• Årets sista träning

    Hej alla tjejer! På tisdag är det årets sista träning. Då blir det först spel och sedan avslutning med prisutdelning i klubbstugan. // Tränarna F-07 24 sep 2014 0kommentarer
  • Kioskansvar

    Hej! Sista helgen i september och första helgen i oktober är vårt lag kioskansvariga tillsammans med P0607. Vid vårt föräldramöte i våras var det någon som anmälde sig som frivillig att hålla ihop detta åt oss. Tyvärr minns jag inte vem det var!? Hjälp! :-) // Jenni F-07 10 sep 2014 0kommentarer
  • Höstens sista träning

    Hej! Höstens sista träning kommer att bli den 30sept. Mvh Tränarna F-07 26 aug 2014 0kommentarer
  • Samlingstid, Hagadagarna

    På lördag samlas vi kl 13:00 på TSK där vi byter om innan vi åker till turneringen. Vi kommer att samla in matchkläderna efter turneringen eftersom ett annat lag behöver dem på söndagen så tänk på att ni måste lämna dem innan ni åker hem! Mvh tränarna! F-07 20 aug 2014 0kommentarer
  • OBS!! Träningen imorgon är inställd!

    Imorgon 19 aug är träningen inställd eftersom planen är vattensjuk efter allt regnande. Vi återkommer med samlingstid inför lördag. Mvh Tränarna F-07 18 aug 2014 0kommentarer
  • Hagadagarna börjar närma sig!

    Hej, här kommer lite mer detaljerad information om hagadagarna. Vi spelar på eftermiddagen lördagen den 23/8. Fotografering Gemensam fotografering kommer att ske 14:10 Alla som vill kan beställa lagfoton. Fotona är i A4-format och kostar 70kr/st. Beställning och betalning sker till tränarna vid samlingen. Jämna pengar tack! Spelschema 14:40 TSK - Månsarps IF, Plan B1 16:00 Hovslätts IK - TSK, Plan A3 17:20 Mariebo SK - TSK, Plan B1 Mat Man kommer att kunna förbeställa hamburgare och dricka. 25 kr för hamburgare och 10/20 kr för dricka (33/50cl). Beställning och betalning sker till oss tränare vid samling. Även här gäller jämna pengar tack! Mer information finns här www.hagadagarna.se Vi återkommer med samlingstid. Du kan redan nu anmäla dig genom att kommentera den här nyheten! Mvh Tränarna F-07 14 aug 2014 10kommentarer
  • Höstens första träning 12/8

    Hej! Vi kör igång höstens träningar den 12 augusti. Vi ses! F-07 3 aug 2014 0kommentarer
  • Hagadagarna

    Den 23 augusti kommer vi att delta på Hagadagarna! Markera det i era kalendrar så återkommer vi med mer information när det närmar sig! // Tränarna F-07 25 jun 2014 1kommentar
  • Sista träningen innan sommaruppehållet

    Nu på tisdag 1 juli är sista träningen innan sommaruppehållet. Vi kommer att köra lättare träning första halvan av träningen och sedan blir det match mot föräldrarna! // Tränarna F-07 25 jun 2014 0kommentarer
  • Samlingstid, Hammarskölden

    Hej! Vi samlas kl 8:30 på TSK, där byter vi om innan vi åker tilll Norrahammar. Meddela via kommentar på nyheten om du vill vara med! Mvh Tränarna F-07 10 jun 2014 9kommentarer
  • Visa fler nyheter