• Avslutning 4 oktober - Klubbis och Cantina Del Re

    4 OKTOBER ÄR DET AVSLUTNINGSDAG! 🎉? 13.00–ca 14.30 ses vi vid klubbstugan (vid regn: Hedenborg) för sĂ€songsavslutning för alla lag! Det blir tipspromenad, fika, plakettutdelning och hĂ€rligt hĂ€ng – en fin stund dĂ€r vi samlar hela föreningen och firar fotbollsĂ„ret tillsammans. 💛 (Save-the-date har tidigare gĂ„tt ut via klubbsidan, men vi vill gĂ€rna be alla trĂ€nare att pĂ„minna sina lag om avslutningen!) 19.00 samma kvĂ€ll har vi abonnerat Cantina Del Re för ledaravslutning! Alla trĂ€nare, aktivitetsansvariga, kioskgruppen, vaktmĂ€stare, styrelsen och trygghetsgruppen Ă€r varmt vĂ€lkomna! Det blir middag, kortkort info frĂ„n styrelsen, gött hĂ€ng – och Louises snart traditionsenliga (och sjĂ€lvutnĂ€mnt jĂ€ttebraiga) quiz med fotboll-ish-tema 👉 AnmĂ€l dig till ledaravslutningen senast 15 september via mejl till info@svardsjoif.se. (Föreningen kommer stĂ„ för middag och alkoholfri dryck. Övrig dryck bestĂ€ller och betalar man sjĂ€lv pĂ„ plats :-)) Vi ses! đŸ’„ /Styrelsen Aktivitetsansvariga 6 aug 0kommentarer
  • Arbetschema Minicupen 2025

    Hej bĂ€sta aktivitetsansvariga! Hoppas allt Ă€r bra och att ni nu under juli-uppehĂ„llet fĂ„r tillfĂ€lle att ladda fotbollsbatteriet lite innan vi snart ses igen. Nu Ă€r arbetschemat för Ă„rets Minicup satt och vi behöver som vanligt er hjĂ€lp för att den hĂ€r dagen ska rulla pĂ„ sĂ„ smidigt och trevligt som möjligt. Minicupen lördag den 30 augusti 2025 1. Uppmontering: Före cupen, fredag kl 17:00. (Kontakt: Robin Wikström) P 15/16: 3 st PF 17/18: 3 st 2. Nedmontering: Efter cupen, lördag ca kl 15:00. (Kontakt: Robin Wikström) F 10/13: 3 st P 13/14: 3 st 3. Bakning: sex lĂ„ngpannor hembakat fika. (Kontakt: Robert Östlund & Elin Pettersson) PF 19/20: 2 personer som bakar en lĂ„ngpanna var. PF 17/18: 2 personer som bakar en lĂ„ngpanna var. F 13/14/ 15: 2 personer som bakar en lĂ„ngpanna var. 4. Parkeringsvakter (Kontakt: Robin Wikström & Frdrik Thorn) PF 19/20 (kl 07:30-11:00): 4 st. Herrlaget (kl 07:30-11:00): 4 st. 5. Huvudkiosk, 11-mannaplan. (Kontakt: Robert Östlund & Elin Pettersson) F 13/14/ 15 (kl 08:00-11:00): 3 st F 10/13 (kl 10:55-14:00: 4 st F 10/13 (kl 13:55-16:00): 1 st 6. Minikiosk, 7-mannaplan. (Kontakt: Robert Östlund & Elin Pettersson) P 15/16 (kl 08:00-12:00): 2 st P 13/14 (11:55-16:00): 2 st 7. ServeringstĂ€lt. (Kontakt: Robert Östlund & Elin Pettersson) Damlaget (kl 09:00-13:00): 2 st Damlaget (kl 11:00-14:00): 3 st Damlaget (kl 13:00-16:00): 2 st 8. Grill (Kontakt: Robert Östlund & Elin Pettersson) Damlaget (kl 09:00-12:00): 2 st Damlaget (kl 11:55-16:00): 2 st 9. StĂ€dning (Kontakt: Robert Östlund & Elin Pettersson) PF 17/18 (kl 09:00-12:30): 2 st PF 17/18 (12:25-16:00): 2 st Ni ser i listan ovan vilka arbetsuppgifter ert lag har fĂ„tt. Fördela ut detta i era respektive lag och Ă„terkom senast 10 augusti med namn och telefonnummer till mig gĂ€llande vilka som tar sig an uppgiften. Kommentera detta inlĂ€gg, ring, maila eller smsa mig pĂ„ 073-8480408. Aktivitetsansvariga 26 jun 11kommentarer
  • Information frĂ„n kioskgruppen inför sĂ€songen

    Hej alla aktivitetsansvariga! HĂ€r kommer lite information frĂ„n kioskgruppen som bestĂ„r av Elin Pettersson och Robert Östlund. Kioskrutin Kioskrutin finns pĂ„ vĂ€ggen i köket pĂ„ klubbis, det Ă€r viktigt att alla lĂ€ser den. Var pĂ„ plats i kiosken cirka en timme innan matchstart sĂ„ att ni hinner fixa kaffe och korv osv. LĂ€s igenom kioskrutinen sĂ„ att ni som Ă€r aktivitetsansvariga har koll, för frĂ„gor kommer uppstĂ„ . Kiosken ska vara öppen alla hemmamatcher, det Ă€r en viktig inkomst för klubben och ett trevligt inslag vid match. Gör schema för ert lag Aktivitetsansvariga gör ett schema dĂ€r förĂ€ldrarna i ert lag turas om att ha kiosken nĂ€r ni har hemmamatch, tvĂ„ förĂ€ldrar per match brukar vara bra. Kioskschema Nedan finns schema för damlagets hemmamatcher som vi turas om att bemanna, samt herrarnas sammandrag och springloppet som anordnas tillsammans med Ica. Viktigt att framföra till de som ska bemanna kiosken: om en match blir flyttad sĂ„ har den som skulle haft kiosken den matchen ansvar att bemanna kiosken pĂ„ det nya datumet som man sjĂ€lv kollar upp nĂ€r det blir. Vid förhinder Ă€r det alltid ens eget ansvar att fixa ersĂ€ttare, detta gĂ€ller Ă€ven vid era lags matcher. Var och en ansvarar, inte bara ni som aktivitetsansvariga. Torsdag 8/5 kl. 19: F10/13 Torsdag 22/5 kl. 19: F13/14 Lördag 31/5 kl. 10.00 Icas springlopp: P15/16 (Obs, notera tidsĂ€ndring - ny tid kl.10.00). Söndag 1/6 Sammandrag herrar kl. 09.30 : F10/13 Onsdag 4/6 kl. 19.00: Damlaget Torsdag 19/6 kl. 19.00: P13/14 Torsdag 7/8 kl.19.00: P15/16 Torsdag 21/8 kl.18: F13/14 Lördag 6/9 kl.15: P13/14 Lördag 20/9 kl.11: P13/14 Minicupen Alla lag kommer att fĂ„ uppgifter till minicupen, schema kommer nĂ€rmare. Hör av er vid frĂ„gor/funderingar! ⚜⚜⚜ HĂ€lsningar Elin (073-905 71 73) Robert (070-249 81 44) Aktivitetsansvariga 30 apr 0kommentarer
  • Visa fler nyheter