• Hammarskölden 15/6, mer information!

    Vi återkommer om vilken tid vi ska samlas men första matchen börjar kl 9:30. Sista matchen börjar 12:30, sedan följer troligtvis prisutdelning. Turneringen spelas på Hammarvallen, Vallgatan 5, Norrahammar. Matcherna spelas i 2x12 minuter, här är en länk till dagens spelschema. På plats finns grillade hamburgare, korv, dricka, kiosk, lotterier mm. Det kommer att finnas möjlighet att göra lagbeställningar av hamburgare. Tränarna kommer att samla in era beställningar på morgonen när vi samlas. Mvh Tränarna F-07 9 jun 2014 0kommentarer
  • Påminnelse föräldramöte!

    Påminner om att det är föräldramöte samtidigt som tjejerna tränar imorgon! Vi har anlitat tre duktiga F17-tjejer för att hålla i träningen åt oss medan vi har föräldramöte imorgon. Mvh Tränarna F-07 9 jun 2014 0kommentarer
  • Minimilen nu på fredag, nationaldagen

    Hej! Nu på fredag är det TSK-dagen och då genomförs minimilen. Om ni kan vara med samlas vi på idrottsplatsen på fredag klockan 9:45. Anmäl er genom att kommentera på denna nyhet så snart som möjljigt, vi behöver vara minst fem barn för att få ihop ett lag. Eftersom flera tränare är bortresta krävs det att någon förälder hjälper till för att jag (Jenni) ska kunna hålla ihop detta för vårt lag. Skriv i anmälningskommentaren om en förälder har möjlighet att hjälpa till. Jag ber om ursäkt att denna information kommer sent och jag förstår om ni hunnit göra upp andra planer. Vi tränare hade helt enkelt missat det här evenemanget. Nedan kommer lite utförligare information: Fredagen den 6:e juni med start kl 10.00 är det dags för Minimilen för Tabergs SK. Minimilen är ett arrangemang av TSK där våra ungdomslag genomför 4:a olika uppdrag/stationer på en sträcka av ca 2 km. Detta för att stärka föreningskänslan samt att ha en trevlig förmiddag tillsammans. Deltagare, ledare och deltagande stationsansvariga bjuds på hamburgare med bröd. För övriga erbjuds detta mot en mindre kostnad. Varje TSK lag ska dela in sina ungdomar i lag med 5 deltagare/lag så långt det är möjlig. Lagen tävlar i Grön, Gul och Röd klass som innebär olika svårighetsgrad för att alla lag ska tävla på lika villkor oavsett om man är 6 eller 16år. På TSK kommer vi även ha hoppborg samt tävling i ”vem som har hårdast skott på mål” i varje lag. Vi kommer även att ha ponny ridning under dagen. F-07 4 jun 2014 4kommentarer
  • Samling på lördag!

    Hej! Vi samlas klockan åtta vid omklädningsrummen på TSK. Vi byter om till matchställ innan vi åker gemensamt till Barnarp. Vi vill att ni anmäler att ni ska vara med genom att skriva en kommentar på den här nyheten senast på torsdag. Mvh Tränarna F-07 20 maj 2014 10kommentarer
  • Poolspel i Barnarp 24/5

    Hej! Nu har vi fått tiderna för poolspelet i Barnarp den 24/5. Vi spelar vår första match kl 09:00, vi återkommer med vilken tid vi ska samlas. Sista matchen börjar 12:30. Bra att veta: •Matcherna spelas 2x10 min •Inga resultat räknas •Omklädningsrum finns för ombyte men det finns ingen möjlighet att förvara kläder etc i ett eget rum. Har ni möjlighet så kom ombytta. •Det kommer att finnas servering med hamburgare, korv, fika, m.m Mvh Tränarna F-07 20 maj 2014 0kommentarer
  • Poolspel: Hammarskölden 15/6

    Den 15/6 kommer vi att delta i Hammarsköldens poolspel. Mer information kommer! Mvh Tränarna F-07 19 maj 2014 0kommentarer
  • Glöm inte att betala medlems- och träningsavgift!

    Glöm inte att betala medlems- och träningsavgift så snart som möjigt om ni inte redan gjort det! Nedan följer delar av texten från klubbens informationsblad: Träningsavgifterna nedan gäller samtliga som tränar fotboll i Tabergs SK. I träningsavgiften ingår även kostnader för licens och försäkring som alla spelare måste ha. Medlemsavgifter: Familj (inkl. barn t.o.m. 19 år) 300:– Barn/ungdom 100:– Senior (fr.o.m. året du fyller 20 år) 200:– Stödmedlem 150:- Pensionär 50:– Träningsavgifter: Ungdom i lag t.o.m. F/P-9 300 :- Ungdom i lag fr.o.m. F/P-10 600 :- Seniorer 900 :- OBS! Träningsavgiften för ungdom maximeras till högst 1000 kr per familj oavsett antal barn/ungdomar i TSK. Fotbollsskolan, f/p-08/09 är avgiftsfri. Glöm inte ange namn och personnummer (ååmmdd) på samtliga medlemmar vid betalning av medlemsavgiften. Notera för vilka personer träningsavgiften gäller. För att underlätta kontakten ser vi gärna att ni även anger er mailadress. Får ni inte plats med alla önskade uppgifter, kan dessa mailas till josjoeman@hotmail.com För våra barn gäller alltså 300kr träningsavgift + 100 kr medlemsavgift (alternativt familjemedlemskap) Det är ok att prova på 2-3 gånger innan man bestämmer sig för om man vill fortsätta. Efter det vill vi att ni betalar avgiften så snart som möjligt. Avgiften ska betalas till bankgiro 5763-8207 F-07 16 maj 2014 0kommentarer
  • Osäkerhet kring datum för match i Barnarp 24-25 maj

    Vi har tidigare lagt ut information om att vi kommer att spela i Barnarp nästa helg. Vår kontakt i Barnarp sa då att vi skulle spela den 25/5. Vid senare kontakt nämndes istället den 24/5. Vi håller på att undersöka vilket av datumen som stämmer och återkommer så snart vi har fått besked. Vi väntar också besked om vilka tider som gäller. Mvh Tränarna F-07 16 maj 2014 0kommentarer
  • Föräldramöte

    Vi kommer att ha ett föräldramöte på träningstiden den 10/6. Vi har anlitat några tjejer från ett av de äldre tjejlagen för att hålla i träningen så barnen tränar som vanligt under tiden. Föräldramötet hålls i TSK:s lokaler. Välkomna! F-07 16 maj 2014 0kommentarer
  • Fotografering

    På nästa träning 13/5 kommer laget att fotograferas. Vi har matchställ som vi byter om till inför fotograferingen. Vi saknar några röda strumpor så om det är någon som har egna så ta gärna med dessa på tisdag. // Tränarna F-07 7 maj 2014 0kommentarer
  • Visa fler nyheter