Match på Gunnevi IP på söndag 22/6
Vi samlas på Stafsinge IP kl 11:25 eller på Gunnevi IP kl 12:10. Matchstart kl 13:00 på Gunnevi IP. Se till att killarna har fått i sig energi i form av båda mat och vätska under dagen. Ta med fotbollsskor, benskydd, vattenflaska, handduk och ombyte mm. När du sett att ditt barn ska vara med så ska du kommentera vart ni möter upp oss (på Stafsinge IP eller Gunnevi IP) Ari Bäraa Edvin Gabriel Harry Isac Kevin Liam Love Shiyar Wilton Vi ses!
P2014
för 11 dagar sedan
10kommentarer
Strandstädning v 30 (21-27/7) mån-sön samling kl 7.00
Stranden städas varje dag med start klockan 07.00 och tar sen allt från 45 min – 2 h beroende på hur många man är och hur mycket skräp där är att plocka. Snitt skulle vi dock säga är en dryg timme. Man får börja städa något tidigare om man vill, men inte senare. (Undantag naturligtvis om det blixtrar, då behöver man ”vänta in” vädret) Ni samlas vid Olofsbo förbandsstuga kl 7:00. Byggnaden står norr om Tempo-butiken. Städskåpet/Förrådet ser ni på bild nedan. Dörren till förrådet är på havssidan av byggnaden. Där hittar ni allt material ni behöver. (plastpåsar, papperspåsar för fimp/snus, plocktänger). På bilden ser ni även det stora sopkärlet som vi refererar till som moloker och det är där ni sen slänger ert skräp efter att ni vägt det. Det är mkt viktigt att vi varje dag finns på plats klockan 7:00 då det är boende i området som kontrollerar att vi är där. Laget får in mkt pengar genom denna städning som vi längre fram kan använda till någon större cup eller liknande. Se nedan för spec. av städ. Områden: 1. Städning av stranden 2. Städning av klitterna, Havsvägen och parkeringen vid Havsvägen. Det finns karta i städförrådet som visar vilka ytor som ska städas. 3. Alla fimpar ska läggas separat i en brun påse som sen i sin tur läggs i en vit låda i städskåpet. Dessa ska vidare till vägning. De ska alltså inte slängas! 4. Kontrollera livbojar, finns de på plats och är det fritt omkring dem? Annars ska det fixas till. Går det ej att fixa ska det rapporteras till kommunen. 5. Kontrollera om det finns döda djur på stranden. Rapportera till kommunen om det finns, kontaktlista finns även i städförrådet, kontaktlista i prioordning: Daniel Andersson 076-721 28 65 Michael Reid 070-618 60 89 Kristina Solegård 070-638 06 81. 6. Värdesaker samlas in i en låda i städförrådet som personalen från kommunen hämtar och lämnar till polisen. 7. Alla sopor ska vägas. Väg säckarna och avrunda uppåt. Varje dag ska en av er maila in vikten av soporna. Maila till Daniel.andersson2@falkenberg.se Sopsäckarna placeras vid toaletterna eller i de stora sopkärlen ( Moloker) nyckel till dessa finns i samma knippa som vi har till förrådet där städmaterial finns. Där sitter även en karta som visar var vi ska städa någonstans. 8. Avsluta med att kolla upp vem som ska städa dagen efter och lämna över nyckelknippan till dem. Lycka till! Mån Ari Deon Tis Elias Isac Ons Harry Liam Diar Tors Kevin Love Fre Milo Shiyar Bäraa Lör Gabriel Fahad Sön Wilton Salman
P2014
för 14 dagar sedan
7kommentarer
Föräldramatch
Vi planerat att avsluta vårsäsongen med den traditionella föräldramatchen. Vi tänker oss onsdagen den 25 juni under vår träningstid. Vilka av er föräldrar skulle kunna? Vi behöver veta att ni föräldrar blir ett fullt lag för att det ska kunna bli av. Kommentera nedanför vilka vuxna i er familj som skulle kunna vara med! ⚽ Några speciella fotbollskunskaper behöver ni inte ha utan det är bara en rolig avslutning att killarna får spela ihop!
P2014
för 15 dagar sedan
9kommentarer
Visa fler nyheter