• Ytterligare ett träningstillfälle!

    Nästa vecka den 9/3 hoppas vi att kommunen fått klart på planen vid Ekängen. Efter samtal med E:a Fritid igår 2/3 så hade de hoppats få klart planen redan denna vecka, men tyvärr inte fått den salt leverans som de behöver till planen. Men som sagt till onsdag nästa vecka om vädret håller i sig så hoppas vi det är klart. Vi kommer då köra onsdagar mellan kl. 20:00-21:00 tills vi kan gå ut på gräs. Huruvida vi ska träna tisdag, onsdag och torsdag får vi prata om då det kanske blir tungt att köra 3 dagar på raken, men tisdag i hallen och onsdag på stora planen är väl det som borde ligga kvar och så får man köra löpning och styrka en annan dag i så fall. /Ledarna Damlag 3 mar 2011 0kommentarer
  • 17 dagar!

    Idag är det 17 dagar kvar till första träningsmatchen mot IK Franke i Västerås. Det har varit väldigt bra drag på träningarna och vi har varit många vilket är kanon kul! Bra jobbat tjejer! Nu återstår det 5 träningar innan första träningsmatchen och om vi fortsätter så här kommer det att bli bra! Vi kommer att ha ett kortare möte innan första matchen för att informera lite. Mer om när och var återkommer vi till. Ses på torsdag! /Ledarna Damlag 2 mar 2011 0kommentarer
  • Bra fart på träningarna!

    Det är bra fart på träningarna och med 16 spelare (+3 skadade/sjuka på sidan)i tisdags och med 14 stycken på torsdagen så bådar det gott inför kommande säsong. Alla jobbar på superbra så det blir bra kvalité på träningen och så är det kul också. Fortsätt med det nu tjejer, så finns det mycket goda förutsättningar att nå de uppsatta målen! /Ledarna Damlag 11 feb 2011 0kommentarer
  • Visa fler nyheter