﻿<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><rss version="2.0" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"><channel><category>laget.se</category><title>laget.se - Nyheter från Trönninge BK P13 - 2013 </title><atom:link href="http://www.laget.se:810/TBK2013/Home/NewsRss" rel="self" type="application/rss+xml" /><link>https://www.laget.se/TBK2013</link><description>Här hittar ni alltid de senaste nyheterna från oss samtidigt som det läggs upp på hemsidan</description><item><guid isPermaLink="false">b351bf72-c021-75f6-df21-dffcf1caaff7</guid><title>Kiosk &amp; entré </title><description>Hej!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Hoppas alla killar haft en härlig start på sommarlovet!&lt;br&gt;&lt;br&gt;På torsdag 18/6 har A-laget match och det är vår tur att bemanna kiosk och entré. Matchen börjar kl 19, de som har hand om kiosken behöver vara på plats 1 timme innan och den som har hand om entrén behöver vara på plats 45 minuter innan. Nu har killarna träning fram till kl 19 så svårt för dem att hjälpa till. Behöver därför 1-2 vuxna till kiosken och 1 vuxen till entrén. Skriv i föräldragruppen eller här nere om ni kan hjälpa till.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Den 26/6 kl 19 är nästa gång vi ska bemanna kiosk och entré,skriv gärna om ni kan hjälpa till då. Då behövs 2 barn till entrén och 1 vuxen och 1 barn eller 2 vuxna till kiosken. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Ha en fin kväll!&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-13 18:00&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8115327/Kiosk---entr--</link><pubDate>Sat, 13 Jun 2026 16:00:40 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">86912a05-299f-353a-867b-1abec5fe6dda</guid><title>Inställd match Fredag. </title><description>Hej,&lt;br&gt;&lt;br&gt;Träningsmatchen mot Falkenberg på fredag är tyvärr inställd då motståndarna inte fick ihop lag. Vi har flyttat matchen till d 22/6 Samma spelare får kallelse till denna match istället.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Lördag är det match för alla anmälda i Valinge. &lt;br&gt;Samling 10.00 på Håsten.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-10 20:21&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8113968/Installd-match-Fredag-</link><pubDate>Wed, 10 Jun 2026 18:21:57 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">3d5d2dae-8b2c-752d-26d8-a0ef7d554b47</guid><title>Ingen träning 11 Juni. </title><description>Hej. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Träningen på torsdag d 11 Juni är inställd, pga av skolavslutning. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi kör träning måndag, tisdag och matcher fredag og lördag, så fortfarande mycket fotboll vecka 24 🤩&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-07 11:55&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8111604/Ingen-traning-11-Juni-</link><pubDate>Sun, 07 Jun 2026 09:55:47 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">68fc95b9-f8f7-a25d-3615-8196cb08454e</guid><title>Inställd Träning idag 4/6</title><description>Träningen idag är inställd pga förhinder hos ledare.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-04 06:21&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8110030/Installd-Traning-idag-4-6</link><pubDate>Thu, 04 Jun 2026 04:21:41 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">9d657d61-ea78-e92a-4fcd-b29716f51d6f</guid><title>Intresseanmälan Gothia Cup</title><description>Hej! 
Sommaren närmar sig snabbt och många börjar planera sina semestrar. För att vi ska kunna förbereda oss på bästa sätt inför Gothia Cup vecka 29 behöver vi veta vilka spelare som är hemma och intresserade av att delta. Vi har tillsammans med P2014 ett lag anmält, vilket innebär att det tyvärr inte finns plats för alla spelare. En intresseanmälan är därför inte en garanti för att få en plats i laget. 

Eftersom anmälan till Gothia Cup gjordes redan förra året kommer spelare som är nya i lagen i år inte kunna delta den här gången. Det är också viktigt att alla föräldrar och spelare är införstådda med att speltiden kan variera mycket mellan spelarna. Under en turnering påverkas speltiden av flera faktorer, bland annat matchens karaktär, spelarens dagsform, skador eller känningar, roller i laget. Det innebär att alla spelare inte är garanterade lika mycket speltid.
 Klubben står för anmälningsavgiften till Gothia Cup. Övriga kostnader, såsom resa, mat och eventuella aktiviteter runt omkring, bekostas av varje deltagare. 
Vi har ännu inte fått information om spelschema eller spelplatser, men återkommer så snart vi vet mer. Utöver matcherna planerar vi även att ordna några gemensamma aktiviteter för spelarna och övriga  under veckan. Exakt vad det blir är inte bestämt ännu, men vi återkommer när planeringen är klar.

Förutom Gothia, planerar vi att åka på en cup till hösten med hela och lite annan sommaraktivitet inför höstens seriespel. 

&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-28 22:29&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8106639/Intresseanmalan-Gothia-Cup</link><pubDate>Thu, 28 May 2026 20:29:57 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">b53fea6c-0ff4-e870-6e42-4b3e86f5414a</guid><title>Kiosk och entré </title><description>Hej,

Nu på lördag är det dags igen att bemanna kiosk och entré till A-lagets match på Håsten kl 15. Det behövs två vuxna alt 1 vuxen och ett barn till kiosken samt två barn till entrén. Man behöver vara på plats i kiosken 1 timme innan och i entrén 45 minuter innan. Noah och Viktor stod i entrén förra gången och de tyckte båda två att det var lätt. Man betalar med swish, det finns en lapp uppsatt med pris och qr-kod. När alla gått in kan de själva gå in och kolla på matchen. Jag lägger ut en checklista jag fått för kiosken i föräldragruppen. Finns det några som kan hjälpa i helgen? Skriv gärna i föräldragruppen.

De andra datumen vi ska bemanna A-laget är:
18/6 kl 19
26/6 kl 19
22/8 kl 15
Finns det någon redan nu som vet att de kan hjälpa till dessa datum.

Pengarna vi får in för detta går till killarnas lagkassa så att de kan hitta på roliga saker.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-21 19:51&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8102413/Kiosk-och-entr--</link><pubDate>Thu, 21 May 2026 17:51:03 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">50b6e812-6c8d-2b93-3e86-fee7c4822abd</guid><title>Kiosk och matchvärd </title><description>Hej,

Vilken härlig start på vårt seriespel vi fick igår! Nu på söndag är det dags för nästa match och då saknar vi en till kiosken. Vi fick tyvärr ingen respons i föräldragruppen så då utser jag en istället. Så på söndag blir det nedan:

Matchvärd: Oliwer
Kiosk: Aron
Kiosk: Devin

Alla kommer få hjälpa till flera gånger under året :blush:

Nu på söndag är det även seriepremiär för vårt seniorlag och likt tidigare år så har våra undgomar möjlighet att fylla på lagkassan genom att ta hand om kiosk och entré. För varje betalande åskådare tillfaller det 30 kr till lagen. Ett lätt sätt att tjäna pengar till lagkassan. Första matchen är nu på söndag kl 15. Vi behöver två barn till entrén och två  vuxna till kiosken, är det några som kan tänka sig att hjälpa till?
&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-30 15:32&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8088107/Kiosk-och-matchvard-</link><pubDate>Thu, 30 Apr 2026 13:32:23 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">369442bc-95b8-9d30-50f9-d619610bfc54</guid><title>Kiosk och matchvärd</title><description>Imorgon är det äntligen dags för seriepremiär.Hoppas killarna är taggade!

Vi behöver hjälp med kiosk och matchvärd, imorgon blir det nedan som får hjälpa till:
Matchvärd: Hjalmar
Kiosk: Melwin
Kiosk: Axel

På söndag är det nedan som får hjälpa till:
Matchvärd: Oliwer
Kiosk: Charlie
Kiosk: Aron

Ber om ursäkt för att det blev lite tätt inpå.

Skriv i Whats-app gruppen om ni inte kan och försök byta med någon annan förälder.


&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-28 17:56&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8086496/Kiosk-och-matchvard</link><pubDate>Tue, 28 Apr 2026 15:56:40 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">1f9b644d-f443-460c-0983-cf17e3527b3c</guid><title>Nya träningstider och allmän info</title><description> Hej alla,

Nu börjar försäsongen närma sig sitt slut och vi får snart gå på gräs. Preliminärt med start den 27:e april börjar grästider att gälla. Kommunen kan fortsatt förlänga gräsförbud ( för blöta planer just nu). Vi uppdaterar i Lager när vi vet exakt. 

Träningstider på gräs:
-Måndag 17.30-19.00
-Tisdag 17.30-19.00
-Torsdag 17.30-19.00

Vi kommer träna samtidigt som P2014. Tisdagar tränar vi tillsammans med dem, den träningen är för de som vill köra lite extra. Träningar på måndagar och torsdagar ska prioriteras.

Matchspel 
Första omgången i seriespelet  är onsdagen den 29/4.  Vi har två lag anmälda och vi kallar separat till det lag man ska spela för. För att bli kallad på match förväntas en närvaro på minst 50% på måndag- och torsdagsträningarna. Vi kommer att ta hjälp av spelare från P2014 till våra matcher.

Alla matcher och träningar finns inlagda i Laget.
Viktigt att svara på kallelser till matcher och träningar!

Den 4/5 kör vi en kick-off med spelarmöte i klubbstugan kl 17. Alla spelare är bjudna, även om man inte kan träna den dagen.

Ser fram emot en fin och utvecklande säsong tillsammans!

Mvh ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-19 17:41&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8079344/Nya-traningstider-och-allman-info</link><pubDate>Sun, 19 Apr 2026 15:41:55 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">5355c6c7-e9ef-898d-ad5a-f589fc6063a6</guid><title>Träningsmatch sön6</title><description>Hej! 
I morgon är det träningsmatch mot TFF och därför utgår den ordinarie träningen. Alla anmälda är uttagna.Samling på Håsten kl 9.00 och matchstart kl 10.00. Kom ihåg att vi byter till sommartid i morgon!
/Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-28 09:11&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8064759/Traningsmatch-son6</link><pubDate>Sat, 28 Mar 2026 08:11:37 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">c27bbba6-31bd-f9e3-ab3f-f1fabc3d0518</guid><title>Nya tränare</title><description>Hej,

Vi kan med glädje berätta att vi har två nya tränare till vårt lag! Det är Jesper Lundgren och Julian Bertilsson som har valt att ansluta sig till vår ledarstab och som vi är väldigt glada för! 
Här berättar de lite om sig själva:

”Jag heter Jesper Lundgren och är 22 år gammal. Till vardags jobbar jag inom restaurang. Mitt fotbollsintresse kommer främst från min pappa som spelade i både Tyskland och Frankrike på 90-talet. Jag har själv spelat i Lilla Träslöv här i Varberg men sedan några år tillbaka så har jag varit tränare i TBK. Jag har främst haft hand om pojkar födda 2010-2009 men även 2008 och 2007. Mitt favoritlag är Marseille i Frankrike! Jag ser fram emot en ny spännande utmaning med en ny grupp spelare, ledare och föräldrar.”


”Jag heter Julian Bertilsson och är 18 år gammal. Jag har 10 års erfarenhet av fotboll, har spelat fotboll mellan 7 till 17 års ålder. Jag är utbildad domare. Mitt favoritlag är Manchester United. Ser fram emot att träffa och träna killarna .”

Vi hälsar Jesper och Julian välkomna till vårt lag och ser fram emot träningar och matcher tillsammans.
&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-17 21:36&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8057829/Nya-tranare</link><pubDate>Tue, 17 Mar 2026 20:36:17 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">89fb1b62-37e5-1b06-0680-139ff36c9729</guid><title>Inställd träning</title><description>Pga av vattenläckan är alla anläggningar både inne och ute stängda idag. Så tyvärr ingen träning ikväll. 

Mvh Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-11 15:57&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8053675/Installd-traning</link><pubDate>Wed, 11 Mar 2026 14:57:34 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">cbfd4c8a-114a-c982-8927-0ebf7bcb308a</guid><title>Föräldramöte</title><description>Hej! 

Här kommer info om det som vi pratade om igår.

Vi är väldigt glada att kunna meddela att P2013 i TBK kommer att leva vidare! :blush:
Utöver ett fint samarbete med P2014 har Joakim (Pontus pappa) erbjudit sig att kliva in som hjälptränare. Det är vi mycket tacksamma för – han är redan ett välkänt och uppskattat ansikte för killarna.

Trönninge BK är en breddförening där alla som vill spela fotboll ska känna sig välkomna. Det speglas inte minst i vårt lag, där vissa har spelat i många år medan andra är relativt nya inom fotbollen. För att det ska vara roligt, utvecklande och givande för alla kommer vi att anpassa träning och matchspel utifrån spelarnas nivå, motivation och ambition.

Vi kommer att erbjuda två träningar i veckan för alla spelare i laget. För de som har kommit längst i sin utveckling och visar extra ambition kommer vi även att erbjuda en spetsgruppsträning tillsammans med vissa spelare från P2014. För att delta i dessa träningar krävs hög närvaro på de ordinarie träningar.

Under våren kommer vi att ha två lag anmälda – ett i lätt serie och ett i medelserie. Lagen kommer att bestå av en blandning av spelare från P2013 och P2014, och sammansättningen kan variera beroende på hur träningarna har fungerat och hur spelarna utvecklas.

Vi har sedan tidigare även ett lag anmält till Gothia Cup. För att det ska bli en positiv och rolig upplevelse för alla krävs att spelaren har uppnått en viss mognad, både fotbollsmässigt och socialt. Det innebär att det inte är säkert att alla kommer att erbjudas en plats i årets cup. Vi ser samtidigt över möjligheten att delta i fler roliga cuper och arrangemang, så att alla i laget får chans till cupspel.

För att kunna åka på cuper och hitta på aktiviteter tillsammans behöver vi bygga upp en lagkassa. Här behöver vi hjälp av en eller flera föräldrar som kan ta initiativ till försäljningar och komma med idéer på sociala aktiviteter för killarna. Kanske kan vi skapa ett rullande schema så att ansvaret delas mellan flera? Alla insatser, stora som små, är värdefulla.

Avslutningsvis behöver vi veta vilka spelare som vill fortsätta i laget. Vänligen kommentera här nedan om ert barn vill fortsätta spela så att vi kan planera trupper och seriespel på bästa sätt. Om vi inte hör något från er kommer vi att utgå från att spelaren inte fortsätter.

Vi ser fram emot en rolig och utvecklande säsong tillsammans!

Vänliga hälsningar
Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-02-26 21:11&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8045845/Foraldramote</link><pubDate>Thu, 26 Feb 2026 20:11:09 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">70f21702-f8ec-6adb-3818-b9bf0dc5b065</guid><title>Träning under Sportsiovet</title><description>Hej

Da jag är bortrest under sportlovet, kommer söndags träninger vecka 7 och 8 för dom som är hemma bli på P2014 träningstid kl 09.00 -10.30 på konstgräset.

På onsdag kommer troligen Tony (evt med hjälp från Junior/A lag) hålla i träning på dagtid iom lovet. Återkommer om exakt tid. 

Kom ihåg att anmäla/lämna återbud på kallelserna. 

Mvh Thomas 

&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-02-14 07:18&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8038237/Traning-under-Sportsiovet</link><pubDate>Sat, 14 Feb 2026 06:18:57 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">86b6300f-f24c-d0d7-4ce5-c8cf375317ee</guid><title>Inställd träning söndag 8/2</title><description>Alla konstgräsplaner är stängda hela helgen från och med idag fredag 6 februari, pga av snö. 
Så vi blir tyvärr tvungna att ställa in träningen på söndag. &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-02-06 19:05&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8034257/Installd-traning-sondag-8-2</link><pubDate>Fri, 06 Feb 2026 18:05:06 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">e0730692-7cf9-74a3-f75d-156ca60019b4</guid><title>Framtid P2013</title><description>Hej allihopa! 

Hoppas ni har en härlig helg :blush: 

Vi skickade ut för ett tag sedan att vi behöver få in fler föräldrar som kan ställa upp som ledare i laget men vi har tyvärr inte fått någon respons. För att kunna fortsätta med laget behöver vi få in fler föräldrar. Vi kan inte anmäla killarna till seriespel eller spela Gothia Cup i sommar om detta inte blir löst.
Får vi inte in några föräldrar så blir vi tyvärr tvungna att avveckla laget som det är idag. 
Vi har fått igång ett bra samarbete med P2014 laget och haft väldigt bra och roliga träningar och matcher. Förhoppningen är att kunna fortsätta träna tillsammans med dem en gång i veckan. 

Kolla gärna hur era killar känner. Vill alla fortsätta spela fotboll, nästa säsong? Är det någon som har bestämt sig för att sluta får ni gärna höra av er till oss så att vi vet. 

Om två veckor behöver vi få löst tränarsituationen då vi ska anmäla dem till seriespel senast 22/2. Har vi inga fler tränare då så blir det tyvärr avveckling av laget i dess nuvarande form. 

Vi hoppas såklart att detta löser sig så att vi får fortsätta hänga med alla härliga killar och se dem utvecklas.

Vi ber även om att fler blir bättre till att svara på kallelserna till både match och träningen - både om man kan eller inte kan närvara. Detta så vi vet hur många killar vi kan bjuda med från 2014, då det finns ett stort intresse.

Med vänliga hälsningar,

Thomas och Louise&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-02-01 16:02&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8031003/Framtid-P2013</link><pubDate>Sun, 01 Feb 2026 15:02:46 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">6df5f484-77e4-bead-cf3c-a6ac99ae38ae</guid><title>Helgens matcher </title><description>Hej.

Till helgen spelar vi som tidigare nämnt 2 matcher i Vinterbollen.
Alla anmälda uttagna :-) 
På Lördag samling 14.00 på Håsten spelar:
Aaron
Axel
Melwin
Mille
Devin
Giza
Pontus 
Viktor

På söndag är det samling 9.30 på Håsten med följande trupp:
Aaron
Axel
Melwin
Mille
Devin
Hjalmar 
Osama
Pontus 
Viktor

Är det så att man inte vill/orkar/kan spela båda matcherna, så hör gärna av er snarast, så vi kan låna in fler från 2014 laget.

Forza TBK&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-01-28 19:36&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8029062/Helgens-matcher-</link><pubDate>Wed, 28 Jan 2026 18:36:57 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">74a786d2-4a23-7179-f634-bb27290ba1a6</guid><title>Ändrade tidar för Vinterbollen - Match Söndag </title><description>Hej Alla.

Spelschemat för Vinterbollen har ändrats, då Särö inte kan få ihop ett lag i vecka 7. Vi kör därför matchen emot Särö söndag d 1 Februari, på träningstid.... altså dagen efter bortamatchen i Onsala. Inte optimalt men bättre än att ställa in. 

Kallelser till båda matcherna har skickats ut, svara gärna så snabbt det går, så vi kan skicka ut lagen efter träningen på onsdag, och koordinera med P2014 spelarna hur många vi tar med. Kan man båda svarar man ja på båda, så vi kan se vilka som kan dubbla.

Mvh Thomas&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-01-25 20:52&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8027378/Andrade-tidar-for-Vinterbollen-Match-Sondag-</link><pubDate>Sun, 25 Jan 2026 19:52:50 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">7238e24e-86c1-dbfd-f37e-b9c55a7d8e98</guid><title>Söndag 25/1 </title><description>Hej. 

Bra start på 2026 med bra träningar och kul match I söndag. 
Nu på söndag är träningstiden flyttat till 9 00 till 10.30. Hoppas på bra uppslutning och morgonpigga killar. &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-01-21 19:25&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8025305/Sondag-25-1-</link><pubDate>Wed, 21 Jan 2026 18:25:55 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">2099136b-2171-d3aa-5224-30e8e4c43fb0</guid><title>Vinterbollen söndag</title><description>Hej. 

På söndag har vi tyvärr ingen träning, då vi har match i Vinterbollen.

Vi har haft några bra träningar i kylan med P2014, och kommer som tidigare informerat, försöka att använda Vinterbollen till att få integrera spelare från 2014 Kullen. Detta i syfte att vi kan ha två 9 manna lag anmälda i serien, så att alla som vill kan spela varje vecka. 
På söndag kör vi med 8 P2013 och 5 P2014 spelare  på Håsten. 

För 2013, spelar följande denna runda

Aaron
Axel
Mille
Melwin 
Noah 
Osama
Viktor 
Vincent

De 5 övriga spelare som har tackat ja är på väntelista, och kommer få spela matchen I vecka 5 om man kan (förutsatt att man har viss träningsnärvaro).

Då vi inte har ledare som kan hålla träning för dem som inte ska vara med på matchen, kommer vi tyvärr ställa in träningen på söndag. Framåt är tanken att vi kan träna med P2014 de söndagar som vi har Vinterbollen. &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-01-14 21:44&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/TBK2013/News/8021471/Vinterbollen-sondag</link><pubDate>Wed, 14 Jan 2026 20:44:17 GMT</pubDate></item></channel></rss>