﻿<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><rss version="2.0" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"><channel><category>laget.se</category><title>laget.se - Nyheter från SK Iron P-11/12</title><atom:link href="http://www.laget.se:810/SKIronP11-12/Home/NewsRss" rel="self" type="application/rss+xml" /><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12</link><description>Här hittar ni alltid de senaste nyheterna från oss samtidigt som det läggs upp på hemsidan</description><item><guid isPermaLink="false">3561a7b0-6d11-89c6-c712-296fc13e90c3</guid><title>SKÄRPNING!!!</title><description>Det är väldigt många som INTE har betalat restaurangchansen, gör gärna det på en gång..&lt;br&gt;&lt;br&gt;Mvh Sara&amp;Thomas&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-27 10:28&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/8122163/SKARPNING</link><pubDate>Sat, 27 Jun 2026 08:28:25 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">836fd250-4dc2-d2bb-42f5-7e9e8a12f4c9</guid><title>Sista dagen!!</title><description>Hej! En liten påminnelse att idag är det sista dagen att betala in restaurangchansen, och det fungerar inte att skriva in meddelande..&lt;br&gt;&lt;br&gt;Mvh Sara&amp;Thomas&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-21 20:53&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/8119817/Sista-dagen</link><pubDate>Sun, 21 Jun 2026 18:53:09 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">1bf54aa9-67a4-f535-e17e-126738920899</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11899035_medium.png" type="image/png" length="121094" /><title>Betalning!!</title><description>Hej! Vi lägger ut en QR kod som ni scannar in och betalar för restaurangenchansen, märk med barnets namn +restaurangchansen.

SENAST det ska vara inbetalt 21 juni.

Mvh Sara&amp;Thomas&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-31 19:16&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/8107844/Betalning</link><pubDate>Sun, 31 May 2026 17:16:09 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">7629bc3c-9bc9-1030-eba5-df18496d4d74</guid><title>Midsommar 2026</title><description>Under dokument hittar ni ett uppdaterat schema för midsommar. P11/12 kommer att ha ansvar för försäljning av popcorn och sockervadd. Vi bemannar med 4 föräldrar mellan 10.30 - 14.00. På schemat finns det 5 barn uppskrivna men eftersom några av dessa barn även spelar hockey och har fler arbetsuppgifter vet jag att det skulle uppskattas om det finns andra föräldrar som skulle kunna tänka  sig att arbeta denna dag. Hör i så fall av er till mig, Caroline (Albins mamma) 070-752 77 58. &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-31 08:34&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/8107549/Midsommar-2026</link><pubDate>Sun, 31 May 2026 06:34:56 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">e25e4317-f316-1a02-e512-e74712fe42dd</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11892826_medium.jpeg" type="image/jpeg" length="105782" /><title>Restaurangchansen</title><description>Hej! Kul att fotbollssäsongen är i gång med fulla muggar! 
Imorgon på träningen kommer vi dela ut restaurangchansen, 5 för familj och 3 utan syskon, hör gärna av er om ni har fått från syskonets lag så ni får rätt antal.


Återkommer med betalning.

Mvh Sara&amp;Thomas &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-25 19:08&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/8104623/Restaurangchansen</link><pubDate>Mon, 25 May 2026 17:08:10 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">eb54c0f4-d461-d292-c27d-f6578a8e6d18</guid><title>Betalning!!</title><description>Hej! Bara en liten påminnelse att idag är det sista dagen att betala sina varor från Newbody.

Mvh Sara&amp;Thomas&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-10-01 17:46&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/7958237/Betalning</link><pubDate>Wed, 01 Oct 2025 15:46:46 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">e12e5186-0642-8fc3-25f3-385906d065c0</guid><title>Leverans av Newbody!</title><description>Hej! Nu gör vi ett nytt försök.

Måndag 22 september 18:30-19:30 klubblokalen.


Mvh Sara&amp;Thomas &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-09-21 19:53&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/7949208/Leverans-av-Newbody</link><pubDate>Sun, 21 Sep 2025 17:53:28 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">cdd4cda1-ab40-3ee9-1e1d-edec42214c76</guid><title>VIKTIGT!!!</title><description>Hej! 

Fick precis reda på att leveransen från oss har inte dykt upp utan kommer  på måndag. Så ni behöver inte komma till klubblokalen idag.


Mvh Sara&amp;Thomas &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-09-17 18:42&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/7945853/VIKTIGT</link><pubDate>Wed, 17 Sep 2025 16:42:25 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">8c21b09f-a2b7-fec4-540e-f197eb3bf61e</guid><title>Newbody</title><description>Hej! Leveransen för Newbody har redan kommit, så viktigt nu att man kommer och hämtar sina varor på dom dagar som finns att välja mellan!

Onsdag 17 september 18:30-19:30
Torsdag 18 september 18:30-19:30

Plats: klubblokalen på björkvallen.

Har man inte redan betalat så ska det ske till Thomas Axebäck senast 1 oktober! 

Swish: 072-220 74 44

Mvh Sara&amp;Thomas &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-09-16 17:23&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/7944863/Newbody</link><pubDate>Tue, 16 Sep 2025 15:23:05 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">895db46d-6d18-73fd-8f3a-6b386f262475</guid><title>PÅMINNELSE!!!</title><description>Hej! Imorgon 22:00 är det sista chansen att lägga sin beställning på Newbody! Glöm inte att klarmarkera sin försäljning.


&lt;a href="https://portal.newbodyfamily.com/reg/TGEWGFC?ut=1_208" target="_blank"&gt;https://portal.newbodyfamily.com/reg/TGEWGFC?ut=1_208&lt;/a&gt;


Mvh Sara&amp;Thomas &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-09-11 21:18&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/7940931/PAMINNELSE</link><pubDate>Thu, 11 Sep 2025 19:18:24 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">7c98e76b-8b64-eb07-1629-53a8749e1bf0</guid><title>Newbody</title><description>Hej! Hoppas att alla har haft en bra semester :cherry_blossom:&lt;br&gt;&lt;br&gt;Nu är det dags att sälja lite Newbody igen använd länken nedan för att starta.&lt;br&gt;&lt;br&gt;https://portal.newbodyfamily.com/reg/TGEWGFC?ut=1_208&lt;br&gt;&lt;br&gt;På onsdagens träning kommer vi dela ut kataloger för dom som vill ha!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Viktiga datum att komma ihåg&lt;br&gt;Start för försäljning 10 Augusti &lt;br&gt;Avslut för försäljning är 12 september &lt;br&gt;&lt;br&gt;Mvh Sara&amp;Thomas &lt;br&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-08-11 11:46&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/7915745/Newbody</link><pubDate>Mon, 11 Aug 2025 09:46:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">4e9097a1-b2df-ddfa-fa01-2e8d735e17ad</guid><title>Påminnelse restaurangchansen</title><description>Hej! Det är några som har missat att betalat för restaurangchansen, är viktigt att göra det så fort som möjligt då sista betalningsdag har passerat

Mvh Sara&amp;Thomas 

Swish Thomas Axebäck 0722207444
&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-06-23 21:08&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/7899946/Paminnelse-restaurangchansen</link><pubDate>Mon, 23 Jun 2025 19:08:17 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">d88e5c07-1d36-3704-35a2-4f05cccff0b7</guid><title>Restaurangchansen!</title><description>Hej! Idag är det sista dagen för att betala in restaurangchansen.

Swisha Thomas 072-2207444

Glad midsommar :cherry_blossom:


Mvh Sara&amp;Thomas&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-06-19 12:46&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/7897981/Restaurangchansen</link><pubDate>Thu, 19 Jun 2025 10:46:42 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">7dacad00-bfc3-ed5b-c5ab-cc19eecf169d</guid><title>VIKTIGT!!</title><description>Hej! Imorgon är det SISTA kvällen för att hämta briketterna! 

18-20

Sjöhagsvägen 6

Mvh Sara&amp;Thomas &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-06-01 21:36&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/7886200/VIKTIGT</link><pubDate>Sun, 01 Jun 2025 19:36:42 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">928d8960-e3f9-592f-89a7-b1b055b72f5f</guid><title>Briketter </title><description>Hej! Lite information om man vill hämta sina briketter ikväll, då är det är obemannat, om man är osäker på hur många man beställt så finns det en lista man kan kolla på, det kommer finnas en QR kod till Swish på plats där du fyller i summan + barnets namn och kol (Eddie + kol)  

Öppet 15-21

Mvh Sara&amp;Thomas &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-05-29 11:09&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/7884153/Briketter-</link><pubDate>Thu, 29 May 2025 09:09:33 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">5587d3f2-d3cf-9638-11b2-ee2ffee782a9</guid><title>Briketter!</title><description>Hej! 
Nu har leveransen kommit, tider och dagar för att hämta är 

Ikväll 18-20
Torsdag 18-20
Måndag 2/6 18-20

Mvh Sara&amp;Thomas &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-05-28 08:00&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/7883288/Briketter</link><pubDate>Wed, 28 May 2025 06:00:09 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">850288dd-33d2-7cd0-f072-057db7254543</guid><title>Försenad leverans</title><description>Hej Alla!
Det lät lite för bra för att vara sant. Leveransen är försenad till Tisdag nästa vecka. Det blir alltså inget utlämnande av briketter denna vecka. Vi kommer att invänta att leveransen kommer till oss INNAN vi bokar in tider för uthämtning. Ber om ursäkt för allt hattande. 

Mvh Sara&amp;Thomas &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-05-21 15:01&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/7878246/Forsenad-leverans</link><pubDate>Wed, 21 May 2025 13:01:53 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">5cf1622b-c36d-6ded-210f-628b50f9ac44</guid><title>Briketter</title><description>Hej!&lt;br&gt;Det blev en helomvändning med briketterna. Grillkol.se fick hem ett stort parti i veckan och kunde påbörja leveransen redan igår. Den ankommer till oss i början av nästa vecka, betalning vid uthämtning eller SENAST 27/5(Gäller er som köpt er fria också)&lt;br&gt;&lt;br&gt;Tider för att hämta ut hemma hos oss på Sjöhagsvägen 6:&lt;br&gt;Onsdag 21 maj 18.00-20.00&lt;br&gt;Fredag 23 maj 18:00-20:00&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;br&gt;Mvh Sara&amp;Thomas&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-05-17 15:09&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/7875414/Briketter</link><pubDate>Sat, 17 May 2025 13:09:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">c63863b1-78e5-5666-fa1b-54bb407711f8</guid><title>Information angående restaurangchansen/briketter</title><description>Hej! Lite information angående restaurangchansen!

Betalning SENAST 19/6 till Thomas Axebäck 072-220 74 44 märk med barnens namn.

Briketter 

Tyvärr så lyckades vi inte sälja lika många i år, men tycker ni gjorde ett bra jobb, snyggt :clap:

1. Jonathan 24/säckar
2. Emil A-l 15/säckar
3. Kasper H 15/säckar
4. Eddie 15/säckar
5. Melvin 15/säckar

Vi vet inte exakt när vi får leveransen men vi återkommer till er när vi vet mer. Betalning för briketterna sker på plats vid uthämtning!

Mvh Sara&amp;Thomas Axebäck 
&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-05-14 18:33&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/7873256/Information-angaende-restaurangchansen-briketter</link><pubDate>Wed, 14 May 2025 16:33:22 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">eb686dd9-b7c9-e2f6-7f8e-c7537610e690</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11491710_medium.jpeg" type="image/jpeg" length="162363" /><title>Restaurangchansen</title><description>Hej! Ska dela ut restaurangchansen idag på träningen, 3st per barn eller 5 om man har syskon.
Hör av er om ni redan har fått från syskonets lag så jag vet hur många ni ska ha, annars blir det 3 från oss.

Mvh Sara&amp;Thomas &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2025-04-29 08:54&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/SKIronP11-12/News/7860433/Restaurangchansen</link><pubDate>Tue, 29 Apr 2025 06:54:05 GMT</pubDate></item></channel></rss>