• SM i Föllinge

    Nu är SJ bokat och klart. Vi åker 28/1 kl. 17.27 från Gävle och vi är framme ca. 23.30 Avresa 29/1 kl. 18.30 och vi är hemma i Gävle ca 02.00 Tjejerna tar med sig 500 kr senast onsdag på träningen i Ludde. För det får dom tågbiljett, mat på tåget dit, boende, frukost, lunch och middag samt mellanmål under lördagen. Vi kommer att visa en matlista för tåget på söndag efter cupen som tjejerna kan beställa efter, måste anmälas till SJ senast 25/1. Spelschemat ser ut så här för våran del 11.50 Krokom/Dvärsätt-Valbo 14.20 Valbo-Ersboda SK 16.50 Valbo-Ljusdals IF Jonas Dam U Div 3 21 jan 2011 0kommentarer
  • Föräldramöte 20/1 kl 18.00

    På torsdag är det föräldramöte kl 18.00 i cafeterian på Åbyvallen. Vi måste prata om resan till Föllinge. Vi kommer även att diskutera tidningscupen- matchtider mm, vår egen cup, match/träningskläder mm. Det är mycket viktigt att minst en förälder per barn kan komma. Välkomna! Dam U Div 3 18 jan 2011 0kommentarer
  • SM i Futsal 29/1

    Det är nu klart var vi ska spela någonstans, och det blev en riktig långresa. Vi kommer att spela i Föllinge som ligger ovanför Östersund. Återkommer med mer info. Jonas Dam U Div 3 15 jan 2011 0kommentarer
  • Visa fler nyheter