag tar fram bollar till er. Ni ska ha papper, penna , vattenflaska, frukt ,ombyte och duschgrejor med er. Alla byter om där! Se schemat nedan! Vi kommer att ha 2 st zoner som kommer att delas enligt följande: Zon 1: Valbo, Gefle IF, Sätra, Årsunda, Hofors Stensätra Schema för zon 1: Plats: Åbyvallen, Valbo Måndag 27/9 17:30 - 17:50 teori 17:50 - 18:00 byter vi om. 18:00 - 19:30 praktik 19:30 - dusch och hemgång Utrustning: Block + penna, träningskläder(benskydd!), vattenflaska, pumpad boll, frukt till efter träningen. Alla byter om där!
Dam U Div 3
14 sep 2010
0kommentarer
Träningsstart
Vi kör igång träningarna onsdag v 30, dvs den 28/7 kl 17.30. Vi har vår första match den 7/8 kl 10.00 på strömvallen. Ni som inte har betalat trisslotterna, nu är det mer än bråttom!!!
Dam U Div 3
22 jul 2010
0kommentarer
Visa fler nyheter