Rabatthäften
Hej! Tack för bra uppslutning kring häftena och betalning av dessa. De som inte var på plats idag behöver dock swisha idag ni också så får ni era häften antingen på lördag eller nästa måndag. Anledningen är den snäva tiden som står i utskicket då lagets andel ska betalas in (imorgon). 500kr för två häften till 0705213545. Mvh Anna och Anton
F15
6 mar 2023
0kommentarer
Föreningsmanifestationen 11 Mars
Hej! Igår kom lite mer information om föreningsmanifestationen. (bifogar längre ner). Vi samlas 13.55 vid läktaren C hallen IFU Arena. Håll utkik efter F15 skylt. Vi behöver veta antal senast tisdag. Spelare svarar ni på kallelsen som kommit och anhöriga som vill sitta med laget (priser står längre ner) svarar i gästboken på detta inlägg eller smsar antal till Emmelie på 0709100899. OBS! Viktigt att alla svarar på kallelsen. Mvh Tränarna Info från Ungdomskommittén Hej, Lördagen den 11 mars är det dags för föreningsmanifestationen i IFU Arena! ALLA spelare ska ha sina RÖDA matchtröjor på sig under intåget i arenan samt under SSL-matchen. Ledarna ska ha på sig lämplig ledartröja. Alla spelare och anhöriga kommer att placeras lagvis på läktaren i A-hallen. Biljetter köps på plats i servicecenter (bredvid entrén till A-hallen) innan SSL-matchen. Pris för medföljande syskon/kompisar upp till 16 år = 25 kronor. Pris för medföljande vuxen = 50 kronor. Schema för eftermiddagen i IFU Arena 14.00 – Samling på läktaren i IFU Arenas C-hall 14.10 – Ordförande Ingemar Lundqvist har ordet 14.15 – Herrlaget hälsar på – intervjuer 14.30 – Damlaget hälsar på – intervjuer 14.45 – Bollkastningstävling - Alla spelare tar med en egen innebandyboll märkt med sitt namn och sitt lag och kör bollkastning i C-hallen. Den pojkspelare och flickspelare som kommer närmast vinner en träning tillsammans med herr- och damlaget till sitt lag. 15.15 – Utdelning av fika (till spelarna) sker i närheten av planen och fikat förtärs på läktaren 15.40 – Utplacering på bestämda platser i A-hallen 16.00 – Matchstart 16.15 – Alla lag samlas utanför Klubbhuset, nere vid entrén Spelarna kommer att tåga in på planen i A-hallen från långsidan, mellan spelarbänkarna. Det innebär att vi kommer att stå lagvis i korridorerna innanför hallen. När vi samlas utanför Klubbhuset och går in i korridorerna är det de lag som ska in på planen sist, som går in i korridoren först och hamnar längst bak. Örnarna går in i korridoren först, därefter P15, P14, P13 o.s.v, intågsordningen ser ni nedan. Glöm inte att göra skyltar med ert lagnamn! ÖRNIE kommer att vara på plats! Efter matchen sker autografskrivning bakom/bredvid supportershopen! Vi vill att ni meddelar oss antal spelare + anhöriga som kommer från respektive lag senast torsdagen den 8 mars kl. 16.00. En anmälan per lag skickas till kansli@storvretaibk.se
F15
3 mar 2023
0kommentarer
Försäljning - Storvretahäftet
Hei alla föräldrar, Det närmar sig vårens försäljning av storvretahäftet. Vi behöver at någon förälder kan hålla i detta. Under är information från klubben, notera at häfterna hämtas på torsdag. Först til kvarn ;) mvh Tränarna Hej, Nu är det dags för ett nytt Storvreta IBK rabatthäfte med ännu fler förmånliga erbjudanden. Det är åter igen tillsammans med Deal Booster som vi har tagit fram ett rabatthäfte med erbjudanden från ett flertal lokala butiker/företag. Priset per häfte är 250 kr och vår förtjänst per häfte är 50 %. Värdet för köparen på alla erbjudanden i häftet uppgår till tusentals kronor. Styrelsen har beslutat att alla spelare i Storvreta IBK 2 gånger per år ska sälja 2 häften per person där intäkterna oavkortat går till ungdomsverksamheten. Säljer man fler häften går all kickback från häfte nummer 3 till lagets lagkassa. Har man flera barn i föreningen så har vi reducerat antal häften till 3 per familj. Vi uppmanar gärna till att sälja fler men 3 är ”minimum”. Utdelningen av häftena påbörjas denna vecka och de kvitteras ut av en ledare/lag. Tillfällen för ut kvittering är: Torsdag 23/2 mellan kl 10:00-17:30 Torsdag 2/3 mellan kl 10:00-17:30 Har man ej möjlighet att komma under dessa tillfällen kontakta kansliet på kansli@storvretaibk.se och kom överens om en tid som passar. - Beställning av flera häften sker via mail till kansli@storvretaibk.se - Betalning av dessa häften sker via EN inbetalning per lag till PG 8365549-8. Märk inbetalningen med lagnamn. Betalningen ska vara oss tillhanda senast den 7/3. Mvh Storvreta IBK
F15
27 feb 2023
12kommentarer
Visa fler nyheter