• Inlämning av matchställ

    Vi påminner om att det blå matchstället (inkl sockar om man lånat dessa sedan tidigare) ska lämnas in omgående i samband med träning denna veckan. Stället ska vara tvättat. Det röda stället kommer vi använda vid matchen på fredag i Sunderbyn, det lämnas in vid avslutningen på lördag. Hinner man tvätta det så är vi tacksamma men annars så löser vi det. OBS! Har man trasiga sockar som tillhör ngt av ställen så slänger man dem, de ska inte lämnas tillbaka. (men spara de röda tills matchen på fredag såklart). Dom som vet med sig att de inte kommer spela på fredag lämnar givetvis igen det röda stället vid träningarna denna veckan. Kontakta Marcus direkt om ni inte ska till träningarna. Varför vi tjatar är för att vi i vår tur ska återlämna dem till klubben inom kort för inventering. Juniorlag Damer 24 sep 2023 0kommentarer
  • Representant till valberedningen

    Hej föräldrar styrelsen tog tidigare i år ett beslut om att föreningens valberedning ska bestå av en representant från varje lag; tränare och lagledare är befriade från denna uppgift. Därför behöver vi nu en vuxen person från oss som tar på sig detta uppdrag. Valberedningen är den grupp som inför årsmötet tar fram vilka behov styrelsen har av ny tillsättning och som också nominerar kandidater till den nya styrelsen som väljs i samband med årsmötet som brukar äga rum under vårvinterperioden. För att ingå i gruppen behöver man inte någon direkt kunskap om fotboll eller om styrelsearbete. Meddela till Sanna eller Erika vem av er som tar på sig detta uppdrag, vi vill få besked senast på fredag 29 september. Ett första uppstartsmöte med Valberedningen äger rum 15 oktober kl 18:00 i Forsgården. Juniorlag Damer 23 sep 2023 0kommentarer
  • Ytterligare försäljning av fryspåsar

    Hej spelare och föräldrar, nu är våra påsar beställda och på väg till oss! Info om avhämtning samt hur ni betalar in det ni säljer kommer. Vi kommer ha 19 förpackningar över att sälja förutom de som är förbeställda, detta eftersom förpckningarna levereras i kartonger om 25 st. Inledningsvis så säljer alla som kan/vill av dessa och i mitten av september fördelar vi kvarvarande förpackningar på de spelare som sålt färre än 13 st och man har då några veckor på sig att sälja dessa innan vi avslutar säsongen. Får ni ytterligare beställningar innan kommande leverans så meddelar ni det till Linda. Efter att vi fått vår leverans kommer förpackningarna att finnas hos Erika för avhämtning. Vi uppdaterar antalet som finns kvar eftersom så alla vet. /Erika & Sanna PS. Inkomsten från försäljningen redovisas som vanligt i gruppen, men det blir lite längre fram. Juniorlag Damer 16 aug 2023 0kommentarer
  • Försäljning av fryspåsar

    Hej spelare och föräldrar! Nu är det dags för ännu en insats för att bygga på lagkassan: försäljning av fryspåsar från Ölandsplast. Varje förpackning kostar 98 kr och innehåller totalt 130 påsar 50 st 2 -literspåsar 50 st 3-literspåsar 30 st 5-literspåsar Försäljningen sker genom att vi tar in beställningar i förväg fr o m i dag, leverans kommer senare i augusti. För att vinsten ska bli lite högre och inköpspriset lite lägre så behöver vi sikta mot att varje spelare säljer minst 13 förpackningar var (säljer man mer är detta givetvis bara bra!). Eftersom påsarna kommer i kartonger med jämnt antal så kan det bli så att vi behöver beställa in några extra för att jämna ut antalet och då hjälps vi åt att sälja dem isåfall. Här hittar ni försäljningsmaterial om ni vill ha det: https://www.olandsplast.se/material-att-skriva-ut/ (Om ni använder säljmaterialet: observera att vi säljer ALTERNATIV 2, stryk gärna över alternativ 1 för att undvika missförstånd eftersom vi inte kommer sälja det) Ni skickar in er sammanlagda beställning till Malous mamma Linda via SMS (070-391 74 77), senast tisdag 15 augusti. Glöm inte att tydligt ange vilken spelare det är beställningen gäller. När vi fått leveransen kommer mer information om var ni hämtar den och hur ni gör med betalningen av de varor ni sålt. Lycka till! Juniorlag Damer 5 aug 2023 0kommentarer
  • Information Piteå Summer Games

    Hej! Här kommer viktigt info inför Piteå Summer Games: • Matcher: Vi samlas 1 timme och 15 minuter inför varje match och det betyder att vi samlas dessa tider: Match 1 - Fredag 30/6 kl. 8.45. Plan: Nordlunda 3 Match 2 - Fredag 30/6 kl. 15.45. Plan: Svensbyn 1 Match 3 - Lördag 1/7 kl. 11.45. Plan: Kyrkplan 1 Via denna länk kan ni kolla var planerna är. Om ni är osäkra eller inte hittar så kontakta mig!: https://piteasummergames.se/2023/result/map Vi kommer ha med det röda stället och ni tar med det blåa stället till varje match. Jag ska kolla upp vilka färger de andra lagen har. Varje match är 2 x 25 minuter lång. Ni är sammanlagt 18 spelare anmälda och alla kommer till varje match. Speltiden för varje spelare kommer variera så att man kommer inte få spela lika mycket i varje match. Alla kommer få speltid. • Skjuts: Detta behöver ni fixa på egen hand så ni får hjälpas åt och prata ihop er med varandra. Jag kommer köra med egen bil så har 4 platser lediga och jag kommer köra tillbaka till Boden mellan matcherna, så hör av er om ni vill åka med mig i god tid! • Lunch: Erika kommer fixa lunch på fredagen för allihopa och vi äter alla tillsammans efter första matchen. Så man får inte åka iväg direkt efter matchen utan det får man göra efter vi ätit klart och pratat ihop oss om första matchen och vad vi ska tänka på inför match 2 som är klockan 17.00. • Invigning fredag 30 juni: Lagen samlas klockan 19.00 och paraden startar 20.20. Här får ni känna om ni vill gå eller inte gå. Alla som vill gå på invigningen vill jag att ni skriver till mig senast måndag 26/6. • Viktiga saker att ha med: - Fotbollsskor - Tofflor/sandaler/skönare skor om ni vill ha mellan eller innan matcherna - Benskydd - Vattenflaska - Matchställ (Det blåa) - Sjukvårdsmateriel (dauerbinda, tejp med mera)- - Solskydd, om det är varmt. Viktigt att ni skyddar era kroppar när det är varmt. Juniorlag Damer 20 jun 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter