Schema Sekretariat och Bollkastning 24-25
Hej, Här kommer schemat för sekretariat och bollkastning under kommande säsong. Detta kommer ligga kvar här under nyheter, men kommer även som ett mail-utskick ifall ni vill spara på annat sätt. På varje hemmamatch behöver tre personer sitta i sekretariatet (om inte ni inom gruppen kommer överens om annat) - en som sköter mikrofon/musik, en hanterar klockan och en som skriver protokoll/live-rapporterar i IBIS. Om en match flyttas från det datum ni skulle ha bemannat sek eller bollkastning, så flyttar ansvaret för bemanningen med till det datumet. Ni ansvarar själva för att byta med någon annan om ni inte kan! Namn och nummer till alla finns under "Medlemmar" här på Laget.se, men det funkar jättebra att använda appen Supertext för kommunikation inom laget. Helt valfritt hur mycket man vill prata på matcherna samt om man vill köra musik eller inte. Det som är krav är dock att både skriva protokoll på papper och spara och att liverapportera in det i IBIS. Det innebär att man måste ha ett utskrivet matchprotokoll med till varje hemmamatch, men det brukar ledarna ta med. Bollkastningen är för att tjejernas lagkassa ska fyllas på så att vi kan fortsätta delta på cuper och annat som alla spelare annars skulle få betala själva. Vi har lite priser kvar från förra säsongen, men behöver fler, så vi tar tacksamt emot reklam-prylar osv om ni kan få tag på. Annars återkommer vi en bit in under hösten om hur vi löser priserna. I bollkassen finns en laminerad lapp med lagets swish-nummer, samt en tumstock, så kan allt förvaras tilsammans. Man kan sälja bollar innan match-start och i första pausen, så kastar man bollarna i pausen mellan andra och tredje perioden. Man brukar då ta hjälp av sekretariatet att ropa ut att vi säljer bollar och när kastningen sker. Denna säsong tänkte vi förenkla hanteringen genom att kunderna fotar sina boll-nummer och visar sedan upp för att få sitt pris. Som ni ser i detta schema är vissa undantagna från dessa uppdrag eftersom de jobbar med annat kring laget. /Ledarna 13/10 Tea Elsa Maja&Julia (Bollkastning Agnes) 3/11 Alva Stella Tyra (Bollkastning Maja&Julia) 10/11 Agnes Alva Maja&Julia (Bollkastning Matilda) 17/11 Tyra Adelia Stella (Bollkastning Elsa) 24/11 Agnes Tea Elsa (Bollkastning Stella) 22/12 Adelia Alva Tyra (Bollkastning Maja&Julia ) 26/1 Agnes Stella Maja&Julia (Bollkastning Tyra) 8/2 Adelia Tea Elsa (Bollkastning Matilda) 1/3 Alva Tyra Maja&Julia (Bollkastning Tea) 9/3 Adelia Agnes Stella (Bollkastning Alva) 16/3 Tea Elsa Maja&Julia (Bollkastning Adelia)
F-10 Innebandy
29 sep 2024
0kommentarer
Spelschema Göransson Cup, 27-29 sept
Hej. Gruppspelet är lottat och matchtiderna är bestämda för Göransson Cup. Vi spelar fredag 18.10 samt lördag 14.00 och 17.30. Vi återkommer med mer info och detaljer innan det är dags. https://goranssoncupinnebandy.cups.nu/2024/result/division/57704884 Ni kan se och ladda ner spelschema på följande länk: https://goranssoncupinnebandy.cups.nu/2024/result/team/56504574/timeline Mvh Tränarna
F-10 Innebandy
16 sep 2024
0kommentarer
Kioskbemanning Testebo F-10
Hej! Nu har vi fått schemat för bemanning av kiosken på Testebo. Det kommer dessvärre lite tätt inpå för vår del eftersom det är redan nästa helg, men schemat kom idag. Detta brukar vara den enda insats vi föräldrar behöver göra under säsongen för sektionens del. Kioskförsäljningen ger en bra intäkt till sektionen som vi behöver. Vårt lag fick 60 arbetstimmar som ska fördelas på alla spelare och det är planerat så rättvist det bara går. Har även försökt undvika att de tjejer som ska spela match med Strömsbro 21/9 slipper den tiden. Vi har fått en helg, så öppettiderna är 9-19, kiosk stänger 18.30, därefter städning. Under helgen måste 3st vuxna bemanna under alla öppettider. Det jag kan se just nu i bokningen är att en konståkningsklubb bokat för sammandrag både ishall och idrottshall kl 9-19 både lördag och söndag, så gissningsvis blir det mycket att göra. Schema för vårt lag F-2010: Lördag 21/9 kl 9-12 Matilda, Livia, Mimmi kl 12-15.30 Signe, Alice, Alva kl 15.30-19 Tyra, Stella, Agnes Söndag 22/9 kl 9-12 Oliva, Alma, Tea kl 12-15.30 Adelia, Ester, Fanny kl 15.30-19 Elsa, Maja, Julia Instruktioner finns i kiosken för öppning och stängning. Kod till det nyckelskåp som sitter till vänster om dörren vid kiosken får vi av Carina Larsson 072-509 37 22 innan. Om du inte kan stå i kiosken på din tid så ansvarar du för ersättare. Byt internt i laget eller köp bort tiden. (Lista på intresserade finns i kiosken samt under dokument/innebandysektionen) men jag klistrar in dem här nedan också. Rekommenderat pris är 110kr/timme JUNIE LARSSON STRÖMSBRO IF 070-244 54 98 TYRA ÖSTLING STRÖMSBRO IF 070-690 35 30 MÄRTA MOLANDER STRÖMSBRO IF 072-748 64 22 HANNAH LARSSON STRÖMSBRO IF 072-528 74 79 ELIN LARSSON STRÖMSBRO IF 072-749 76 10 AGNES WESTLUND STRÖMSBRO IF 073-679 69 46 SARA WESTIN STRÖMSBRO IF 076-924 67 47 MILO HYSON LUNDGREN STRÖMSBRO IF 072-366 26 99 MOLLY MICKELSSON HÅIK 072-700 49 46 WILMA MICKELSSON HÅIK 072-222 62 86 SAGA BENGTSSON HÅIK 070-231 69 06 ELSA KVIST HÅIK 072-170 89 00 ELIN ANDERSSON OHLÉN HÅIK 070-622 67 26 SOFIA ERIKSSON HÅIK 070-653 26 54 STINA LINDBLOM HÅIK 072-714 48 48 JESSICA THUNSTRÖM HÅIK 076-029 94 29 NELLIE RANGROST HÅIK 073-516 72 87 TYRA LINDGREN HÅIK 076-540 05 11 FELICIA HEDBERG GÄVLE KK 076-007 99 48 VERA NORÉN GÄVLE KK 070-984 69 44
F-10 Innebandy
12 sep 2024
6kommentarer
Föräldramöte och Kick-off
Hej på er! Vill meddela att söndagen den 8 september nu är bokad på Gavlehov för kick-off med inledande föräldramöte. Föräldramöte kl 13-14 i konferensen Uppvärmning/snack/aktiviteter från kl 13 för tjejerna Kick-off kl 14-17 i Novahallen Det kommer inte att vara hårdträning, det är fortfarande fotbollssäsong för många, men det är bra för laget att teama ihop sig lite inför säsongen och Göransson Cup. Vi ser gärna att minst en förälder kommer på mötet eftersom vi troligen har endast ett föräldramöte och då försöker ta upp allt inför säsongen! Så snart vi fått träningstider, så lägger vi upp dem här på Laget.se. Ha en fin helg allihopa!
F-10 Innebandy
23 aug 2024
0kommentarer
Välkomna till en ny innebandysäsong 24-25
Hej alla! Hoppas att sommaren varit och är bra för er alla. Nu börjar det närma sig start på innebandysäsongen så här kommer lite info. Först vill vi nämna att det är ganska många av er som även spelar fotboll - och hela september är det fotbollssäsong, så tänk på att fotbollens träningar och matcher ska prioriteras! Vi har inte fått träningstider tilldelade ännu, så vi vet inte hur det ser ut än, men återkommer så snart vi vet mera. Enligt den info vi fått så vill alla från förra säsongen fortsätta kommande säsong, vilket vi tycker är jätteroligt. Säsongen som kommer så välkomnar vi också Alva Engvall till laget - välkommen Alva, hoppas du ska trivas med oss! Vi försöker få till en kick-off med laget söndag 8/9 på eftermiddagen med ett föräldramöte som start, så boka in det i kalendern, så återkommer vi med info när det blir spikat. Det ska nu ha skickats ut fakturor till alla. Det är viktigt att betala den i tid (finns möjlighet att dela upp betalningen) för att spelarna ska kunna försäkras och licensieras i tid innan träningar och matcher drar igång. Har man frågor kring faktureringen, så ta det med fredrik.hogberg@karlsarvetcapital.se som sköter ekonomin i Strömsbro. För er tjejer som vill utbilda er eller vidareutbilda er till domare i innebandy, så finns länkar med info om det nedan. Har man frågor kring vilken kurs som är lämplig för just dig att gå, så ställ dem till gävleborg@innebandy.se. Kurser för att bli domare betalar Strömsbro, eftersom tanken är att man ska vilja döma matcher under säsongen och hjälpa till att bemanna detta. Länk till alla kurser Ungdomsdomare Gävle Distriktsdomare 1 Gävle Man kan även helt frivilligt anmäla sig till spelarutbildning, anordnad av Gävleborgs Innebandyförbund. Det var några i laget som gick förra säsongen. Denna utbildning betalar man däremot själv och vi i laget eller Strömsbro har inget med anmälningar eller annat att göra, men här nedan kommer info kring det och frågor kan ställas till linus.nielsen@innebandy.se. Anmälan och information: Spelarutbildning Nytt för i år är bland annat att vissa tillfällen kommer att genomföras i Sandviken och Ferrum Arena. Därtill kommer det även att finnas målvaktstränare på plats under majoriteten av våra tillfällen. Det kommer även att ske två tillfällen i Hälsingland under säsongens gång utöver de ordinarie sex tillfällen. Ha en fortsatt fin sommar så ses vi snart igen!
F-10 Innebandy
15 aug 2024
0kommentarer
Meny Buster Cup 2024
Alla måltider serveras på Mora Gymnasium förutom frukost som serveras även på Morkarlbyhöjden. Frukost, 20-21/4, 6,00-9.00 och 26-28/4, , 6.45-9.00 Lunch 11.30-15.15 Middag 16.45-20.30 Meny 2024 Matsedel. Vi har valt att satsa på bra råvaror, lokala, grönmärkta och hög kvalité Fredag middag -Köttbullar med kokt potatis, sås och lingonsylt Lördag lunch -Stekt korv med potatisgratäng Lördag middag -Kycklinggryta med ris Söndag Lunch -Lasangette med tacofärs Salladbuffé, mjölk, knäckebröd och smör ingår Frukost: Grovt bröd och limpa, smör, ost, skinka, fil, cornflakes, havrekuddar, sylt, juice, kaffe, te
F-10 Innebandy
14 apr 2024
0kommentarer
Visa fler nyheter