• LIBO-cup

    Hej! Den 22/3 åker vi iväg till Lindesberg för att spela LIBO-cup. Då vi ordnar med eget boende så blir deltagaravgiften 600 kr. Kostnaden för boendet återkommer vi med. I deltagaravgiften ingår lunch och middag dag 1 och lunch dag 2 samt mellanmål båda dagarna. På söndag eftermiddag serveras hamburgare med bröd inkl. dryck. Denna ska betalas omgående till Skara IK antingen via Swish: 1232544963 alt Bankgiro: 5303-0847 Märk betalningen med deltagarens namn samt LIBO cup. För boende anmäler ni er via supertext och i samband med detta meddela även om spelaren har någon matallergi eller specialkost. (Är det någon/några som ej får meddelande via supertex hör av er så kollar vi på varför) Vi behöver ha in anmälan för detta senast lördag 22/2. (Efter den 22/2 får man lösa sitt eget boende) Har tidigare skickat ut en kallelse till denna cup, svara gärna på den oxå. Där kommer mer information att finnas närmare cup-start. Vi hoppas att ni alla vill och kan följa med på detta äventyr. / Ledarna B2 (12) 19 feb 0kommentarer
  • Påminnelse av regeringen av Kakförsäljningen

    Påminner om att inte glömma registrera eran kakförsäljning senast söndag 16/2 B2 (12) 13 feb 0kommentarer
  • LIBO Cup

    Hej! Nu har vi skickat in anmälan till LIBO-cup. Nedan finner ni information från arrangören. LIBO Cup 22/3 - 23/3 LINDESBERG LIBO Cup Datum: 22-23 mars, 2025. Spelplats: Ishallen Lindehov, Lindesberg. Åldersgrupp: U 13 (Födda 2012 och senare). Tävlingsform: Spelet bedrivs som seriespel i 2 grupper för att sedan övergå i finalspel, vilket spelas i cupform. Önskvärt att antal spelare bör vara minimum 15 utespelare och 2 målvakter. Antal lag: Upp till 8 lag. Antal matcher: Minst 5 matcher per lag. Matchtid: 2x15 minuter effektiv tid. Priser: Lagpriser till de tre främsta lagen. Anmälningsavgift: 5 000 kr per lag. Inbetalas på bankgiro 350-3653 i samband med anmälan. Återbetalas om laget inte antas till cupen. I samband med att laget erhåller bekräftelse på deltagande i cupen ska definitiv bokning av kost och logi göras. Deltagaravgift: 1 300 kr per spelare 3 ledare gratis, övriga ledare 1 000 kr. För icke övernattade lag är avgiften 1 200 kr per spelare. Extra natt i skolsal inkl. frukost kostar 150 kr per person. Kost och logi: I deltagaravgiften ingår logi i skolsal/gymnastiksal samt lunch och middag dag 1 och frukost och lunch dag 2 samt mellanmål båda dagarna. På söndag eftermiddag serveras hamburgare med bröd inkl. dryck. Boendet i närbelägen skola. Eventuella allergier meddelas vid anmälan. För alternativt boende rekommenderar vi Lindesbergs Stadshotell tel 0581-124 50 eller mail info@lindesbergsstadshotell.se alternativt Lindesbergs Hotell & Stugby tel 0581- 870 55 eller mail info@lindesbergshotell.se För föräldrar brukar vi rekommendera att titta efter boende här på Lindenytt.com . Bemannad Cafeteria med fika, korv, hamburgare, toast m.m. är öppen under hela cupen. Sista anmälningsdatum:21 februari 2025 Vid många anmälningar förbehåller vi oss rätten att prioritera tidiga anmälningar (betalningar) samt ta hänsyn till geografisk spridning. Upplysningar och anmälningar: ?Henry Nordlund 070 314 59 85 e-mail:henry@lindloven.com B2 (12) 8 feb 0kommentarer
  • Visa fler nyheter