• Kioskschema och bollkallar höst

    Hej, Vi har nu blivit tilldelade höstens kioskvecka och laget ska då bemanna kiosken perioden 31 augusti tom 6 september. Vi har nedan gjort ett schema för de dagar och tider då kiosken ska vara öppen. Lördag 2/9 10-ca 12 (liten kiosk) Axel och Jad 15-18 Damseniormatch klockan 16.00 (stor kiosk, inget inträde) Jonathan H och Alexander Söndag 3/9 Finns det öppnad förpackning korv kvar från lördagen så värm på den annars liten kiosk. Ingen A-lags match då den är flyttad till Södermalms IP. 10.30-13 Jonathan B och Jonathan V 13-15 Filip och Arthur 15-17 Adrian och Kristoffer Entre på Södermalms IP (Herrarnas A-lags match ) 16.30-17.30 Lukas och Simon Måndag 4 /9 (liten kiosk, ingen entré) 17.45-20 Alex och Axel Speciell information för seniormatcher: Vid herr/dam senior matcher, då är det även inträde, bemannar kioskansvarigt lag inträdet. 30 minuter före och 15 min efter matchstart. Entren är 50kr för vuxen, 25kr för pensionärer, ungdom gratis. Medlemmar ska visa sitt medlemskort för gratis inträde. Använd swish skylten vid inträdet. Bollkallar 11/9 Barnen ska vara bollkallar på herrseniormatch den 11/9 som startar 17,45. Samling klockan 16,45. Vi har då angett de barn nedan som inte var bollkallar i våras Filip , Alexander, Leon, George, Arthur, Alex, Simon och Kristoffer. Vänligen skriv ett ok i kommentarerna att kioskpasset/bollkalle är ok. Med vänliga hälsningar Lagföräldrarna Sofia, Nils, Teresia P-12 16 aug 2023 13kommentarer
  • Arbetsschema Nabben Cup lördag 26 augusti

    Hej, Här kommer arbetsschema för den arbetsuppgift vi har på Nabben Cup lördag den 26 augusti. Vi ska städa INOMHUS (omklädningsrum, toaletter, duschar, domarrum, kök) samt UTOMHUS (planer, parkering, övriga grönytor) mellan klockan 0900–1800. Vi har angett barnets namn i schemat nedan. Klockan 9-11 Filip, Alexander, Ludvig, Jonathan V Klockan 11-13 Oscar, Lukas, Karl, Kristoffer Klockan 13-15 Nils, Alex, Arthur, Simon Klockan 15-18 Adrian, George, Jonathan B, Axel Vänligen skriv ett ok i kommentarerna nedan att du kan ta ditt pass. Vid varje start av nytt arbetspass så träffas gruppen utanför Omklädningsrum 2 så möter Pernilla Eklöf-Green (ansvarig för städet på cupen) upp oss och ger instruktioner om vad som skall göras samt visar var städutrustningen finns. Så hjälps vi sedan tillsammans åt att hålla rent och städat för cupens deltagare och besökare. Med vänliga hälsningar Föräldragruppen Sofia, Nils, Teresia P-12 29 jul 2023 15kommentarer
  • Arbetsuppgift på Nabben Cup 26 augusti

    Hej, Som vi tidigare har informerat om så har laget fått en arbetsuppgift på Nabben Cup lördag den 26 augusti. Vi ska städa INOMHUS (omklädningsrum, toaletter, duschar, domarrum, kök) samt UTOMHUS (planer, parkering, övriga grönytor) mellan klockan 0900–1800. Vi ska vara 4 personer per arbetspass, men sista passet tänker vi oss 5 personer för att hjälpas åt att städa i ordning när cupen avslutas. Vi planerar för följande arbetspass (med viss reservation för att vi kanske får köra 3 timmars pass om vi inte får ihop det) Kl 9-11 4 personer Kl 11-13 4 personer Kl 13-15 4 personer Kl 15-18 5 personer Skriv i kommentarerna nedan vilket pass du kan senast den 1 augusti, sedan fördelar vi ut passen. Med vänliga hälsningar Föräldragruppen, Sofia, Teresia, Nils P-12 28 jun 2023 14kommentarer
  • Visa fler nyheter