• Tack för dagens insatser + info om träningstider

    Hej! Tack alla föräldrar och spelare för ett väl genomfört sammandrag. Roligt att se spelarna ha så kul tillsammans på och utanför planen=) Guld värt med alla föräldrar som ställer upp och bidrar med olika saker under sammandraget, utan er hade det aldrig gått att rodda ihop. Bra jobbat och nu är det slut med sammandrag för denna säsongen. Vi har dock kvar en sista cup kvar, det vill säga Skellefteå Floorball Cup 29/4-4/5. Vi vet inte exakt vilken dag och vilken hall vi ska spela än, men så fort vi får reda på det så kommer vi att publicera en nyhet om det(när spelschemat är klart). För att fortsätta hålla igång lite lagom till cupen har vi beslutat oss för att gå ner till en träning i veckan from nu och fram till cupen. Vi behåller tisdagsträningen kl 18:00 och avslutar därmed fredagsträningarna. MVH, Ledarna P-16 23 mar 0kommentarer
  • Lagindelning inför den 23/3

    Hej! Här kommer lagindelningen inför sammandraget på Söndag. Lag 1 Ville Albin A Yousuf Albin S Tim H Elvis Eddie Zacke Olle E Tränare: Per och Anton Lag 2 Axel Loke Tim M Ellian Olle C Max Gustav Vidar Tränare: Veronika och Niklas Kom ihåg att ta med klubba, skyddsglasögon, vattenflaska och matchtröja. Samling i omklädningsrummet 09:30. MVH, Ledarna P-16 21 mar 0kommentarer
  • Sammandrag 2025-03-23

    Hej föräldrar Nu har vi fått svar från Innebandyförbundet och vi har fått tillåtelse att arrangera vårt allra sista sammandrag. Det kommer att hållas söndag den 23:e mars på Balderhallen A, den med stor kiosk och stora läktare. Matcherna och tiderna enligt nedan: 10.00 Skellefteå IBS P16 - FBC MoröBacke P16 10.50 Clemensnäs IF P16 - Boliden FFI 15-16 Mix 11.40 FBC Moröbacke P16 - Skellefteå IBK P16 12.30 Boliden FFI 15-16 Mix - Skellefteå IBS P16 13.20 Skelefteå IBK P16 - Clemensnäs IF P16 Vi har alltså första och näst sista matchen. Nytt för denna gång är att Anna från IBS fixar med godis och läsk m.m som behövs till försäljningen. Det enda vi behöver göra är att fixa fikabröd i någon form. Långpannor brukar vara bra. Mitt förslag är att vi har samma grupper som förra sammandraget men att ni byter arbetsuppgifter. Så att de som stod i fiket kanske tar sekretariatet och vice versa. Men det är bara ett förslag. Vi bör vara på plats 9.15 på morgonen så vi hinner få upp sarger och sekretariat samt få igång fiket snabbt. Hör av er om ni har några frågor i kommentarerna. P-16 14 mar 14kommentarer
  • Visa fler nyheter