• Försäljning av plastpåsar

    På föräldramötet bestämdes att vi skulle sälja plastpåsar samt Ullmax underställ. Plastpåsarna har kommit och finns att hämta hemma hos mig. Tjejerna ska sälja 17 förpackningar var. Varje förpackning kostar 60:- Senast den 25/11 måste jag ha pengarna för det ni har sålt. Vi tjänar in 7830:- till laget på detta. Ullmax väskorna är på väg till mig. Här är det inget köptvång men ju mer vi säljer , ju mer tjänar vi. Återkommer om detta senare. MVH Åsa ps. adress: Valbovägen 157 Dam U Div 3 2 nov 2010 0kommentarer
  • Zonträning 21 november

    Samling 10.00 på Andersberg, ombyte där, ta med boll, vattenflaska och ett extra set med träningskläder och duschgrejer. Det kommer bli en lång dag, kommer sluta vid ca 20.00. Det kommer bli ett pass på förmiddagen och ett på eftermiddagen, ni kommer äta lunch och middag på Scandic, middagen kommer ni få betala själva, så ta med ett kuvert med erat namn och 90 kronor i. Dagen kommer avslutas med en föreläsning utav Nanna Jansson, hockey spelare i Brynäs damlag, hon kommer prata om hur det är att vara spelare på elitnivå och vad som krävs. Är det någon som har allergi, så hör ni av er till mig. Dom som är kallade är: Johanna, Tilde, Malin J, Julia, Hanna B S, Emma S, Ebba, Elin, Moa Ida och Ullis Senast 14/11 måste man lämna besked om man inte kan. Jonas Dam U Div 3 31 okt 2010 0kommentarer
  • Föräldramöte 27/10

    På onsdag har vi ett föräldramöte på Åbyvallen kl 18.30. Vi kommer att vara i ett av omklädningsrummen. Hoppas att alla kan komma/ Åsa Dam U Div 3 24 okt 2010 0kommentarer
  • Visa fler nyheter