Lotter P14/15
Hej Vi vill tacka för en bra insatts, har ni ej skickat in pengarna så gör de snarast till Helen Alvarsson. Osålda lotter samlas in på torsdag kväll. Jag kommer vara på plats på Tyrs Hage (A-plan) kl. 17.45-19.15. Med vänlig hälsning: Tränarna
P2010/2011
3 jun
0kommentarer
Dagens träning är inställd.
Hej Dagens träning ställs in pga cupen för P15 imorgon Mvh Tränarna
P2010/2011
28 maj
0kommentarer
Påminnelse Lotteri redovisning
Senast den 31/5 redovisar ni pengarna till utsedd ansvarig i ert lag som sedan i sin tur sätter in pengarna på föreningens BG, 5337-6844. Ansvarig: Kom ihåg att märka BG-betalningen med lagets namn! Osålda lotter måste vara tillbakalämnade senast 5/6. Lotter som ej är återlämnade eller redovisade efter detta datum kommer faktureras den som mottagit lotterna. Önskar ni fler lotter eller har frågor så hör av er på tyringeif@outlook.com Helen Alvarsson ställer upp som lotteri samordnare för P14/15 och det är till hennes swisch nummer 0733723033 (märkes lotter P14/15 och er spelares namn) som ni skall redovisa betalning för lotter.
P2010/2011
28 maj
3kommentarer
Vinslövs Cupen för P15
Hej! 15-årscupen i Vinslöv. Här kommer information som är bra för er att känna till. Parkering Det finns plats för ca 50 bilar på den parkering vi har på idrottsplatsen. I första hand ska parkering ske där och enligt funktionärernas anvisning. Det finns ytterligare parkeringar en bit ifrån idrottsplatsen, bl a intill en förskola och även vid kyrkan som ligger längre upp på vägen. I områdeskartan längst ner i detta mejl finns en pil i övre högra hörnet åt vilket håll dessa parkeringar ligger mot. När dessa parkeringar är fulla kan parkering göras utmed den gatan, men viktigt att man då parkerar uppe på gräset för framkomlighetens skull. Observera att ingen parkering får ske framför utfarter till hus! Ankomst Hälften av lagen spelar sina första matcher 08.30 och hälften kl 09.15. Där finns folk på plats från kl 07 och vi kommer möta er i närheten av klubbstugan (till vänster i bilden) men om ni inte får tag på någon, ring 0702-21 75 45. Era spelare ska vara registrerade och registreringen uppvisad vid ankomst. Ni registrerar spelarna via länken nedan och be om hjälp ifall ni får problem. Ni loggar in med era laguppgifter. Login ProCup Spelarförteckning Ombyte Det finns totalt sex omklädningsrum, och dessa är bara till för att man byter om snabbt, packar ihop sina saker, tar med sig dem och lämnar omklädningsrummet till nästa lag. Inget lag får helt enkelt "ta" ett omklädningsrum och ha under cupen. Gör man det kommer omklädningsrummet tömmas och sakerna finnas för upphämtning i klubbstugan. Sjukvård Om man behöver vård eller hjälp utöver det man kan hantera inom egna laget, ska man kontakta funktionärerna. Vi har vanlig första hjälpen-material samt det man normalt behöver i ett fotbollslag (skavsårsplåster, tejp, lindor, kylspray t ex), men vid allvarligare eller akuta skador gäller 1177, 112 eller sjukvården i Hässleholm och Kristianstad. Vi har hjärtstartare på området och den är placerad i mitten av idrottsplatsen (se kartan). Kiosk På området kommer vi ha en kiosk igång med försäljning av dryck, godis, chips, frukt och lättare mellanmål. Där är även grillning och försäljning av hamburgare och korv. Vi kommer ha alternativ för vegetarisk kost, glutenfri kost samt icke fläskkött. Vill man göra en större beställning, för t ex hela laget, gör detta tidigt på dagen (minst 1,5h i förväg) och prata med kioskpersonalen där ni kan komma överens om den tid ni vill äta. Annars gäller att beställa vid behov och då kan viss väntetid och kö så klart uppstå. I mitten av idrottsplatsen kommer vi även ha en glassvagn (viss reservation för väder) vilket också är märkt på kartan. Toaletter och vatten Vi har tre toaletter (se kartan, två vid klubbstugans entré) som är öppna för alla, utöver det är där toaletter i omklädningsrummen. För vattenpåfyllning finns två kranar på området, också märkta på kartan. Publik Vi har endast läktare till plan 3. För övriga planer är det placering vid sidan om planerna som gäller, och att man inte stör ledare och spelare för de spelande lagen. Övrigt Efter att match om tredje pris och final i respektive slutspelsgrupp är avklarad, kommer prisutdelning ske. Vi hoppas att prismottagande lag är kvar till detta förstås, men välkomnar även publik och övriga lag att stanna ifall ni kan. Prisutdelningen kommer vara vid läktaren. Vid eventuell ändring informeras ni om detta. Viktigt att vi under cupen hjälps åt att skapa en trevligt stämning genom att möta alla vänligt, både på plan och utanför. Rapportera till matchvärdarna vid behov, så hanterar vi det på bästa sätt. Informera om ovan i era lag samt sprid det till den publik som följer med er. Utöver det håller vi tummarna för bra väder och att vi får en bra cup tillsammans!
P2010/2011
28 maj
0kommentarer
Bilbingo 18/5
Hej Påminnelse Bilbingo startar imorgon! Nove Tim Yehia Lucas Yosef Samt 1 vårdnadshavare för varje spelare, alltså 10st skall närvara. Har man tackat nej så löser man ersättare själv. Detta ingår i att man är medlem i Tyringe IF och får ta del av vår verksamhet hittills och framåt.
P2010/2011
17 maj
0kommentarer
Visa fler nyheter