• Arbetsschema Nabben Cup lördag 26 augusti

    Hej, Här kommer arbetsschema för den arbetsuppgift vi har på Nabben Cup lördag den 26 augusti. Vi ska städa INOMHUS (omklädningsrum, toaletter, duschar, domarrum, kök) samt UTOMHUS (planer, parkering, övriga grönytor) mellan klockan 0900–1800. Vi har angett barnets namn i schemat nedan. Klockan 9-11 Filip, Alexander, Ludvig, Jonathan V Klockan 11-13 Oscar, Lukas, Karl, Kristoffer Klockan 13-15 Nils, Alex, Arthur, Simon Klockan 15-18 Adrian, George, Jonathan B, Axel Vänligen skriv ett ok i kommentarerna nedan att du kan ta ditt pass. Vid varje start av nytt arbetspass så träffas gruppen utanför Omklädningsrum 2 så möter Pernilla Eklöf-Green (ansvarig för städet på cupen) upp oss och ger instruktioner om vad som skall göras samt visar var städutrustningen finns. Så hjälps vi sedan tillsammans åt att hålla rent och städat för cupens deltagare och besökare. Med vänliga hälsningar Föräldragruppen Sofia, Nils, Teresia P-12 29 jul 2023 15kommentarer
  • Arbetsuppgift på Nabben Cup 26 augusti

    Hej, Som vi tidigare har informerat om så har laget fått en arbetsuppgift på Nabben Cup lördag den 26 augusti. Vi ska städa INOMHUS (omklädningsrum, toaletter, duschar, domarrum, kök) samt UTOMHUS (planer, parkering, övriga grönytor) mellan klockan 0900–1800. Vi ska vara 4 personer per arbetspass, men sista passet tänker vi oss 5 personer för att hjälpas åt att städa i ordning när cupen avslutas. Vi planerar för följande arbetspass (med viss reservation för att vi kanske får köra 3 timmars pass om vi inte får ihop det) Kl 9-11 4 personer Kl 11-13 4 personer Kl 13-15 4 personer Kl 15-18 5 personer Skriv i kommentarerna nedan vilket pass du kan senast den 1 augusti, sedan fördelar vi ut passen. Med vänliga hälsningar Föräldragruppen, Sofia, Teresia, Nils P-12 28 jun 2023 14kommentarer
  • Kioskschema och bollkallar

    Hej, Som vi tidigare har informerat om så har laget ansvar för kiosken under perioden 17 maj-23 maj. Nedan följer de dagar och tider under den perioden som kiosken ska vara öppen. Vi har också schemalagt personer för att bemanna kiosken. Har angett barnets namn och då är det 1 vuxen för det barnet som ska vara i kiosken. 17/5 (liten kiosk dvs ingen försäljning av korv) Kl 17,30-20,00 George och Filip 21/5 (liten kiosk dvs ingen försäljning av korv) Kl 14,00-17,00 Jonathan H och Jad Kl 17-20,00 Oscar och Simon 22/5 (stor kiosk, försäljning av korv, damseniormatch) Kl 17,30-20,30 Alex och Axel Har man inte möjlighet att hjälpa till på sitt tilldelade pass får man byta med varandra. Killarna i laget har också en uppgift som bollkallar på Herrseniormatch den 25 maj samt den 7 juli. Båda matcher startar kl 19,00 och det är då samling för bollkallarna kl 18.00. Nedan info gäller för bollkallar. Det finns en matchvärd på plats som visar vart man hittar västar som alla ungdomar ska ha på sig.På uppvärmning står man bakom målen och hämtar bollar. Under match så står man bakom mål samt på långsidan och hämtar bollar som sparkas av planen. Alla ungdomar får en korv och festis i halvlek. För enkelhetens skull så har vi fördelat 8 barn per match enligt nedan lista. Är man inte med på listan nu så kommer det fler tillfällen att vara bollkalle. 25/5 Axel Jonathan B Filip Jonathan H Olle Karl Jad Jonathan V 7/7 Alexander Simon George Ludvig Oscar Leon Nils Wiggo Vänligen skriv ett ok i kommentarerna om det är ok med kioskpasset samt bollkalle för barnet om man är uppskriven. Med vänliga hälsningar Föräldragruppen (Teresia och Sofia) P-12 2 maj 2023 37kommentarer
  • Visa fler nyheter